ТУЛЬЧИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Вінницька область, Тульчинський район
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Оголошення

 
20 Грудня, 2018 р., 16:35
Відповідно до статті 12 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», статті 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 555 від 25.05.2011 року, Методичних рекомендацій із здійснення стратегічної екологічної оцінки документів державного планування, затверджених Наказом Міністерства екології та природних ресурсів України № 296 від 10.08.2018 року встановлено, що: 1.Відомості про оприлюднення документів, які стосуються стратегічної екологічної оцінки: 1.1.Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки детального плану території для будівництва бригад з вирощування курчат бройлерів № 15 і № 16 на території Богданівської сільської ради Тульчинського району Вінницької області, оприлюднено на офіційному веб-сайті Тульчинської районної державної адміністрації (www.tulchin@vin.gov.ua) 25 жовтня 2018 року. 1.2.Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки детального плану території для будівництва бригад з вирощування курчат бройлерів № 15 і № 16 на території Богданівської сільської ради Тульчинського району Вінницької області, опублікована в газеті «Тульчинський край» від 26 жовтня 2018 року № 42 (11634). 1.3.Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки детального плану території для будівництва бригад з вирощування курчат бройлерів № 15 і № 16 на території Богданівської сільської ради Тульчинського району Вінницької області, опублікована в газеті «Вінницькі РЕАЛії» від 31 жовтня 2018 року № 39 (484). 1.4.Повідомлення про оприлюднення Звіту про СЕО та Звіт про стратегічну екологічну оцінку проекту детального плану території для будівництва бригад з вирощування курчат бройлерів № 15 і № 16 на території Богданівської сільської ради Тульчинського району Вінницької області, оприлюднено на офіційному веб-сайті Тульчинської районної державної адміністрації (www.tulchin@vin.gov.ua) 14 листопада 2018 року. 1.5.Повідомлення про оприлюднення Звіту про стратегічну екологічну оцінку проекту детального плану території для будівництва бригад з вирощування курчат бройлерів № 15 і № 16 на території Богданівської сільської ради Тульчинського району Вінницької області, опубліковано в газеті «Вінницькі РЕАЛії» від 14 листопада 2018 року № 41 (486). 1.6.Повідомлення про оприлюднення Звіту про стратегічну екологічну оцінку проекту детального плану території для будівництва бригад з вирощування курчат бройлерів № 15 і № 16 на території Богданівської сільської ради Тульчинського району Вінницької області, опубліковано в газеті «Тульчинський край» від 16 листопада 2018 року № 45 (11637). 2.Звіт про стратегічну екологічну оцінку проекту детального плану території для будівництва бригад з вирощування курчат бройлерів № 15 і № 16 на території Богданівської сільської ради Тульчинського району Вінницької області, а також інші матеріали, надані на розгляд громадськості, розміщувалися у місцях, доступних для громадськості: Тульчинська районна державна адміністрація за адресою 23600, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 1, каб. 204. 3.Громадське обговорення документації із стратегічної екологічної оцінки проекту детального плану території для будівництва бригад з вирощування курчат бройлерів № 15 і № 16 на території Богданівської сільської ради Тульчинського району Вінницької області: 3.1.Громадське обговорення заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки розпочато 25 жовтня 2018 року та завершено 10 листопада 2018 року. 3.2.Громадське обговорення Звіту про стратегічну екологічну оцінку проекту детального плану території для будівництва бригад з вирощування курчат бройлерів № 15 і № 16 на території Богданівської сільської ради Тульчинського району Вінницької області розпочато 14 листопада 2018 року та завершено 13 грудня 2018 року. 4.Протягом строку громадського обговорення: 4.1.До заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки надійшли коментарі від Громадської організації «Центр екологічних ініціатив «Екодія» (лист № 214 від 10.11.2018 року). 4.2.До Звіту про стратегічну екологічну оцінку проекту детального плану території для будівництва бригад з вирощування курчат бройлерів № 15 і № 16 на території Богданівської сільської ради Тульчинського району Вінницької області зауваження та пропозиції не надходили 5.На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 03.11.2010 року № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики», Постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 року № 555 «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні», ст. 12 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» о 12:00 годині 07 грудня 2018 року у приміщенні будинку культури в с. Богданівка Тульчинського району Вінницької області по вул. Богдана Хмельницького, 29, проведено відкрите громадське обговорення Звіту про стратегічну екологічну оцінку та проекту містобудівної документації – проекту Детального плану території для будівництва бригад з вирощування курчат бройлерів № 15 і № 16 на території Богданівської сільської ради Тульчинського району Вінницької області. Про час проведення громадських обговорень (слухань) громадськість була повідомлена шляхом розвішування оголошень на дошках оголошень та зупинках громадського транспорту в с. Богданівка, в газеті «Вінницькі РЕАЛії» від 14 листопада 2018 року № 41 (486) та в газеті «Тульчинський край» від 16 листопада 2018 року № 45 (11637), а також на офіційному веб-сайті Тульчинської районної державної адміністрації (www.tulchin@vin.gov.ua) від 14.11.2018 року. Учасників громадського обговорення ознайомили із основними кресленнями території щодо якого розроблено проект Детального плану території та основними задачами планувальної організації території Богданівської сільської ради Тульчинського району, з основними принципами перспективного розвитку населеного пункту та обговорили питання, які виникли у ході розгляду. Ознайомили з техніко-економічними показниками, з прогнозованими правовими, економічними та екологічними наслідками. В ході громадського обговорення до відома громадськості було доведено вимоги Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», яким визначено, що в ході розроблення містобудівної документації необхідно враховувати зауваження та пропозиції громадян до визначених обсягів стратегічної екологічної оцінки да даного проекту Детального плану території для будівництва бригад з вирощування курчат бройлерів № 15 і № 16 на території Богданівської сільської ради Тульчинського району Вінницької області. Всіх присутніх ознайомили із Звітом про стратегічну екологічну оцінку проекту Детального плану території для будівництва бригад з вирощування курчат бройлерів № 15 і № 16 на території Богданівської сільської ради Тульчинського району Вінницької області та запропонували внести за необхідності доповнення та зауваження. При визначенні сфер охоплення СЕО, основних екологічних проблем, цілей охорони довкілля, у тому числі здоров’я населення, що мають відношення до проекту Детального плану території, були розглянуті стратегічні цілі та завдання щодо виявлених проблем. У контексті СЕО проекту Детального плану території для будівництва бригад з вирощування курчат бройлерів № 15 і № 16 на території Богданівської сільської ради Тульчинського району Вінницької області з метою розгляду альтернативних проектних рішень та їх екологічних наслідків учасники слухань запропонували розглянути «нульовий», без впровадження проектних змін. За період з 14 листопада 2018 року по 13 грудня 2018 року включно до Тульчинської районної державної адміністрації не надійшло жодного звернення від громадськості до проекту Детального плану території для будівництва бригад з вирощування курчат бройлерів № 15 і № 16 на території Богданівської сільської ради Тульчинського району Вінницької області, а також не надходили зауваження та пропозиції до Звіту про стратегічну екологічну оцінку проекту Детального плану території. Результати розгляду коментарів ГО «Центр екологічних ініціатив «Екодія» (лист № 214 від 10.11.2018 року) наведено у додатку № 1 до даної Довідки.
 
29 Листопада, 2018 р., 11:40
Повна назва документа державного планування: Стратегічна екологічна оцінка проекту детального плану території для будівництва бригади з вирощування курчат- бройлерів № 55, на території Михайлівської сільської ради Тульчинського району Вінницької області. В звіті СЕО проведена оцінка впливу нового будівництва на складові довкілля (вплив на атмосферне повітря, воду, ґрунти, природні ресурси, флору і фауну), а також на стан здоров’я та добробут населення (небезпека для здоров’я населення, соціально-економічні наслідки, поводження з відходами, транспорт, розвиток інфраструктури, естетичні характеристики території, використання ландшафтів для рекреаційних цілей тощо). Орган, що прийматиме рішення про затвердження документа державного планування: Тульчинська районна державна адміністрація. Передбачувана процедура громадського обговорення, у тому числі: 3.1.Дата подання заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки і оприлюднення її шляхом розміщення на офіційному веб - сайті Тульчинської районної державної адміністрації (www.tulchin@vin.gov.ua) – 25 жовтня 2018 року. Публікація заяви в газеті «Тульчинський край» – 02 листопада, в газеті «РЕАЛії» -31 жовтня. 3.2.Дата подання повідомлення про оприлюднення звіту про стратегічну екологічну оцінку та розміщення звіту СЕО на офіційному веб - сайті Тульчинської районної державної адміністрації (www.tulchin@vin.gov.ua) – 28 листопада 2018 року. Публікація повідомлення в газеті «РЕАЛії» - 28 листопада; в газеті Тульчинський край – 30 листопада. 3.3.Способи участі громадськості: - надання письмових зауважень і пропозицій на адресу: 23600, Вінницька обл., місто Тульчин, вулиця Миколи Леонтовича, 1, тел./ факс: (04335) 2-23-82, тел. 2-14 -63; email rda_tulchin@vin.gov.ua 3.4.Дата, час і місце проведення запланованих громадських слухань – 27 грудня 2018 року 0 12.00 год у селі Маньківка, Тульчинського району Вінницької області, вул. Шевченка, 44, приміщення сільського клубу. 3.5.Орган, від якого можна отримати інформацію та адресу, за якою можна ознайомитися з проектом документа державного планування, звітом про стратегічну екологічну оцінку та екологічною інформацією, у тому числі пов’язаною зі здоров’ям населення, що стосується документа державного планування – Тульчинська районна державна адміністрація, 23600, Вінницька область, місто Тульчин, вулиця Миколи Леоновича,1, каб.204. Контактна особа – Шевчук Микола Олексійович, тел. (04335) 2-17-31 3.6.Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, поштова та електронна адреси та строки подання зауважень і пропозицій – Тульчинська районна державна адміністрація; 23600, Вінницька обл., місто Тульчин, вулиця Миколи Леонтовича, 1 тел./ факс: (04335) 2-23-82, тел. 2-14 -63; email rda_tulchin@vin.gov.ua Зауваження та пропозиції до проекту державного планування та звіту про стратегічну екологічну оцінку надаються протягом 30 днів. 3.7.місцезнаходження наявної екологічної інформації, у тому числі пов’язаної зі здоров’ям населення, що стосується документа державного планування: Офіційні веб - сайти Міністерства екології та природних ресурсів України( menr.gov.ua), Вінницької обласної державної адміністрації ( www.vin.gov.ua) Звіт про стратегічну екологічну оцінку детального плану території для будівництва бригади з вирощування курчат- бройлерів № 55, на території Михайлівської сільської ради Тульчинського району Вінницької області оприлюднено 28 листопада 2018 року на офіційному веб - сайті Тульчинської районної державної адміністрації rda_tulchin@vin.gov.ua Строк громадського обговорення та консультування становить 30 днів з дня оприлюднення повідомлення і триває до 28 грудня включно. ЗВІТ СЕО Бригада 55
 
16 Листопада, 2018 р., 09:10
Розпорядження посадка метеофон 2175 2174 висновок культури БР 15 висновок культури БР 15-16 Паспорт територіальної громади Богданівка 951 вих 2018-09-05 Бр-16 СхемаГП.PDF Богданівка БРИГАДИ 15 16 Текстова частина Схема в системі району Схема прилеглої території Існуючий стан Планувальні обмеження Проектний план бригада 16 Вертикальне планування 15 Вертикальне планування 16
 
14 Листопада, 2018 р., 18:32
Оголошення про оприлюдження звіту про стратегічну екологічну оцінку проекту детального плану території для будівництва бригад з вирощування курчат-бройлерів № 15 і №16, на території Богданівської сільської ради Тульчинського району Вінницької області
 
25 Жовтня, 2018 р., 09:35
Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки детального плану території для будівництва бригади з вирощування курчат- бройлерів № 55 , на території Михайлівської сільської ради Тульчинського району Вінницької області. Інформація про замовника : Тульчинська районна державна адміністрація. Юридична адреса: 23600, Вінницька обл., місто Тульчин, вулиця Миколи Леонтовича, 1 тел./ факс: (04335) 2-23-82, тел. 2-14 -63 Контактний email (сайту) rda_tulchin@vin.gov.ua Вид та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування. Детальний план території розробляється на земельну ділянку за межами населеного пункту для розміщення окремого об’єкта будівництва – на основі затвердженої містобудівної документації відповідно до чинного законодавства з використанням матеріалів містобудівного та земельного кадастрів. Детальний план території для будівництва бригади з вирощування курчат- бройлерів № 55, на території Михайлівської сільської ради Тульчинського району Вінницької області, розроблено відповідно до розпорядження Тульчинської районної державної адміністрації. Під час проектування детального плану враховано містобудівну документацію : план існуючого використання земель Михайлівської сільської ради Тульчинського району Вінницької області, яких було розроблено ДП «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» 2008 році; проект районного планування Тульчинського району Вінницької області, розроблений інститутом «УкрНДІпроцивільсільбуд» у 1981році; схему планування території Михайлівської сільської ради Тульчинського району Вінницької області, розроблені ДП «УКРНДІПРОЦИВІЛЬСІЛЬБУД» у 2018 р. схему планування території Заозерненської сільської ради Тульчинського району Вінницької області, розроблені ДП «УКРНДІПРОЦИВІЛЬСІЛЬБУД» у 2018 р. Те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів). Вибір майданчиків будівництва проведено з урахуванням розглянутих варіантів можливого розміщення бригади і техніко- економічних міркувань з урахуванням найбільш економного використання земель. А також соціально – економічного розвитку району. При проектуванні дотримано умови Додатку №5 «Державних санітарних правил планування та будівництва населених пунктів» (Наказ Міністерства охорони здоров’я України за №173 від 19.06.1996) та ДБН Б.2.4-3-95 «Генеральні плани сільськогосподарських підприємств» щодо розмірів санітарно-захисної зони (СЗЗ) для планового господарства з вирощування курчат-бройлерів. Детальний план території під будівництво бригад розроблений з урахуванням прогресивних технологій, ефективного використання території, чіткого функціонального зонування, вантажних і пішохідних потоків, створення нормативних умов для роботи підприємства. Планувальна структура детального плану визначилася технологією виробництва, транспортними зв’язками виробничих та допоміжних будівель і споруд, існуючим рельєфом місцевості, санітарними та протипожежними нормами. Повне найменування юридичної особи яка планує здійснювати будівництво: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІННИЦЬКА ПТАХОФАБРИКА», код згідно з ЄДРПОУ 35878908 Інформація про суб’єкта господарювання Юридична адреса: 24320, Вінницька обл., місто Ладижин, вулиця Слобода, будинок 141, Поштова адреса : 24321 м. Ладижин, Вінницька обл., вул. Петра Кравчика, 9 а/я 27, електронна адреса VB_eko@mhp.com.ua Проектним планом передбачено розділення території бригад на наступні функціональні зони: буферна зона на межі підприємства, через яку здійснюється підвезення птиці та підстилки через дезбар’єр; підвезення комбікормів до складу комбікормів та прохід працівників на територію підприємства через санпропускник; зона, у якій розміщуються пташники та допоміжні споруди. Залишки території за межею підприємств будуть використовуватися для вирощування сільськогосподарських культур. На території кожної з бригад у межах детального плану можна виділити такі основні види (зони) використання території: територія сільськогосподарського призначення – вирощування курчат-бройлерів; територія сільськогосподарського призначення (вирощування сільськогосподарських культур); територія транспортної інфраструктури; територія зелених насаджень спеціального призначення. Для території у межах детального плану супутні види використання не передбачаються. Мережа проїздів на кожній із бригад вирішена з урахуванням забезпечення найкоротших виробничих зв'язків між об'єктами і зручних під'їздів до фронтів завантаження та вивантаження. Для забезпечення потреб на бригаді передбачаються такі системи водопостачання та каналізації: об’єднаного виробничо-господарсько-протипожежного водопроводу; гарячого водопостачання; виробничої каналізації; господарсько-побутової каналізації; дощової каналізації. Джерелом водопостачання бригади № 55 є позамайданчикові мережі водопостачання ТОВ «Вінницька птахофабрика». Схему інженерної підготовки території бригади №55 розроблено згідно планувальних рішень на топографічному матеріалі масштабу 1:1000 і виконано у відповідності з ДБН Б.2.2-12:2018. При опрацюванні схеми були вирішені наступні основні питання: раціональна організація рельєфу; надання плавного профілю проїздам, що створює безпечні умови руху транспорту та пішоходів; способи та напрями відведення дощових і талих вод. Організація рельєфу майданчику бригади № 55 зумовлена рельєфом місцевості з урахуванням ухилів існуючої поверхні земельної ділянки і прилеглих територій, розташуванням транспортних шляхів та інженерних комунікацій, умовами відведення поверхневих вод, будівельними умовами. Висотне вирішення території надано відмітками по кутам будівель та відмітками і ухилами по осях проїжджих частин. Проектні відмітки вказані по верху покриття проїздів. При виконанні вертикального планування проектні позначки визначені виходячи з умов максимального збереження природного рельєфу, ґрунтового покриву, відведення поверхневих вод зі швидкостями, які виключають ерозію ґрунту, мінімальних обсягів земляних робіт на майданчику. До початку виконання будівельних робіт родючий шар ґрунту потрібно зняти з території для подальшого використання при відновленні (рекультивації) порушених і малопродуктивних земель, а також при впорядкуванні і озелененні території. Баланс родючого шару ґрунту необхідно розрахувати на підставі проведених геологічних вишукувань, а не приймати за єдиний умовний шар, рівний певній теоретичній товщині. Баланс ґрунтових мас вертикального планування повинен бути уточнений після виконання робіт по зрізу родючого шару ґрунтових мас. Дощові та талі стічні води з території пташника збираються через водоприймачі у підземну систему дощових стоків. Потім, через розподільчу камеру найбільш забруднена частина стоків (перші 15 хвилин) відводиться до жижезбірників з подальшим вивезенням на Комплекс з виробництву біогазу, а умовно чиста вода відводиться до акумуляційних ємностей-випаровувачів і використовується для поливу газонів та сільгоспугідь. На бригаді №55, що проектуються, заплановано сучасні технології утримання птиці, а також відсутні ділянки забійного цеху, послідосховища та очисні споруди. Враховуючи викладене, негативні фактори впливу при будівництві та експлуатації об’єктів проектування можна оцінити, як незначні за умови дотримання всіх норм проектування на стадії проектної документації (стадія «П», «Р»), будівництва та експлуатації. Реалізація даного проекту продовжить розвиток підприємства ТОВ «Вінницька птахофабрика», що сприяє вирішенню загальнодержавних програм розвитку об’єктів сільськогосподарського призначення, створення додаткових робочих місць, розвиток інфраструктури регіону. Земельна ділянка, яка вибрана для розміщення бригади №55, відповідно до розпорядження Тульчинської районної державної адміністрації складається із земельних ділянок, що перебувають у приватній власності громадян та державній власності для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, які передані в довгострокову оренду ТОВ «Вінницька птахофабрика». Земельна ділянка має сільськогосподарське призначення, тому розміщення планованої діяльності не суперечитиме Земельному Кодексу та не призведе до зміни цільового призначення земельної ділянки. Технічні і технологічні дані : продуктивність 1 бригади – 9310,15 тис. курчат-бройлерів на рік; цикл вирощування - 56 діб; оборотність пташників – 6,5. В складі 1 бригади передбачено 38 пташників, які призначені для вирощування курчат-бройлерів від 1 до 41 дня. На планованому об’єкті буде впроваджена маловідходна технологія вирощування курчат-бройлерів із застосуванням обладнання фірми «Roxell» (Нідерланди). Ця технологія передбачає напільне вирощування курей протягом 41 доби з визначеним режимом годування, напування та сну. Передбачається впровадження передових вітчизняних і світових досягнень, ефективних рішень технологічного, санітарно-технічного і організаційного характеру. Об’єкт планованої діяльності відноситься до першої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно до ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», п. 19 - Потужності для інтенсивного вирощування птиці (60 тис. місць і більше) у тому числі бройлерів (85 тис. місць і більше). 4) Ймовірні наслідки. Детальний план розробляється з урахуванням природно-кліматичних умов, існуючого рельєфу території, особливостей прилеглої території та забудови, з додержанням технологічних і санітарних розривів, з урахуванням взаємозв’язку основних та допоміжних споруд. До можливих впливів майбутнього будівництва на навколишнє середовище є повітряне, водне середовище та ґрунти. Забруднення поверхневих та підземних вод відсутні. Вплив планованої діяльності на навколишнє природне середовище виявляється у виділенні в атмосферне повітря забруднюючих речовин є незначним та не може визвати зміни кліматичних умов. Клімат і мікроклімат - змін мікроклімату безпосередньо зв’язаних з відсутністю активних, масштабних впливів планованої діяльності (значних виділень інертних газів, теплоти, вологи та інше) не відбудеться. Геологічне середовище – негативних ендогенних, екзогенних процесів, явищ природного та техногенного походження (тектонічних, сейсмічних, геодинамічних, зсувних, селевих, карстових, змін напруженого стану і властивостей масивів порід, деформації земної поверхні) не відбудеться. Розроблено заходи по попередженню впливу на геологічне середовище в процесі функціонування об’єктів проектування: прийнята суцільна система вертикального планування відповідно до існуючого рельєфу; для недопущення потрапляння в ґрунтові та підземні води забруднюючих речовин передбачене виконання проїздів, під’їздів, доріжок, майданчиків, вимощень з покриттям із бетону, гранітного щебню і бетону, армованого сіткою з арматури; передбачене перешкоджання попадання господарсько-побутових, виробничих та дощових вод в підземні горизонти шляхом їх збору і відведення запроектованими каналізаційними мережами (септик, фільтруюча касета), в герметичні жижезбірники - із подальшим вивезенням на комплекс по виробництву біогазу, який знаходиться на території Тульчинського району; Грунт - змін, які чинять шкідливі впливи на ґрунтовий шар не відбудеться , так як: - скиди в ґрунт не передбачаються; - на об’єктах запроектовані внутрішні, зовнішні мережі виробничої та господарсько-побутової каналізації; жижезбірники, які попереджають проникнення забруднених стічних вод після миття і дезінфекції пташників в ґрунт; стоки від санпропускника відводяться самопливом в зовнішню каналізаційну мережу, в складі септика, фільтруючої касети; - здійснюється прибирання посліду з підстилкою та вивезення його на комплекс по виробництву біогазу, який розташований на території Тульчинського району. - на майданчиках передбачене виконання проїздів, під’їздів, доріжок, майданчиків, вимощень з покриттям із бетону, гранітного щебеню та бетону, армованого сіткою з арматури; - знятий верхній потенційно-родючий шар ґрунту буде використовуватися для благоустрою та озеленення майданчика, прилеглої території; - викиди забруднюючих речовин не впливають на геохімічний склад ґрунту; - для тимчасового зберігання твердих побутових відходів передбачено майданчики з контейнерами роздільного збору відходів. Відходи сортуються відповідно класу, а також з урахуванням можливості подальшого використання. Для загиблих курчат в кожному пташнику передбачається пластикова промаркована тара з кришками, що легко дезінфікується. Таку птицю спецтранспортом направляють на розтин для ветеринарної експертизи та дослідження, а потім для переробки у цех технічних фабрикатів філії «Переробний комплекс « ТОВ «Вінницька птахофабрика». В аварійних ситуаціях падіж птиці передається на утилізацію в ДП «Укрветсанзавод» згідно укладених договорів. - послід із підстилкою, прибирають мобільними транспортними засобами після вивільнення пташників від птиці і відвозитимуть на Комплекс з виробництва біогазу. - земельні ділянки, відведені під об’єкти проектування, не відносяться до земель: водного фонду; історико-культурного, природно-заповідного, рекреаційного, оздоровчого призначення; промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення; лісогосподарських; порушених, деградованих, техногенно-забруднених, малопродуктивних та тих, що потребують консервації. Частковий негативний вплив на ґрунт та земельні ресурси може виникнути при аварійному розливі паливно-мастильних матеріалів при експлуатації автотранспорту та будівельної техніки. Рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти – ділянки, відведені під об’єкти проектування, не відносяться до лісогосподарських, природоохоронних, природно-заповідних зон та їх територій, земель водних об’єктів і прибережних смуг. Розміщення об’єктів проектування на вказаній території не пошкодить існуючого ландшафту, так як будуть витримані всі вимоги нормативних документів, пов’язані з плануванням і забудовою території. Ареали проживання рідкісних тварин, місця зростання рідкісних рослин в межах майданчика проектованого об'єкта відсутні. Мігруючі види птахів зустрічаються тут з невисокою чисельністю і перетинають дану територію транзитно. Значних і незворотних змін в екосистемах дослідженої ділянки в результаті будівництва/експлуатації об'єкта планованої діяльності не прогнозується. На діючих птахівницьких підприємствах – об’єктах аналогах можна спостерігати як тварини, птахи, комахи мирно співіснують з людиною та її техногенною діяльністю. Наземних, водних і повітряних шляхів міграції тварин на території не відмічене. Видалення зелених насаджень на території, відведеній під об’єкти, проектування не передбачається. В процесі будівництва об’єктів проектування вплив на рослинний покрив в основному буде виявлятися в пошкодженні та частковому знищенні рослинності транспортними засобами, загибелі і пригніченню рослинного покриву при виникненні аварійних ситуацій. Водне середовище –негативних впливів на водне середовище , порушення гідродинамічного режиму, виснаження поверхневих і підземних водних ресурсів, погіршення стану вод та деградації угрупувань водних організмів, надходження у водне середовище забруднюючих речовин не відбудеться. Внутрішня виробнича каналізація пташників передбачена для відведення стічних вод, утворених після їх миття. Збір стічної води відбувається у залізобетонний лоток, який розташований по центру кожного пташника, а далі через трап з гідрозатвором до жижезбірників з подальшим вивезенням за допомогою спеціалізованого автотранспорту на існуючі біологічні очисні споруди ТОВ «Вінницька птахофабрика». Для відведення господарчо-побутових стоків від санітарно-технічного обладнання, трапів та миття підлоги в санпропускнику запроектована мережа господарсько-побутової каналізації. Побутові стоки від санпропускника відводяться самопливом в зовнішню каналізаційну мережу, яка підключається до септика та фільтруючої касети. Заходи по недопущенню забруднення та засмічення поверхневих, підземних водних джерел в процесі функціонування об’єктів проектування: прийнята суцільна система вертикального планування; передбачено перешкоджання попадання господарсько-побутових, виробничих, дощових вод в поверхневі та підземні водні джерела шляхом їх збору і відведення запроектованими каналізаційними мережами в герметичні жижезбірники; для недопущення потрапляння в водні об’єкти відходів виробництва передбачено тимчасове їх зберігання в спеціально відведених місцях на території підприємства згідно нормативних документів та передача на утилізацію, захоронення організаціям, що мають ліцензії на виконання робіт даного виду; здійснюється прибирання посліду з підстилкою та вивезення його на комплекс по виробництву біогазу; скиди від об’єктів проектування в поверхневі та підземні водні джерела не передбачаються. Навколишнє соціальне середовище (населення) – викиди в атмосферне повітря не містять небезпечних забруднюючих речовин, що здатні накопичуватися в організмі людини та навколишньому природному середовищі. Планована діяльність позитивно впливатиме на соціальне навколишнє середовище, що виражатиметься в наступному: стимулюванні сільськогосподарського комплексу; забезпеченні сировиною переробних, добривами сільськогосподарських підприємств та високоякісною продукцією споживачів; створенні нових робочих місць, стабільної зайнятості; підвищенні прибуткової частини місцевого бюджету; збільшенні податкових відрахувань в соціальні фонди; благоустроїв території; покращенні соціально-економічної атмосфери регіону. Повітряне середовище – основними джерелами забруднення атмосферного повітря при будівництві є тимчасові, локальні викиди від зварювальних робіт; викиди від місць розвантаження та пересипання матеріалів, що пилять; викиди від будівельної техніки, а при експлуатації – викиди від газових теплогенераторів пташників; викиди від вентиляційних систем пташників (при вирощуванні птиці та дезінфекції приміщень під час профілактичної перерви); викиди від димових труб теплогенераторної санпропускника; викиди від дезінфекційних бар’єрів; викиди від вихлопних патрубків дизельних електростанцій (аварійне джерело забезпечення електроенергією); викиди від вантажного автотранспорту. Охорона повітряного басейну на підприємстві забезпечується за рахунок комплексу заходів, у тому числі впровадження сучасних технологій виробництва, підвищення екологічної чистоти процесів, розсіювання шкідливих речовин в атмосфері на певній висоті за допомогою неорганізованих, організованих та вентиляційних викидів. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено; Вибір майданчика будівництва проведено з урахуванням варіантів можливого розміщення бригади і техніко-економічних міркувань з урахуванням найбільш економного використання земель, а також соціально-економічного розвитку району. Також розглянуто альтернативні варіанти щодо технічного та технологічного забезпечення об’єктів будівництва та територіального розміщення об’єктів планованої діяльності. У разі незатвердження документа державного планування (детального плану території) та відмови від реалізації будівництва об’єкту, що проектується, приведе до неможливості збільшення обсягів виробництва та реалізації програми розвитку економіки України, збільшення робочих місць. Також відмова від розширення виробництва не дозволить збільшувати відрахування до бюджетів всіх рівнів, що негативно позначиться на розвитку потенціалу регіону. Тому підприємство не зможе суттєво збільшити соціальну підтримку сіл і міст в регіоні присутності виробничих потужностей. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки; Під час підготовки звіту стратегічної екологічної оцінки визначити доцільність і прийнятність планованої діяльності і обґрунтування економічних, технічних, організаційних, санітарних, державно-правових та інших заходів щодо забезпечення безпеки навколишнього середовища. А також оцінити вплив на навколишнє середовище в період будівництва та функціонування бригади № 55, дати прогноз впливу на оточуюче середовище, виходячи із особливостей планованої діяльності з урахуванням природних, соціальних та техногенних умов. Розробити комплекс заходів, спрямований на виявлення характеру, інтенсивності і ступеня небезпеки впливу на стан навколишнього середовища та здоров'я населення будь-якого виду планованої господарської діяльності: вивчити в регіональному плані природні умови території, яка межує з ділянкою розміщення планованої діяльності, включаючи характеристику поверхневих водних систем, ландшафтів (рельєф, родючі ґрунти, рослинність та ін.), геолого-гідрогеологічні особливості території та інших компонентів природного середовища; розглянути природні ресурси з обмеженим режимом їх використання, в тому числі водоспоживання та водовідведення, забруднення атмосферного середовища; оцінити можливі зміни в природних і антропогенних екосистемах; проаналізувати склад ґрунтів, рівні залягання підземних вод, виявити особливості гідрогеологічних умов майданчика, за результатами інженерно-геологічних вишукувань оцінити ступінь захищеності підземних вод від можливого техногенного забруднення; оцінити ступінь можливого забруднення атмосферного простору викидами від об’єкту планованої діяльності; визначити шляхи мінімізації негативного впливу на навколишнє середовище і біоту; описати соціально-демографічну характеристику території розміщення планованої діяльності та особливості господарського використання прилеглої території по видах діяльності; зібрати та проаналізувати інформацію про об’єкти розміщення відходів виробництва (види та обсяги відходів, місця їх накопичення, природоохоронні споруди, експлуатаційні можливості). запропонувати альтернативи з різними екологічними наслідками; розглянути сценарії антропогенних катастроф або руйнувань і способів ліквідації їх наслідків; ознайомити осіб, які приймають рішення, з можливими наслідками здійснення запланованого проекту; повідомити громадськість про ефективність проекту і можливі екологічні наслідки. В ході СЕО провести оцінку факторів ризику і потенційного впливу на стан довкілля, врахувати екологічні завдання місцевого рівня в інтересах ефективного і стабільного соціально – економічного розвитку району та підвищення якості життя населення. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування; Для зменшення техногенного навантаження на навколишнє середовище при будівництві та при експлуатації об’єкту, запроектувати заходи щодо забезпечення нормативного стану навколишнього середовища, які сприятимуть зниженню негативного впливу бригади № 55. Навести перелік і стислу характеристику проектних рішень, комплекс яких включає: - ресурсозберігаючі заходи - збереження і раціональне використання земельних, водних, енергетичних, паливних ресурсів, повторне їх використання та ін.; - захисні заходи - влаштування захисних споруд (дренажі, екрани, завіси та ін.), включаючи технологічні заходи (використання екологічно чистих, очищення, екологічно безпечне поводження з відходами та ін.), планувальні заходи (функціональне зонування, організація санітарно-захисних зон, озеленення та ін.), усунення наднормативних впливів; - відновлювальні заходи - технічна і біологічна рекультивація, нормалізація стану окремих компонентів навколишнього середовища тощо; - компенсаційні заходи (при необхідності) - компенсація незворотного збитку від планованої діяльності шляхом проведення заходів щодо рівноцінного поліпшення стану природного, соціального і техногенного середовища в іншому місці і/або в інший час, грошове відшкодування збитків; - охоронні заходи - моніторинг території зон впливів планованої діяльності. Оцінити обмеження будівництва об'єктів за умовами навколишнього природного, соціального, техногенного середовища та обсяг інженерної підготовки території, необхідний для дотримання умов безпеки навколишнього середовища тощо. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку; ВСТУП 1. Методологія проведення СЕО 1.1.Нормативно – правова база проведення СЕО 1.2.Методологія проведення СЕО 2. Оцінка екологічної ситуації Тульчинського району. Характеристика існуючого стану навколишнього середовища. 2.1. Ключові проблеми екологічної безпеки району; 2.2. SWOT -Аналіз екологічної ситуації; 2.3. Аналіз трендів стану довкілля; 3. Аналіз відповідності цілей детальному плану території 4. Оцінка впливу нового будівництва на довкілля; 4.1.Характеристика об’єкту планової діяльності; 4.2.Обгрунтування вибору ділянки для новоствореного об’єкту; 4.3.Оцінка впливу на навколишнє середовище в період експлуатації та будівництва об’єктів. 4.4. Заходи по зниженню негативних впливів та підвищення екологічного благополуччя району. 5. Рекомендації СЕО 6. Організація моніторингу фактичного впливу на довкілля. 7. Список використаних джерел. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання. Тульчинська районна державна адміністрація. 23600, Вінницька обл., місто Тульчин, вулиця Миколи Леонтовича, 1 тел./ факс: (04335) 2-23-82, тел. 2-14 -63, контактна особа – Гасяк Лариса Миколаївна; кабінет № 204 Зауваження та пропозиції до заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки надаються протягом 15 днів з дня її оприлюднення (до 10 листопада 2018 року).
 
25 Жовтня, 2018 р., 09:32
Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки детального плану території для будівництва бригад з вирощування курчат- бройлерів № 15 і №16, на території Богданівської сільської ради Тульчинського району Вінницької області. Інформація про замовника : Тульчинська районна державна адміністрація. Юридична адреса: 23600, Вінницька обл., місто Тульчин, вулиця Миколи Леонтовича, 1 тел./ факс: (04335) 2-23-82, тел. 2-14 -63 Контактний email (сайту) rda_tulchin@vin.gov.ua Вид та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування. Детальний план території розробляється на земельну ділянку за межами населеного пункту для розміщення окремого об’єкта будівництва – на основі затвердженої містобудівної документації відповідно до чинного законодавства з використанням матеріалів містобудівного та земельного кадастрів. Детальний план території для будівництва бригад з вирощування курчат- бройлерів № 15 і №16, на території Богданівської сільської ради Тульчинського району Вінницької області, розроблено відповідно до розпорядження № 256 від 17.08.2018р. Тульчинської районної державної адміністрації «Про розроблення детального плану території для будівництва бригад з вирощування курчат-бройлерів №15 і №16 на території Богданівської сільської ради (за межами населеного пункту) Тульчинського району Вінницької області». Під час проектування детального плану враховано містобудівну документацію вищого рівня: «Проект районной планировки Тульчинского района» 1987р., виконаний Госстрой УССР «Укрниипграждансельстрой» (м.Київ) Те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів). Вибір майданчиків будівництва проведено з урахуванням розглянутих варіантів можливого розміщення бригади і техніко- економічних міркувань з урахуванням найбільш економного використання земель. А також соціально – економічного розвитку району. При проектуванні дотримано умови Додатку №5 «Державних санітарних правил планування та будівництва населених пунктів» (Наказ Міністерства охорони здоров’я України за №173 від 19.06.1996) та ДБН Б.2.4-3-95 «Генеральні плани сільськогосподарських підприємств» щодо розмірів санітарно-захисної зони (СЗЗ) для планового господарства з вирощування курчат-бройлерів. Детальний план території під будівництво бригад розроблений з урахуванням прогресивних технологій, ефективного використання території, чіткого функціонального зонування, вантажних і пішохідних потоків, створення нормативних умов для роботи підприємства. Планувальна структура детального плану визначилася технологією виробництва, транспортними зв’язками виробничих та допоміжних будівель і споруд, існуючим рельєфом місцевості, санітарними та протипожежними нормами. Повне найменування юридичної особи яка планує здійснювати будівництво: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІННИЦЬКА ПТАХОФАБРИКА», код згідно з ЄДРПОУ 35878908 Інформація про суб’єкта господарювання Юридична адреса: 24320, Вінницька обл., місто Ладижин, вулиця Слобода, будинок 141, Поштова адреса : 24321 м. Ладижин, Вінницька обл., вул. Петра Кравчика, 9 а/я 27, електронна адреса VB_eko@mhp.com.ua Проектним планом передбачено розділення території бригад на наступні функціональні зони: буферна зона на межі підприємства, через яку здійснюється підвезення птиці та підстилки через дезбар’єр; підвезення комбікормів до складу комбікормів та прохід працівників на територію підприємства через санпропускник; зона, у якій розміщуються пташники та допоміжні споруди. Залишки території за межею підприємств будуть використовуватися для вирощування сільськогосподарських культур. На території кожної з бригад у межах детального плану можна виділити такі основні види (зони) використання території: територія сільськогосподарського призначення – вирощування курчат-бройлерів; територія сільськогосподарського призначення (вирощування сільськогосподарських культур); територія транспортної інфраструктури; територія зелених насаджень спеціального призначення. Для території у межах детального плану супутні види використання не передбачаються. Мережа проїздів на кожній із бригад вирішена з урахуванням забезпечення найкоротших виробничих зв'язків між об'єктами і зручних під'їздів до фронтів завантаження та вивантаження. Для забезпечення потреб на кожній із бригад передбачаються такі системи водопостачання та каналізації: об’єднаного виробничо-господарсько-протипожежного водопроводу; гарячого водопостачання; виробничої каналізації; господарсько-побутової каналізації; дощової каналізації. Джерелом водопостачання бригад №15 і №16 є позамайданчикові мережі водопостачання ТОВ «Вінницька птахофабрика». Схему інженерної підготовки території бригад №15 і №16 розроблено згідно планувальних рішень на топографічному матеріалі масштабу 1:1000 і виконано у відповідності з ДБН Б.1.1-14:2012. Розділ підтверджує технічну спроможність та економічну доцільність планувального вирішення проектної території. При опрацюванні схеми були вирішені наступні основні питання: раціональна організація рельєфу; надання плавного профілю проїздам, що створює безпечні умови руху транспорту та пішоходів; способи та напрями відведення дощових і талих вод. Організація рельєфу майданчиків бригад № 15 та №16 зумовлена рельєфом місцевості з урахуванням ухилів існуючої поверхні земельної ділянки і прилеглих територій, розташуванням транспортних шляхів та інженерних комунікацій, умовами відведення поверхневих вод, будівельними умовами. Вертикальне планування виконується на ділянках, на яких розміщуються будівлі і споруди та проходять автошляхи. Висотне вирішення території надано відмітками по кутам будівель та відмітками і ухилами по осях проїжджих частин. Проектні відмітки вказані по верху покриття проїздів. При виконанні вертикального планування проектні позначки визначені виходячи з умов максимального збереження природного рельєфу, ґрунтового покриву, відведення поверхневих вод зі швидкостями, які виключають ерозію ґрунту, мінімальних обсягів земляних робіт на майданчику. До початку виконання будівельних робіт родючий шар ґрунту потрібно зняти з території для подальшого використання при відновленні (рекультивації) порушених і малопродуктивних земель, а також при впорядкуванні і озелененні території. Баланс родючого шару ґрунту необхідно розрахувати на підставі проведених геологічних вишукувань, а не приймати за єдиний умовний шар, рівний певній теоретичній товщині. Баланс ґрунтових мас вертикального планування повинен бути уточнений після виконання робіт по зрізу родючого шару ґрунтових мас. Дощові та талі стічні води з території пташника збираються через водоприймачі у підземну систему дощових стоків. Потім, через розподільчу камеру найбільш забруднена частина стоків (перші 15 хвилин) відводиться до жижезбірників з подальшим вивезенням на Комплекс з виробництву біогазу, а умовно чиста вода відводиться до акумуляційних ємностей-випаровувачів і використовується для поливу газонів та сільгоспугідь. На бригадах №15, №16, що проектуються, заплановано сучасні технології утримання птиці, а також відсутні ділянки забійного цеху, послідосховища та очисні споруди. Враховуючи викладене, негативні фактори впливу при будівництві та експлуатації об’єктів проектування можна оцінити, як незначні за умови дотримання всіх норм проектування на стадії проектної документації (стадія «П», «Р»), будівництва та експлуатації. Реалізація даного проекту продовжить розвиток підприємства ТОВ «Вінницька птахофабрика», що сприяє вирішенню загальнодержавних програм розвитку об’єктів сільськогосподарського призначення, створення додаткових робочих місць, розвиток інфраструктури регіону. Земельні ділянки, які вибрані для розміщення бригад по вирощуванню курчат-бройлерів № 15, №16, відповідно до розпорядження Тульчинської районної державної адміністрації, складаються із земельних ділянок орієнтовною площею 95,5 га, що перебувають в приватній власності громадян для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, та передані в довгострокову оренду ТОВ «Вінницька птахофабрика». Змін цільового призначення земельної ділянки не передбачається. Технічні і технологічні дані : продуктивність 1 бригади – 9310,15 тис. курчат-бройлерів на рік; цикл вирощування - 56 діб; оборотність пташників – 6,5. В складі 1 бригади передбачено 38 пташників, які призначені для вирощування курчат-бройлерів від 1 до 41 дня. На планованому об’єкті буде впроваджена маловідходна технологія вирощування курчат-бройлерів із застосуванням обладнання фірми «Roxell» (Нідерланди). Ця технологія передбачає напільне вирощування курей протягом 41 доби з визначеним режимом годування, напування та сну. Передбачається впровадження передових вітчизняних і світових досягнень, ефективних рішень технологічного, санітарно-технічного і організаційного характеру. Об’єкт планованої діяльності відноситься до першої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно до ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», п. 19 - Потужності для інтенсивного вирощування птиці (60 тис. місць і більше) у тому числі бройлерів (85 тис. місць і більше). 4) Ймовірні наслідки. Детальний план розробляється з урахуванням природно-кліматичних умов, існуючого рельєфу території, особливостей прилеглої території та забудови, з додержанням технологічних і санітарних розривів, з урахуванням взаємозв’язку основних та допоміжних споруд. До можливих впливів майбутнього будівництва на навколишнє середовище є повітряне, водне середовище та ґрунти. Забруднення поверхневих та підземних вод відсутні. Вплив планованої діяльності на навколишнє природне середовище виявляється у виділенні в атмосферне повітря забруднюючих речовин є незначним та не може визвати зміни кліматичних умов. Клімат і мікроклімат - змін мікроклімату безпосередньо зв’язаних з відсутністю активних, масштабних впливів планованої діяльності (значних виділень інертних газів, теплоти, вологи та інше) не відбудеться. Геологічне середовище – негативних ендогенних, екзогенних процесів, явищ природного та техногенного походження (тектонічних, сейсмічних, геодинамічних, зсувних, селевих, карстових, змін напруженого стану і властивостей масивів порід, деформації земної поверхні) не відбудеться. Розроблено заходи по попередженню впливу на геологічне середовище в процесі функціонування об’єктів проектування: прийнята суцільна система вертикального планування відповідно до існуючого рельєфу; для недопущення потрапляння в ґрунтові та підземні води забруднюючих речовин передбачене виконання проїздів, під’їздів, доріжок, майданчиків, вимощень з покриттям із бетону, гранітного щебню і бетону, армованого сіткою з арматури; передбачене перешкоджання попадання господарсько-побутових, виробничих та дощових вод в підземні горизонти шляхом їх збору і відведення запроектованими каналізаційними мережами (септик, фільтруюча касета), в герметичні жижезбірники - із подальшим вивезенням на комплекс по виробництву біогазу, який знаходиться на території Тульчинського району; Грунт - змін, які чинять шкідливі впливи на ґрунтовий шар не відбудеться , так як: - скиди в ґрунт не передбачаються; - на об’єктах запроектовані внутрішні, зовнішні мережі виробничої та господарсько-побутової каналізації; жижезбірники, які попереджають проникнення забруднених стічних вод після миття і дезінфекції пташників в ґрунт; стоки від санпропускника відводяться самопливом в зовнішню каналізаційну мережу, в складі септика, фільтруючої касети; - здійснюється прибирання посліду з підстилкою та вивезення його на комплекс по виробництву біогазу, який розташований на території Тульчинського району. - на майданчиках передбачене виконання проїздів, під’їздів, доріжок, майданчиків, вимощень з покриттям із бетону, гранітного щебеню та бетону, армованого сіткою з арматури; - знятий верхній потенційно-родючий шар ґрунту буде використовуватися для благоустрою та озеленення майданчика, прилеглої території; - викиди забруднюючих речовин не впливають на геохімічний склад ґрунту; - для тимчасового зберігання твердих побутових відходів передбачено майданчики з контейнерами роздільного збору відходів. Відходи сортуються відповідно класу, а також з урахуванням можливості подальшого використання. Для загиблих курчат в кожному пташнику передбачається пластикова промаркована тара з кришками, що легко дезінфікується. Таку птицю спецтранспортом направляють на розтин для ветеринарної експертизи та дослідження, а потім для переробки у цех технічних фабрикатів філії «Переробний комплекс « ТОВ «Вінницька птахофабрика». В аварійних ситуаціях падіж птиці передається на утилізацію в ДП «Укрветсанзавод» згідно укладених договорів. - послід із підстилкою, прибирають мобільними транспортними засобами після вивільнення пташників від птиці і відвозитимуть на Комплекс з виробництва біогазу. - земельні ділянки, відведені під об’єкти проектування, не відносяться до земель: водного фонду; історико-культурного, природно-заповідного, рекреаційного, оздоровчого призначення; промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення; лісогосподарських; порушених, деградованих, техногенно-забруднених, малопродуктивних та тих, що потребують консервації. Частковий негативний вплив на ґрунт та земельні ресурси може виникнути при аварійному розливі паливно-мастильних матеріалів при експлуатації автотранспорту та будівельної техніки. Рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти – ділянки, відведені під об’єкти проектування, не відносяться до лісогосподарських, природоохоронних, природно-заповідних зон та їх територій, земель водних об’єктів і прибережних смуг. Розміщення об’єктів проектування на вказаній території не пошкодить існуючого ландшафту, так як будуть витримані всі вимоги нормативних документів, пов’язані з плануванням і забудовою території. Ареали проживання рідкісних тварин, місця зростання рідкісних рослин в межах майданчика проектованого об'єкта відсутні. Мігруючі види птахів зустрічаються тут з невисокою чисельністю і перетинають дану територію транзитно. Значних і незворотних змін в екосистемах дослідженої ділянки в результаті будівництва/експлуатації об'єкта планованої діяльності не прогнозується. На діючих птахівницьких підприємствах – об’єктах аналогах можна спостерігати як тварини, птахи, комахи мирно співіснують з людиною та її техногенною діяльністю. Наземних, водних і повітряних шляхів міграції тварин на території не відмічене. Видалення зелених насаджень на території, відведеній під об’єкти, проектування не передбачається. В процесі будівництва об’єктів проектування вплив на рослинний покрив в основному буде виявлятися в пошкодженні та частковому знищенні рослинності транспортними засобами, загибелі і пригніченню рослинного покриву при виникненні аварійних ситуацій. Водне середовище –негативних впливів на водне середовище , порушення гідродинамічного режиму, виснаження поверхневих і підземних водних ресурсів, погіршення стану вод та деградації угрупувань водних організмів, надходження у водне середовище забруднюючих речовин не відбудеться. Внутрішня виробнича каналізація пташників передбачена для відведення стічних вод, утворених після їх миття. Збір стічної води відбувається у залізобетонний лоток, який розташований по центру кожного пташника, а далі через трап з гідрозатвором до жижезбірників з подальшим вивезенням за допомогою спеціалізованого автотранспорту на існуючі біологічні очисні споруди ТОВ «Вінницька птахофабрика». Для відведення господарчо-побутових стоків від санітарно-технічного обладнання, трапів та миття підлоги в санпропускнику запроектована мережа господарсько-побутової каналізації. Побутові стоки від санпропускника відводяться самопливом в зовнішню каналізаційну мережу, яка підключається до септика та фільтруючої касети. Заходи по недопущенню забруднення та засмічення поверхневих, підземних водних джерел в процесі функціонування об’єктів проектування: прийнята суцільна система вертикального планування; передбачено перешкоджання попадання господарсько-побутових, виробничих, дощових вод в поверхневі та підземні водні джерела шляхом їх збору і відведення запроектованими каналізаційними мережами в герметичні жижезбірники; для недопущення потрапляння в водні об’єкти відходів виробництва передбачено тимчасове їх зберігання в спеціально відведених місцях на території підприємства згідно нормативних документів та передача на утилізацію, захоронення організаціям, що мають ліцензії на виконання робіт даного виду; здійснюється прибирання посліду з підстилкою та вивезення його на комплекс по виробництву біогазу; скиди від об’єктів проектування в поверхневі та підземні водні джерела не передбачаються. Навколишнє соціальне середовище (населення) – викиди в атмосферне повітря не містять небезпечних забруднюючих речовин, що здатні накопичуватися в організмі людини та навколишньому природному середовищі. Планована діяльність позитивно впливатиме на соціальне навколишнє середовище, що виражатиметься в наступному: стимулюванні сільськогосподарського комплексу; забезпеченні сировиною переробних, добривами сільськогосподарських підприємств та високоякісною продукцією споживачів; створенні нових робочих місць, стабільної зайнятості; підвищенні прибуткової частини місцевого бюджету; збільшенні податкових відрахувань в соціальні фонди; благоустроїв території; покращенні соціально-економічної атмосфери регіону. Повітряне середовище – основними джерелами забруднення атмосферного повітря при будівництві є тимчасові, локальні викиди від зварювальних робіт; викиди від місць розвантаження та пересипання матеріалів, що пилять; викиди від будівельної техніки, а при експлуатації – викиди від газових теплогенераторів пташників; викиди від вентиляційних систем пташників (при вирощуванні птиці та дезінфекції приміщень під час профілактичної перерви); викиди від димових труб теплогенераторної санпропускника; викиди від дезінфекційних бар’єрів; викиди від вихлопних патрубків дизельних електростанцій (аварійне джерело забезпечення електроенергією); викиди від вантажного автотранспорту. Охорона повітряного басейну на підприємстві забезпечується за рахунок комплексу заходів, у тому числі впровадження сучасних технологій виробництва, підвищення екологічної чистоти процесів, розсіювання шкідливих речовин в атмосфері на певній висоті за допомогою неорганізованих, організованих та вентиляційних викидів. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено; Вибір майданчиків будівництва проведено з урахуванням варіантів можливого розміщення бригад і техніко-економічних міркувань з урахуванням найбільш економного використання земель, а також соціально-економічного розвитку району. Також розглянути альтернативні варіанти щодо технічного та технологічного забезпечення об’єктів будівництва та територіального розміщення об’єктів планованої діяльності. У разі незатвердження документа державного планування (детального плану території) та відмови від реалізації будівництва об’єкту, що проектується, приведе до неможливості збільшення обсягів виробництва та реалізації програми розвитку економіки України, збільшення робочих місць. Також відмова від розширення виробництва не дозволить збільшувати відрахування до бюджетів всіх рівнів, що негативно позначиться на розвитку потенціалу регіону. Тому підприємство не зможе суттєво збільшити соціальну підтримку сіл і міст в регіоні присутності виробничих потужностей. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки; Під час підготовки звіту стратегічної екологічної оцінки визначити доцільність і прийнятність планованої діяльності і обґрунтування економічних, технічних, організаційних, санітарних, державно-правових та інших заходів щодо забезпечення безпеки навколишнього середовища. А також оцінити вплив на навколишнє середовище в період будівництва та функціонування бригад № 15 і № 16, дати прогноз впливу на оточуюче середовище, виходячи із особливостей планованої діяльності з урахуванням природних, соціальних та техногенних умов. Розробити комплекс заходів, спрямований на виявлення характеру, інтенсивності і ступеня небезпеки впливу на стан навколишнього середовища та здоров'я населення будь-якого виду планованої господарської діяльності: вивчити в регіональному плані природні умови території, яка межує з ділянкою розміщення планованої діяльності, включаючи характеристику поверхневих водних систем, ландшафтів (рельєф, родючі ґрунти, рослинність та ін.), геолого-гідрогеологічні особливості території та інших компонентів природного середовища; розглянути природні ресурси з обмеженим режимом їх використання, в тому числі водоспоживання та водовідведення, забруднення атмосферного середовища; оцінити можливі зміни в природних і антропогенних екосистемах; проаналізувати склад ґрунтів, рівні залягання підземних вод, виявити особливості гідрогеологічних умов майданчика, за результатами інженерно-геологічних вишукувань оцінити ступінь захищеності підземних вод від можливого техногенного забруднення; оцінити ступінь можливого забруднення атмосферного простору викидами від об’єкту планованої діяльності; визначити шляхи мінімізації негативного впливу на навколишнє середовище і біоту; описати соціально-демографічну характеристику території розміщення планованої діяльності та особливості господарського використання прилеглої території по видах діяльності; зібрати та проаналізувати інформацію про об’єкти розміщення відходів виробництва (види та обсяги відходів, місця їх накопичення, природоохоронні споруди, експлуатаційні можливості). запропонувати альтернативи з різними екологічними наслідками; розглянути сценарії антропогенних катастроф або руйнувань і способів ліквідації їх наслідків; ознайомити осіб, які приймають рішення, з можливими наслідками здійснення запланованого проекту; повідомити громадськість про ефективність проекту і можливі екологічні наслідки. В ході СЕО провести оцінку факторів ризику і потенційного впливу на стан довкілля, врахувати екологічні завдання місцевого рівня в інтересах ефективного і стабільного соціально – економічного розвитку району та підвищення якості життя населення. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування; Для зменшення техногенного навантаження на навколишнє середовище при будівництві та при експлуатації об’єкту, запроектувати заходи щодо забезпечення нормативного стану навколишнього середовища, які сприятимуть зниженню негативного впливу бригад № 15 і № 16. Навести перелік і стислу характеристику проектних рішень, комплекс яких включає: - ресурсозберігаючі заходи - збереження і раціональне використання земельних, водних, енергетичних, паливних ресурсів, повторне їх використання та ін.; - захисні заходи - влаштування захисних споруд (дренажі, екрани, завіси та ін.), включаючи технологічні заходи (використання екологічно чистих, очищення, екологічно безпечне поводження з відходами та ін.), планувальні заходи (функціональне зонування, організація санітарно-захисних зон, озеленення та ін.), усунення наднормативних впливів; - відновлювальні заходи - технічна і біологічна рекультивація, нормалізація стану окремих компонентів навколишнього середовища тощо; - компенсаційні заходи (при необхідності) - компенсація незворотного збитку від планованої діяльності шляхом проведення заходів щодо рівноцінного поліпшення стану природного, соціального і техногенного середовища в іншому місці і/або в інший час, грошове відшкодування збитків; - охоронні заходи - моніторинг території зон впливів планованої діяльності. Оцінити обмеження будівництва об'єктів за умовами навколишнього природного, соціального, техногенного середовища та обсяг інженерної підготовки території, необхідний для дотримання умов безпеки навколишнього середовища тощо. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку; ВСТУП 1. Методологія проведення СЕО 1.1.Нормативно – правова база проведення СЕО 1.2.Методологія проведення СЕО 2. Оцінка екологічної ситуації Тульчинського району. Характеристика існуючого стану навколишнього середовища. 2.1. Ключові проблеми екологічної безпеки району; 2.2. SWOT -Аналіз екологічної ситуації; 2.3. Аналіз трендів стану довкілля; 3. Аналіз відповідності цілей детальному плану території 4. Оцінка впливу нового будівництва на довкілля; 4.1.Характеристика об’єкту планової діяльності; 4.2.Обгрунтування вибору ділянки для новоствореного об’єкту; 4.3.Оцінка впливу на навколишнє середовище в період експлуатації та будівництва об’єктів. 4.4. Заходи по зниженню негативних впливів та підвищення екологічного благополуччя району. 5. Рекомендації СЕО 6. Організація моніторингу фактичного впливу на довкілля. 7. Список використаних джерел. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання. Тульчинська районна державна адміністрація. 23600, Вінницька обл., місто Тульчин, вулиця Миколи Леонтовича, 1 тел./ факс: (04335) 2-23-82, тел. 2-14 -63, контактна особа – Гасяк Лариса Миколаївна; кабінет № 204 Зауваження та пропозиції до заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки надаються протягом 15 днів з дня її оприлюднення (до 10 листопада 2018 року).
 
28 Вересня, 2018 р., 12:05
РОЗПОРЯДЖЕННЯ від “ 18 ” вересня 2018 р. № 288 Про затвердження детального плану території для будівництва внутрішньогосподарського комплексу ТОВ «Вінницька птахофабрика» з переробки органічної частини відходів сільськогосподарського виробництва та отримання біогазу з біомаси рослинного та тваринного походження, розташованого на територіях Заозерненської сільської ради і Білоусівської сільської ради (за межами населених пунктів) Тульчинського району Вінницької області. Дільниця виробництва біогазу №2. Дільниця зовнішніх інженерних мереж №2. Дільниця когенераційної станції встановленою електричною потужністю 12 МВт №2 Відповідно до вимог статті 6 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статей 8, 19 та 21, пункту 2 статті 20 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», керуючись пунктом 4.12. Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого наказом Мінрегіону України від 16.11.2011 року № 290, враховуючи розпорядження голови районної державної адміністрації від 01.06.2018 року №181 «Про розроблення детального плану території для будівництва внутрішньогосподарського комплексу ТОВ «Вінницька птахофабрика» з переробки органічної частини відходів сільськогосподарського виробництва та отримання біогазу з біомаси рослинного та тваринного походження, розташованого на територіях Заозерненської сільської ради і Білоусівської сільської ради (за межами населених пунктів) Тульчинського району Вінницької області. Дільниця виробництва біогазу №2. Дільниця зовнішніх інженерних мереж №2. Дільниця когенераційної станції встановленою електричною потужністю 12 МВт №2», протокол засідання архітектурно-містобудівної ради при Департаменті будівництва, містобудування та архітектури обласної державної адміністрації від 21 серпня 2018 року №12, розглянувши проект детального плану території для будівництва внутрішньогосподарського комплексу ТОВ «Вінницька птахофабрика» з переробки органічної частини відходів сільськогосподарського виробництва та отримання біогазу з біомаси рослинного та тваринного походження, розташованого на територіях Заозерненської сільської ради і Білоусівської сільської ради (за межами населених пунктів) Тульчинського району Вінницької області. Дільниця виробництва біогазу №2. Дільниця зовнішніх інженерних мереж №2. Дільниця когенераційної станції встановленою електричною потужністю 12 МВт №2, із врахованими зауваженнями та пропозиціями державних органів, що надавали висновки до проекту:
 
22 Червня, 2018 р., 09:21
Відповідно до ст.21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №555 від 25.05.2011 року Тульчинська районна державна адміністрація інформує про початок процедури розгляду «Детальний план території» по об’єкту «Нового будівництва внутрішньогосподарського комплексу ТОВ «Вінницька птахофабрика» з переробки органічної частини відходів сільськогосподарського виробництва та отриманням біогазу із біомаси рослинного та тваринного походження, розташованого на територіях Заозерненської сільської ради і Білоусівської сільської ради (за межами населеного пункту) Тульчинського району та Ладижинської міської ради (за межами населеного пункту) Вінницької області. Дільниця по виробництву біогазу №2. Дільниця зовнішніх інженерних мереж №2. Дільниця когенераційної станції встановленою електричною потужністю 12 МВт №2». Проект зазначеної містобудівної документації розроблявся з метою визначення функціонального призначення та параметрів забудови земельної ділянки за межами населеного пункту з метою використання її для реалізації проекту на нове будівництво комплексу ТОВ «Вінницька птахофабрика» з виробництва біогазу, отриманого з біомаси рослинного та тваринного походження, з переробкою органічної частини відходів. Даний проект забудови території після затвердження буде основним документом, відповідно до якого повинні надаватися містобудівні умови і обмеження забудови земельних ділянок для подальшої розробки проектної документації на будівництво конкретного об'єкту. До складу проекту входять графічні та текстові матеріали. Для введення в дію комплексу з виробництва біогазу №2, отриманого з біомаси рослинного та тваринного походження, з переробкою та утилізацією органічної частини відходів потрібно 22га території, на якій планується розмістити весь комплекс основних та допоміжних будівель і споруд комплексу з виробництва біогазу, його подальшого використання для вироблення електричної енергії, тепла та органічних добрив. Основні техніко-економічні показники: площа забудови – 6,458га; площа території в огорожі: 12,506га загальна площа проектування: 22га потужність об’єкту: 1. Біогаз (метан СН4≥50%) - 120 000м3/добу; 2. Електроенергія (10кВ) – 10МВт; 3. Теплова енергія – 10 МВт (пар, гаряча вода); витрата сировини для виробництва: 1. Тверда біомаса (послід з лузгою) – 460 т/добу; 2. Силос кукурузний – 70 т/добу; 3. Рідка біомаса (флотошлам) – 160 м3/добу; кількість робочих місць: 30 чоловік; клас наслідків: СС2 Проект детального плану території розроблений ТОВ «Вінницький головний проектний інститут», головний інженер проекту Василецький А.Н., на підставі розпорядження голови Тульчинської районної державної адміністрації від 01.06.2018р. № 181. Замовник містобудівної документації – Тульчинська районна державна адміністрація, фінансування робіт здійснювалося за кошти ТОВ «Вінницька птахофабрика». З текстовою та графічною частинами зазначеного проекту, можна ознайомитись: - на електронних носіях - на офіційній веб-сторінці Тульчинської райдержадміністрації; - на паперових носіях в Білоусівській сільській раді за адресою: с.Білоусівка, вул.Центральна,64а (понеділок-п’ятниця з 10.00 до 17.00год., перерва з 12.30 до 14.00год.). Зауваження та пропозиції до проекту подаються з 22.06.2018року до 10.00год. 16.07.2018 року за поштовою адресою: с.Білоусівка, вул.Центральна,64а на ім'я в.о. сільського голови у письмовому вигляді з зазначенням прізвища, ім'я та по батькові, місця проживання, з особистим підписом і повинні містити обґрунтування з урахуванням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів та правил. Відповідальний за організацію розгляду пропозицій в.о. сільського голови Герасименко Лідія Василівна. Пропозиції будуть розглянуті у Порядку, передбаченому постановою КМУ № 555 від 25.05.2011 року. Пропозиції, подані особами, не вказаними у переліку, зазначеному у даному Порядку, або подані після встановленого органом місцевого самоврядування строку, залишаються без розгляду. За результатами розгляду пропозицій заявнику надається відповідь про їх врахування або обґрунтована відмова.
 
10 Травня, 2018 р., 15:23
РОЗПОРЯДЖЕННЯ від “ 08 ” травня 2018 р. № 148 Про розроблення детального плану території земельної ділянки розташованої за межами населеного пункту на території Шуро-Копіївської сільської ради Відповідно до статей 6, 13, 25, 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», пункту 4 статті 10, пункту 2 статті 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року №555, Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку та житлово-комунального господарства України від 16.11.2011 року №290 «Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України від 20.12.2011 року №1468/20206, враховуючи лист-роз’яснення Міністерства регіонального розвитку та житлово-комунального господарства України від 29.04.2013 року №7/14-6937, розглянувши звернення ТОВ «СОЛАР ПІВДЕНЬ» від 30.03.2018 року щодо розроблення детального плану території земельної ділянки для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій (розміщення сонячної електростанції), орієнтовною площею земельної ділянка №1 - 10,4094 га, земельної ділянки №2 - 15,5 га , які розташовані в с.Шура – Копіївська (за межами населеного пункту), на території Шуро – Копіївської сільської ради, що належать до земель сільськогосподарського призначення державної власності (землі запасу): 1. Розробити детальний план території земельної ділянки для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій (розміщення сонячної електростанції) орієнтовною площею земельної ділянка №1 - 10,4094 га, земельної ділянки №2 - 15,5 га , які розташовані в с.Шура – Копіївська (за межами населеного пункту), на території Шуро – Копіївської сільської ради, що належать до земель сільськогосподарського призначення державної власності (землі запасу). 2. Замовником розроблення детального плану визначити Тульчинську районну державну адміністрацію. 3. Відповідальність за розроблення та фінансування детального плану визначити ТОВ «СОЛАР ПІВДЕНЬ» (ЄДРПОУ 41891722, м.Вінниця вул.Хмельницьке шосе, буд. 82, оф. 538). 4. Зобов’язання розробника, платника та замовника детального плану території визначити відповідною трьохсторонньою угодою. 5. Провести громадські слухання проекту детального плану території для врахування громадських інтересів. 6.Подати проект детального плану території на земельну ділянку на архітектурно-містобудівну раду відповідного рівня при спеціально уповноваженому органі з питань містобудування та архітектури, згідно зі статтею 20 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». 7.Сектору з питань внутрішньої політики, зв’язків із ЗМІ та громадськістю апарату райдержадміністрації (Хмелевський Ю.М.) опублікувати розпорядження у засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації. 8. Контроль за виконання цього розпорядження залишаю за собою. Перший заступник голови районної державної адміністрації Віталій Побережник
 
10 Травня, 2018 р., 15:19
РОЗПОРЯДЖЕННЯ від “ 08 ” травня 2018 р. № 149 Про розроблення детального плану території земельної ділянки розташованої за межами населеного пункту на території Тарасівської сільської ради Відповідно до статей 6, 13, 25, 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», пункту 4 статті 10, пункту 2 статті 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року №555, Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку та житлово-комунального господарства України від 16.11.2011 року №290 «Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України від 20.12.2011 року №1468/20206, враховуючи лист-роз’яснення Міністерства регіонального розвитку та житлово-комунального господарства України від 29.04.2013 року №7/14-6937, розглянувши звернення ТОВ «СОЛАР ПІВДЕНЬ» від 06.05.2018 року щодо розроблення детального плану території земельної ділянки для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій (розміщення сонячної електростанції), орієнтовною площею земельної ділянка №1 – 13,5 га, земельної ділянки №2 – 7,1 га , які розташовані в с.Тарасівка (за межами населеного пункту), на території Тарасівської сільської ради, що належать до земель сільськогосподарського призначення державної власності (землі запасу): 1. Розробити детальний план території земельної ділянки для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій (розміщення сонячної електростанції) орієнтовною площею земельної ділянка №1 – 13,5 га, земельної ділянки №2 – 7,1 га , які розташовані в с.Тарасівка (за межами населеного пункту), на території Тарасівської сільської ради, що належать до земель сільськогосподарського призначення державної власності (землі запасу). 2. Замовником розроблення детального плану визначити Тульчинську районну державну адміністрацію. 3. Відповідальність за розроблення та фінансування детального плану визначити ТОВ «СОЛАР ПІВДЕНЬ» (ЄДРПОУ 41891722, м.Вінниця вул.Хмельницьке шосе, буд. 82, оф. 538). 4. Зобов’язання розробника, платника та замовника детального плану території визначити відповідною трьохсторонньою угодою. 5. Провести громадські слухання проекту детального плану території для врахування громадських інтересів. 6.Подати проект детального плану території на земельну ділянку на архітектурно-містобудівну раду відповідного рівня при спеціально уповноваженому органі з питань містобудування та архітектури, згідно зі статтею 20 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». 7.Сектору з питань внутрішньої політики, зв’язків із ЗМІ та громадськістю апарату райдержадміністрації (Хмелевський Ю.М.) опублікувати розпорядження у засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації. 8. Контроль за виконання цього розпорядження залишаю за собою. Перший заступник голови районної державної адміністрації Віталій Побережник

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь