ТУЛЬЧИНСЬКА РАЙОННА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
Вінницька область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Звітність в електронному вигляді. Як дізнатись ,що вона отримана?

Дата: 30.07.2013 16:22
Кількість переглядів: 503

Тульчинське відділення Немирівської ОДПІ Головного Управління Міндоходів у Вінницькій області звертає увагу суб»єктів господарювання , що після того, як платник надіслав звітність електронкою (засобами телекомунікаційного зв’язку) до органу Міндоходів, він отримує першу та другу квитанції.
Перша квитанція є підтвердженням платнику передачі його податкових документів в електронному вигляді до органу Міндоходів. Ця квитанція надсилається органами Міндоходів на електронну адресу, з якої було надіслано податкову звітність. Якщо на електронну адресу платника не надійшла перша квитанція, то податковий документ вважається неодержаним.
Підтвердженням прийняття податкових документів до бази даних Міндоходів є друга квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі. В ній визначаються:
– реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі;
– відповідність податкового документа в електронній формі затвердженому формату (стандарту) електронного документа;
– результати перевірки електронних цифрових підписів (далі – ЕЦП);
– інформація про платника податків;
– дата та час приймання;
– реєстраційний номер;
– податковий період, за який подається податкова звітність;
– дані про відправника квитанції.
На цю квитанцію накладається ЕЦП органу Міндоходів, здійснюється її шифрування та надсилання платнику засобами телекомунікаційного зв’язку.
Другі примірники першої та другої квитанцій в електронному вигляді зберігаються в органі Міндоходів.
Наразі нагадаємо, якщо податковий документ в електронному вигляді надійшов до органу Міндоходів до 16 години, то протягом двох годин з моменту прийняття (неприйняття) платнику надсилається друга квитанція. Якщо після 16 години – протягом перших двох годин наступного робочого дня.
Архів надісланих до органу Міндоходів файлів податкових документів із накладеними на них ЕЦП платника податків та отриманих електронних квитанцій зберігається протягом строку, передбаченого законодавством для зберігання податкової звітності на паперових носіях. Тобто, 1095 днів з дня подання податкової звітності. Відповідна норма визначена р. ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПАУ від 10.04.08 р. № 23.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь