Тульчинщина – це край хліборобів-трударів закоханих у пісню, це сучасний промислово-торговельний регіон, що прагне розвитку, це осередок творчої інтелігенції, відомої далеко за межами району, це священна земля наших далеких предків-слов’ян.

Нова технологічна система обслуговування громадян

Важливим кроком у напрямку подальшого реформування пенсійної системи в Україні є забезпечення якості обслуговування громадян на самому високому рівні.
З цією метою Пенсійний фонд України вживає заходів щодо оптимізації своєї роботи, для чого вже з початку 2016 року буде запроваджено централізовану систему нарахування та виплати пенсій. Для впровадження нової системи обслуговування громадян створено пілотний проект, в якому будуть задіяні чотири області (Київська, Вінницька, Донецька, Херсонська).
Нова система дозволить за 10-15 хвилин провести призначення та перерахунок пенсій громадянам, значно зменшить кількість необхідних для цього документів, усуне вплив людського фактору на процес нарахування пенсії. Сьогодні процес призначення пенсій у нас відбувається до 10 днів. При цьому слід зазначити, що у новій системі обслуговування, що запроваджується, громадяни можуть звертатися за призначенням пенсій в будь-який орган Пенсійного фонду України, незалежно від місця реєстрації громадянина.
Для цього 23 грудня 2015 року в  управлінні Пенсійного фонду в Тульчинському районі відбулося практичне заняття для відповідальних осіб працівників територіальних управлінь: Піщанського, Немирівського, Томашпільського, Крижопільського районів.
Під час заняття начальник відділу інформаційно-аналітичних систем та електронних реєстрів головного управління ПФУ у Вінницькій області  Криклива О.І. і головні  спеціалісти Єфремова А.В. і Швець А.М. детально роз’яснили механізм практичного впровадження централізованої системи призначення та виплати пенсій, ознайомили фахівців управлінь з процесом ведення електронних пенсійних справ, порядком дій підрозділів з обслуговування громадян в нових умовах централізованого призначення та виплати пенсій.
Результатом проведеної роботи буде те, що громадяни, які будуть звертатися до органів Пенсійного фонду, відчують відразу переваги нової системи обслуговування громадян на високому рівні.