ТУЛЬЧИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Вінницька область, Тульчинський район
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

На Вінниччині запроваджується надання адмінпослуг Реєстраційної служби та Державної міграційної служби через ЦНАПи

Дата: 05.11.2015 12:10
Кількість переглядів: 58

Сьогодні в облдержадміністрації під головуванням першого заступника голови ОДА Андрія Гижка відбулась нарада щодо стану запровадження в області адміністративних послуг Реєстраційної служби та Державної міграційної служби через Центри надання адміністративних послуг.

До участі в нараді були запрошені заступники голів райдержадміністрацій та міських голів міст обласного значення.

У вступному слові Андрій Гижко зауважив: «З метою вилучення корупційної складової у роботі органів юстиції та міграційної служби, з 12 грудня цього року припиняється подача документів безпосередньо до відділень цих територіальних органів, натомість запроваджується надання адміністративних послуг виключно через ЦНАПи».

Аналізуючи стан готовності районних Центрів надання адміністративних послуг до роботи в даному режимі, перший заступник голови ОДА наголосив, що при однаковій законодавчій базі та фінансовій спроможності, спостерігається різний підхід відповідальних осіб у районах до даного питання.

«Тож за місяць, що залишився, маємо відпрацювати усі необхідні програми,налаштувати співпрацю з і службою юстиції та міграційною службою для підключення до відповідних реєстрів та забезпечення роботи реєстраторів, щоб на наступних засіданнях сесій районних рад передбачити фінансування на 2016 рік».

Щодо стану готовності ЦНАПів області до надання населенню адмінпослуг з реєстрації майнових та речових прав, а також послуг, які надаються Державною міграційною службою інформували начальник Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області Юрій Круголь та перший заступник начальника управління Державної міграційної служби України у Вінницькій області Антоніна Ратушна.
Учасники наради заслухали з даного питання заступників голів райдержадміністрацій та міських голів міст обласного значення.

За результатами зустрічі було прийнято відповідне доручення.

Довідка:
В області діють 28 Центрів надання адміністративних послуг (з яких 23 - районних, 5 - міськрайонних) та три територіальні відділення Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс» в м. Вінниці.

За січень - вересень 2015 року Центрами надання адміністративних послуг в Вінницькій області надано понад 755 тисяч різноманітних адміністративних послуг суб’єктам звернення.

З метою покращення роботи місцевих органів виконавчої влади з питання підвищення ефективності роботи Центрів надання адміністративних послуг в області прийнято розпорядження голови облдержадміністрації від 22 липня 2015 року №425 «Про визначення пріоритетних завдань з покращення роботи центрів надання адміністративних послуг», в розпорядженні передбачено забезпечити підключення всіх Центрів надання адміністративних послуг до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Станом на 1 жовтня 2015 року адміністратори всіх Центрів мають підключення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. Закінчується робота по підключенню до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь