ТУЛЬЧИНСЬКА РАЙОННА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
Вінницька область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Розпорядження №17 «Про районну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій»

Кількість переглядів: 175
Рік: 2021 рік
Місяць: Березень
Тип документу: Розпорядження
Дата: 03.03.2021
Номер документу: 17
Назва документу: Про районну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій
Прикріплені файли:

Розпорядження

від 03 березня 2021 року № 17

Про районну комісію з питань техногенно-екологічної  безпеки та надзвичайних ситуацій

Відповідно до ст. 39 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, статті 6 Кодексу цивільного захисту України, постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 409 «Про затвердження Типового положення про регіональну та місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій», розпорядження голови облдержадміністрації від 24 липня 2015 року № 440 „Про обласну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій” ,  розпорядження голови облдержадміністрації від 19 лютого 2021 року № 117 „Про внесення змін до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 01 квітня 2020 року №253”  у зв’язку зі змінами структури та штатної чисельності Тульчинської районної державної адміністрації:

1. Затвердити такі, що додаються:

1.1. Положення про районну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій у новій редакції.

1.2. Посадовий склад районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.

2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови райдержадміністрації від 20 березня 2020 року № 66 «Про зміни у складі районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій».

3. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

Голова районної державної адміністрації                                              Олександр Гаврилюк

Затверджено
Розпорядження голови
райдержадміністрації
від  3  березня  2021  р. № 17

П О Л О Ж Е Н Н Я
про районну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій

1. Районна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (далі –Комісія) є постійно діючим органом, який утворюється районною державною адміністрацією для координації діяльності міськими, селищними та сільськими територіальними громадами, що входять в склад Тульчинського району, підприємствами, установами та організаціями пов’язаними з забезпеченням техногенно-екологічної безпеки, захисту населення і територій від наслідків надзвичайних ситуацій, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і реагування на них.

2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, а також указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, рішеннями Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій та цим Положенням.

3. Основними завданнями Комісії на території району є:

3.1. Координація діяльності органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, пов’язаної із:

функціонуванням сил та засобів Тульчинської районної ланки територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту;

здійснення оповіщення органів управління та сил цивільного захисту, а також населення про виникнення надзвичайної ситуації та інформування його про дії в умовах такої ситуації;

залученням сил цивільного захисту до проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, надання гуманітарної допомоги;

забезпеченням реалізації вимог техногенної та пожежної безпеки;

навчанням населення діям у надзвичайній ситуації;

визначенням меж зони надзвичайної ситуації;

здійсненням постійного прогнозування зони можливого поширення надзвичайної ситуації та масштабів можливих наслідків;

організацією робіт із локалізації і ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, залучення для цього необхідних сил і засобів;

організацією та здійсненням заходів щодо життєзабезпечення населення, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;

заходів з евакуації (у разі потреби);

радіаційного, хімічного, біологічного, інженерного та медичного захисту населення і територій від наслідків надзвичайної ситуації;

вжиттям заходів щодо забезпечення готовності Тульчинської районної ланки територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту до дій в умовах надзвичайної ситуації та в особливий період;

здійсненням безперервного контролю за розвитком надзвичайної ситуації та обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;

інформуванням органів управління цивільного захисту та населення про розвиток надзвичайної ситуації та заходи, що здійснюються;

забезпечення роботи об’єктів національної економіки та державного управління під час реагування на надзвичайну ситуацію;

стабільного функціонування об’єктів паливно-енергетичного комплексу під час виникнення надзвичайної ситуації, злагодженої роботи підприємств, установ та організацій для забезпечення сталої і безперебійної роботи об’єктів Єдиної газотранспортної та об’єднаної енергетичної систем України;

безпеки та сталої роботи транспортної інфраструктури, послуг поштового зв’язку та всіх видів електричного зв’язку;

санітарного та епідемічного благополуччя населення;

організацією та керівництвом за проведенням робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій регіонального та місцевого рівня;

встановленням кількісних та якісних показників виведення з ладу транспортних засобів, промислових, громадських і житлових будинків та споруд, комунальних і енергетичних мереж, засобів зв’язку, магістральних газо-, нафто- або інших трубопроводів, залізничних вузлів, мостів, шляхопроводів тощо.

3.2. Визначення шляхів та способів вирішення проблемних питань, що виникають під час:

функціонування Тульчинської районної ланки територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту;

здійснення заходів:

 щодо соціального захисту постраждалого населення внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;

щодо медичного та біологічного захисту населення у разі виникнення надзвичайної ситуації;

порушення умов належного функціонування об’єктів інфраструктури та безпеки життєдіяльності населення, зокрема у сферах національної безпеки і оборони, енергетики, фінансів, соціального захисту, охорони здоров’я та навколишнього природного середовища.

3.4. Підвищення ефективності діяльності органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій під час реагування на надзвичайну ситуацію.

4. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:

4.1. У режимі повсякденної діяльності:

здійснює заходи щодо забезпечення захисту населення, сталого функціонування господарських об'єктів, зменшення можливих матеріальних втрат та збереження національної культурної спадщини у разі виникнення надзвичайної ситуації;

бере участь у розгляді питань щодо утворення або припинення діяльності підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, що використовують небезпечні технології (хімічні, радіаційні тощо);

сприяє проведенню гідрометеорологічних спостережень і прогнозів, розвитку державної системи моніторингу навколишнього природного середовища, системи цивільного захисту, форм контролю за функціонуванням потенційно небезпечних об'єктів;

координує здійснення заходів щодо профілактики та локалізації інфекційних захворювань, а також запобігання виникненню випадків масових харчових отруєнь населення.

Районна комісія, крім перелічених у цьому пункті функцій, погоджує перелік потенційно небезпечних об'єктів.

4.2. У режимі підвищеної готовності:

здійснює заходи щодо активізації роботи з проведення спостереження та контроль за станом навколишнього природного середовища, перебігом епідемій і спалахами інфекційних захворювань, масовими харчовими отруєннями населення, обстановкою на потенційно небезпечних об’єктах і прилеглих до них територіях, прогнозування можливості виникнення надзвичайної ситуації та її масштабів;

організовує розроблення плану комплексних заходів щодо захисту населення і територій в разі виникнення надзвичайної ситуації, забезпечення сталого функціонування господарських об’єктів;

забезпечує координацію заходів щодо запобігання виникненню надзвичайної ситуації регіонального та місцевого рівня;

готує пропозиції щодо визначення джерел і порядку фінансування заходів реагування на надзвичайну ситуацію;

координує заходи щодо створення резерву засобів індивідуального захисту та матеріальних резервів для запобігання виникненню надзвичайної ситуації та ліквідації її наслідків, визначає обсяги і порядок використання таких резервів;

забезпечує стабільне виробництво, передачу, постачання і використання енергоносіїв під час виникнення надзвичайної ситуації підприємствами, установами та організаціями паливно-енергетичного комплексу;

4.3. У режимі надзвичайної ситуації:

забезпечує координацію, організацію робіт та взаємодію функціональної і територіальної підсистеми Тульчинської районної ланки територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту, а також громадських організацій щодо надання допомоги населенню, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;

організовує роботу з локалізації або ліквідації надзвичайної ситуації регіонального та місцевого рівня;

залучає до виконання робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації необхідні рятувальні, транспортні, будівельні, медичні та інші формування з використанням наявних матеріально-технічних, продовольчих та інших ресурсів і запасів;

вживає заходів, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт у небезпечних районах;

забезпечує здійснення заходів щодо соціального захисту населення, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;

встановлює межі зони на якій виникла надзвичайна ситуація та організовує визначення розміру шкоди, заподіяної суб’єктам господарювання і населенню внаслідок виникнення надзвичайної ситуації регіонального та місцевого рівня;

організовує здійснення постійного контролю за станом навколишнього природного середовища на території, що зазнала впливу надзвичайної ситуації регіонального та місцевого рівня, обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;

приймає рішення щодо попередньої класифікації надзвичайної ситуації за видом, класифікаційними ознаками та рівнем, забезпечує своєчасне подання до ДСНС зазначених матеріалів;

вивчає обставини, що склалися, та готує інформацію керівникові районної ланки територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту Тульчинського району про вжиті заходи, причини виникнення та результати ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, а також пропозиції щодо подальших дій із запобігання і розвитку;

4.4. У режимі надзвичайного стану:

забезпечує координацію, організацію робіт та взаємодію органів управління та сил Тульчинської районної ланки територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту з урахуванням особливостей, що визначаються згідно з вимогами законів України “Про правовий режим воєнного стану”, “Про правовий режим надзвичайного стану”, а також інших нормативно-правових актів;

здійснює заходи, необхідні для відвернення загрози та забезпечення безпеки і здоров’я громадян, забезпечення функціонування органів державної влади та органів місцевого самоврядування;

4.5. Проводить моніторинг стану виконання органами місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій покладених на них завдань.

4.6. Здійснює взаємодію з регіональним штабом з питань, пов'язаних із соціальним забезпеченням громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції.

5. Районна комісія має право:

залучати у разі потреби в установленому законодавством порядку до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації регіонального та місцевого рівня сили і засоби районної ланки територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту Тульчинського району;

заслуховувати інформацію керівників міських, селищних, сільських територіальних громад, підприємств, установ та організацій, розташованих на території району з питань, що належать до їх компетенції, і давати їм відповідні доручення;

одержувати від територіальних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, розташованих на території району, матеріали і документи, необхідні для вирішення питань, що належать до її компетенції;

залучати до участі у своїй роботі представників територіальних органів центральних органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, розташованих на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці (за погодженням з їх керівниками);

розглядати матеріали розслідувань про причини і наслідки виникнення надзвичайної ситуації та вносити пропозиції щодо притягнення до адміністративної або кримінальної відповідальності посадових осіб, винних у її виникненні.

6. Головою комісії є голова районної державної адміністрації.

Роботою комісії керує її голова, а за відсутності голови – за його дорученням перший заступник та за відсутності першого заступника – заступник голови.

Засідання комісії веде голова, а у разі його відсутності – перший заступник голови.

Посадовий склад комісії затверджується головою районної державної адміністрації на основі пропозицій територіальних органів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, розташованих на території району.

Персональний склад комісії затверджується головою комісії.

Голова комісії організовує її роботу за допомогою секретаря комісії.

7. Голова комісії має право:

залучати до роботи із запобігання виникненню надзвичайної ситуації або ліквідації її наслідків будь-які транспортні, рятувальні, відбудовні, медичні та інші сили і засоби відповідно до законодавства;

приймати в межах повноважень комісії рішення щодо реагування на надзвичайну ситуацію;

виносити пропозиції в межах законодавства щодо заохочення осіб, які зробили вагомий внесок у запобігання виникненню надзвичайної ситуації, ліквідацію її наслідків;

делегувати на період ліквідації наслідків надзвичайної ситуації свої повноваження заступникам голови комісії.

8. Робочим органом Районної комісії, що забезпечує підготовку, скликання та проведення засідань, а також контроль за виконанням її рішень є сектор з питань оборони та цивільного захисту апарату райдержадміністрації.

9. Районна комісія проводить засідання на постійній основі.

Рішення комісії приймаються колегіально більш як двома третинами складу комісії. Член комісії, який не підтримує пропозиції та рекомендації, прийняті комісією, може викласти у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.

Рішення комісії оформляється протоколом, який підписується головою та відповідальним секретарем комісії.

10. Рішення комісії, прийняті у межах її повноважень, є обов'язковими для виконання органами державної влади та органами місцевого самоврядування (територіальними громадами), підприємствами, установами та організаціями, розташованими на території району.

11. За членами  комісії на час виконання завдань зберігається заробітна плата за основним місцем роботи.

12. Організація побутового забезпечення членів комісії, а також забезпечення їх спеціальним одягом, засобами індивідуального захисту під час роботи в зоні надзвичайної ситуації покладається на орган, який утворив відповідну комісію.

13. Районна комісія має бланк із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.

_________________

Затверджено
Розпорядження голови
райдержадміністрації
від  3  березня  2020  р. № 17

ПОСАДОВИЙ СКЛАД
районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій

Голова райдержадміністрації

-  голова районної комісії

Заступник голови райдержадміністрації

- перший заступник голови районної комісії

Завідувач сектору  з питань оборони та  цивільного захисту апарату райдержадміністрації

- заступник голови районної комісії

Начальник Тульчинського районного сектору УДСНС України у Вінницькій області

- заступник голови районної комісії  (за згодою) 

Головний спеціаліст сектору  з питань оборони та  цивільного захисту апарату райдержадміністрації

- відповідальний секретар комісії

Головний спеціаліст відділу з питань персоналу апарату  райдержадміністрації 

- секретар комісії

Члени комісії

Заступник голови райдержадміністрації

Заступник голови райдержадміністрації

Голова районної ради

Начальник управління правового забезпечення та взаємодії з органами місцевого самоврядування апарату райдержадміністрації

Начальник відділу юридичного забезпечення та супроводу діяльності органів місцевого самоврядування управління правового забезпечення та взаємодії з органами місцевого самоврядування апарату райдержадміністрації

Начальник відділу стратегічного розвитку, економіки, інфраструктури та агропромислового розвитку  управління правового забезпечення та взаємодії з органами місцевого самоврядування апарату райдержадміністрації

Головний спеціаліст відділу стратегічного розвитку, економіки, інфраструктури та агропромислового розвитку  управління правового забезпечення та взаємодії з органами місцевого самоврядування апарату райдержадміністрації

Начальник відділу гуманітарного розвитку управління правового забезпечення та взаємодії з органами місцевого самоврядування апарату райдержадміністрації

Начальник відділу архітектури, просторового розвитку та житлово-комунального господарства апарату райдержадміністрації

Начальник відділу  фінансів райдержадміністрації

Начальник відділу цифрового розвитку, інформаційної діяльності та комунікацій з громадскістю апарату райдержадміністрації

Голова Тульчинської територіальної громади (за згодою)

Голова Шпиківської територіальної громади (за згодою)

Голова Брацлавської територіальної громади (за згодою)

Голова Крижопільської територіальної громади (за згодою)

Голова Городківської територіальної громади (за згодою)

Голова Піщанської територіальної громади (за згодою)

Голова Студенянської територіальної громади (за згодою)

Голова Томашпільської територіальної громади (за згодою)

Голова Вапнярської територіальної громади (за згодою)

Начальник управління Державної казначейської служби України у Тульчинському районі Вінницької області (за згодою)

Директор  державного підприємства «Тульчинське лісомисливське господарство» (за згодою)

Начальник Тульчинського  управління ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області  (за згодою)

Головний лікар КНП "Тульчинська ЦРЛ" Тульчинської міської ради (за згодою)

Завідувач ВСП «Тульчинський МВЛД ДУ «Вінницький ОЛЦ МОЗ України (за згодою)

Начальник Тульчинської експлуатаційної дільниці Басейнового управління річки Південний Буг  (за згодою)

Директор СО «Тульчинські електромережі»  (за згодою)

 Начальник Тульчинського віділення АТ «Вінницягаз» (за згодою)

Інженер ДМД № 322/5 м. Немирів  (за згодою)

Начальник  Тульчинського ДРП філії «Томашпільський райавтодор» (за згодою)

Начальник Тульчинського РВП ГУ НП у Вінницькій області ( за згодою)

Начальник Тульчинського районного відділу ( з дислокацією в м.Ямпіль Вінницької області) УСБУ  у Вінницькій області  (за згодою)

Військовий комісар Тульчинського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (за згодою)

Редактор районної газети «Тульчинський край» (за згодою)

Редактор районного ефірного радіомовлення  ( за згодою)

                    _______________________________________________


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь