ТУЛЬЧИНСЬКА РАЙОННА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
Вінницька область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Розпорядження №35 «Про створення експертної комісії архівного відділу Тульчинської районної державної адміністрації Вінницької області»

Кількість переглядів: 239
Рік: 2021 рік
Місяць: Березень
Тип документу: Розпорядження
Дата: 25.03.2021
Номер документу: 35
Назва документу: Про створення експертної комісії архівного відділу Тульчинської районної державної адміністрації Вінницької області
Прикріплені файли:

Розпорядження

від 25 березня 2021 року № 35

Про створення експертної комісії архівного відділу Тульчинської районної державної адміністрації Вінницької області

Відповідно до статті 6 Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи»,  Порядку утворення та діяльності експертних комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2007р. № 1004, Типового положення про експертну комісію архівного відділу районної, у мм. Києві і Севастополі державної адміністрації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 25 червня 2013р. № 1226/5.

1.Затвердити положення про експертну комісію архівного відділу Тульчинської районної державної адміністрації (додається).

2. Затвердити склад експертної комісії архівного відділу:

- Мазур І.С. – голова комісії, начальник архівного відділу;

- Вовкодав Л.В. – заступник начальника архівного відділу Тульчинської районної держадміністрації (віддалене приміщення (архівосховище) смт. Томашпіль), секретар комісії;

ЧЛЕНИ КОМІСІЇ:

- Козоріз О.В. – головний спеціаліст архівного відділу Тульчинської районної держадміністрації;

- Дмитренко Г.Г. – головний спеціаліст архівного відділу Тульчинської районної держадміністрації (віддалене приміщення (архівосховище) смт. Крижопіль);

- Момотюк Н.П. – головний спеціаліст архівного відділу Тульчинської районної держадміністрації (віддалене приміщення (архівосховище) смт. Піщанка);

 - Колісник Г.М. – приватний підприємець (здійснення діяльності з питань функціонування бібліотек та архівів), (за згодою).

3. Начальнику архівного відділу – голові експертної комісії щоквартально доповідати про роботу комісії, виконання встановлених планових завдань.

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови районної держадміністрації Деркача Ю.Г.

Голова районної державної адміністрації                                     Олександр ГАВРИЛЮК

 

Додаток 1
до розпорядження голови Тульчинської
районної державної адміністрації
від   25 березня 2021 р. № 35               

ПОЛОЖЕННЯ
Про експертну комісію архівного відділу Тульчинської районної державної адміністрації

Відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» і Порядку утворення та діяльності експертних комісій з проведенням експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2007 р. № 1004, Типового положення про експертну комісію архівного відділу(далі ЕК)  районної у м.м. Києві, і Севастополі державної адміністрації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 19.06.2013р. «1226/5 зі змінами, внесеними згідно з наказами Міністерства юстиції України №6925 від 25.04.2014, №2163/5 від 02.11.2015р. для розгляду методичних та практичних завдань, пов’язаних із проведенням експертизи цінності та науково-технічного опрацювання документів, здійснення методичного керівництва і координації діяльності ЕК державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій.

Створюється нова експертна комісія районної державної адміністрації укрупненого Тульчинського району.  ЕК є постійно діючим органом архівного відділу.

У своїй діяльності ЕК керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства юстиції України та іншими нормативно-правовими актами, а також положенням про ЕК, затвердженим на підставі Типового положення.

До складу ЕК, входять фахівці з архівної справи, у т.ч. колишніх архівних відділів райдержадміністрацій приєднаних районів, працівники місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, навчальних закладів, відділень творчих спілок, краєзнавці. Головою ЕК є начальник архівного відділу, а секретарем – заступник начальника.

Секретар ЕК за рішенням голови забезпечує скликання засідань ЕК, складає протоколи, доводить до відома зацікавлених державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, об’єднань громадян, релігійних організацій, музеїв і бібліотек (далі – юридичні особи) і окремих осіб рішення ЕК, здійснює облік і звітність про її роботу, веде документацію і забезпечує її збереженість.

ЕК працює згідно з річним планом, затвердженим начальником архівного відділу.

Завданням ЕК архівного відділу є координація роботи з проведення експертизи цінності документів юридичних осіб, що перебувають у зоні комплектування архівного відділу.

ЕК архівного відділу приймає рішення про:

1) схвалення і подання до ЕПК:

списків юридичних та фізичних осіб, що є джерелами формування НАФ і перебувають у зоні комплектування архівного відділу;

описів справ постійного зберігання, внесених до НАФ;

описів справ з кадрових питань (особового складу);

актів про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ;

номенклатур справ юридичних осіб, що є джерелами формування НАФ і перебувають у зоні комплектування архівного відділу;

актів про вилучення документів з НАФ, які зберігаються в архівному відділі, юридичних та фізичних осіб, що перебувають у зоні комплектування архівного відділу;

2) схвалення:

описів справ з кадрових питань (особового складу);

актів про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ юридичних осіб, які перебувають у зоні комплектування архівного відділу та у діяльності яких не утворюються документи НАФ;

інструкцій з діловодства, положень про служби діловодства, архівні підрозділи та ЕК юридичних осіб, що є джерелами формування НАФ і перебувають у зоні комплектування архівного відділу.

ЕК стосовно юридичних осіб, що перебувають у зоні комплектування архівного відділу, має право:

контролювати дотримання установленого порядку проведення експертизи цінності документів;

вимагати розшуку відсутніх документів НАФ, документів з кадрових питань (особового складу), та письмових пояснень у разі втрати цих документів;

одержувати відомості, необхідні для визначення культурної цінності та строків зберігання документів;

заслуховувати на своїх засіданнях їх керівників про стан упорядкування, обліку і забезпечення збереженості документів, про причини втрати документів;

запрошувати на засідання членів ЕК юридичних осіб, а також інших фахівців як консультантів та експертів.

Засідання ЕК проводиться не рідше, ніж чотири рази на рік і вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини складу її членів.

Рішення ЕК приймається більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні, оформляється протоколом, який підписують голова і секретар комісії, та набирає чинності з моменту затвердження протоколу засідання ЕК начальником архівного відділу.

Рішення ЕК є обов’язковими для виконання всіма юридичними особами, що перебувають у зоні комплектування архівного відділу районної державної адміністрації.

___________________________


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь