ТУЛЬЧИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Вінницька область, Тульчинський район
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Голова райдержадміністрації коментує хід медичної реформи в районі

Дата: 10.10.2013 08:30
Кількість переглядів: 17

- Анатоліє Степановичу, як ви оцінюєте нинішній етап проведення медичної реформи?
- На мою думку, в питанні проведення медичної реформи вже пройшов етап критики, непорозумінь, а іноді і несприйняття, які доводилося чути від людей. Особливо коли йшлося про оптимізацію дільничних лікарень, реорганізацій в амбулаторії загальної практики сімейної медицини. Тепер має розпочатися етап ефективної роботи.
Якщо говорити в цілому, то на моє переконання у нас є всі підстави вважати, що стан справ у галузі покращився. Зокрема, це стосується і надання швидкої медичної допомоги. Насамперед, це забезпеченість медикаментами (значне розширення їх асортименту), медичними матеріалами. Сьогодні в розмові з завідуючою Тульчинською підстанцією № 5 Тетяною Василівною Науменко я мав нагоду переконатися, що працівники нашої швидкої допомоги готові до роботи у випадку надзвичайних ситуацій, епідемій, катастроф, дорожньо-транспортних пригод з великою кількістю постраждалих, для цього зроблені спеціальні укладки всіх необхідних медикаментів і засобів. Важливим аспектом є матеріальна база - забезпеченність транспортом (новий реанімобіль), пально-мастильними матеріалами. В цьому плані також вбачається позитив.
- Що, на вашу думку, визначає якість змін, щодо надання швидкої медичної допомоги?
-Безперечно, що питання змін у галузі охорони здоров’я, яке підняв Президент України Віктор Федорович Янукович, непросте, адже воно стосується кожного. Для людей не так важлива структура чи територіальна підпорядкованість, як відомо, наша Тульчинська підстанція № 5 входить до Гайсинської станції швидкої медичної допомоги, вони хочуть бути певні, що за будь-яких обставин вони цю допомогу отримають вчасно. Саме цей показник є оцінкою реформи і саме він визначає її якість, а значить, формує громадську думку з даного питання.
Є ще один важливий аспект. За задумом підстанція швидкої медичної допомоги має обслуговувати лише екстрені виклики. Це не та “швидка” до якої всі ми звикли. Однак на сьогодні ми лише на шляху до цієї нової моделі. Люди, за звичкою у будь-якому випадку, інколи без нагальної потреби, викликають швидку. І, що головне, жоден з цих викликів не залишається поза увагою. Тобто для людей процес реформування в цьому відношенні майже непомітний, а отже безболісний.
Як бачите шлях складний, але правильний. Якщо порівнювати етап початку реформи з нинішнім є всі підстави стверджувати, що громадську думку вдалося змінити на кращу, наші люди хоч можливо й не до кінця розуміють суть реформи, але приймають зміни, які відбуваються.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь