ТУЛЬЧИНСЬКА РАЙОННА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
Вінницька область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Розпорядження №65 «Про затвердження  Положення про відділ  економіки , стратегічного та агропромислового розвитку управління правового забезпечення та взаємодії з органами місцевого самоврядування апарату районної державної адміністрації»

Кількість переглядів: 167
Рік: 2021 рік
Місяць: Травень
Тип документу: Розпорядження
Дата: 17.05.2021
Номер документу: 65
Назва документу: Про затвердження  Положення про відділ  економіки , стратегічного та агропромислового розвитку управління правового забезпечення та взаємодії з органами місцевого самоврядування апарату районної державної адміністрації
Прикріплені файли:

Розпорядження

від 17 травня 2021 року № 65

Про затвердження  Положення про відділ  економіки , стратегічного та агропромислового розвитку управління правового забезпечення та взаємодії з органами місцевого самоврядування апарату районної державної адміністрації

Відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Закону України «Про  державну службу», «Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2012 року № 887, Методичних рекомендацій з розроблення положення про структурний підрозділ економічного розвитку і торгівлі місцевої державної адміністрації, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30 листопада 2012 року № 1370, на виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 15 січня 2021 року № 7р-к «Про упорядкування структури апарату районної державної адміністрації», з метою упорядкування структури районної державної адміністрації та підвищення ефективності державного управління:

1.  Затвердити   Положення   про відділ  економіки , стратегічного та агропромислового розвитку управління правового забезпечення та взаємодії з органами місцевого самоврядування апарату районної державної адміністрації, що додається.

2. Контроль за виконанням цього розпорядження  залишаю за собою.

Голова районної державної адміністрації                                     Олександр Гаврилюк

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
районної державної адміністрації
17.05.2021 року № 65

ПОЛОЖЕННЯ
про відділ  економіки , стратегічного та агропромислового розвитку управління правового забезпечення та взаємодії з органами місцевого самоврядування апарату районної державної адміністрації

1. Відділ економіки , стратегічного та агропромислового розвитку управління правового забезпечення та взаємодії з органами місцевого самоврядування апарату районної державної адміністрації (далі – Відділ) є структурним підрозділом управління правового забезпечення та взаємодії з органами місцевого самоврядування апарату районної державної адміністрації, що утворюється головою  районної  державної  адміні­страції,  входить до її складу і в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці забезпечує виконання покладених на Відділ завдань.

2. Відділ  підпорядкований  голові районної  державної  адміністрації, заступнику голови районної державної адміністрації, керівнику апарату, начальнику управління правового забезпечення та співпраці з органами місцевого самоврядування районної державної адміністрації відповідно до розподілу обов’язків, а також підзвітний і підконтрольний Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку Вінницької обласної державної адміністрації.

3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України, наказами центральних органів виконавчої влади, що забезпечують формування та реалізують державну політику у сфері економіки, інфраструктури, сільського господарства, розпорядженнями голови обласної та районної державної адміні­страцій, а також положенням про структурний підрозділ (далі – Положення).

4. Основними завданнями Відділу є забезпечення реалізації на території району:

1) державної політики економічного і соціального розвитку;

2) державної регіональної політики;

3) державної промислової політики;

4) державної політики у сфері інвестиційної діяльності та державно-приватного партнерства;

5) державної цінової політики;

6) державної політики з питань розвитку підприємництва, державної

регуляторної політики;

7) державної політики у сфері торгівлі та побутових послуг;

8) державної політики у сфері управління об’єктами державної власності, які перебувають в управлінні районної державної адміністрації;

9) державної політики у сфері публічних закупівель;

10) державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального діалогу;

11) забезпечення реалізації державної аграрної політики, державної політики у сферах сільського господарства та з питань продовольчої безпеки держави, тваринництва, рослинництва, розвитку сільських територій, садівництва, виноградарства, хмелярства, харчової і переробної промисловості (далі – сфери агропромислового виробництва), сільськогосподарської дорадчої діяльності;

12) державної політики підтримки регіонального розвитку через

державний фонд регіонального розвитку.

5. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

1) організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень голови обласної та районної державних адміністрацій та здійснює контроль за їх реалізацією;

2) взаємодіє з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації, комісіями районної Ради, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та об’єднаннями громадян;

3) аналізує стан і тенденції економічного та соціального розвитку району, бере участь у визначенні його пріоритетів та удосконаленні соціально-трудових відносин;

4) бере участь у розробленні проєктів прогнозів економічного і соціального розвитку району на середньо- та короткостроковий період і забезпечує на території району координацію виконання завдань, визначених загальнодержавними програмами економічного, соціального розвитку та іншими державними цільовими програмами;

5) розробляє проєкт Стратегії збалансованого регіонального розвитку району на довгостроковий період, прогнози економічного і соціального розвитку на середньостроковий період та програми економічного і соціального розвитку району на короткостроковий період, а також заходи з їх реалізації;

6) здійснює аналіз статистичних показників діяльності агропромислового комплексу та надання відповідної інформації Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку для прийняття рішень і впровадження заходів, що забезпечують підвищення економічної ефективності роботи агропромислового комплексу та дозволяють забезпечувати продовольчу безпеку району на відповідному рівні;

7) здійснює аналіз стану та перспектив розвитку харчової і переробної промисловості в регіоні, кон'юнктури аграрного та продовольчого ринку;

38) здійснює заходи із забезпечення продовольчого ринку продуктами

8) вивчає попит на тваринницьку продукцію та сприяє формуванню інфраструктури ринку з метою збуту виробленої тваринницької продукції;

9) проводить моніторинг впливу цін (тарифів) на економічний та соціальний розвиток регіону, аналізує стан ціноутворення у відповідних сферах цінового (тарифного) регулювання;

10) готує пропозиції щодо погодження цін (тарифів) у випадках, передбачених чинним законодавством України;

11) розробляє на основі пропозицій структурних підрозділів районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування поточні та перспективні переліки інвестиційних програм та проєктів регіонального розвитку, реалізація яких передбачається здійснюватися за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів;

12) організовує в районі роботу з підготовки, оцінки та попереднього відбору інвестиційних програм і проєктів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку;

13) сприяє залученню інвестицій, здійснює супровід і моніторинг реалізації інвестиційних проєктів;

14) готує пропозиції щодо надання державної фінансової підтримки суб’єктам інвестиційної діяльності, які реалізують інвестиційні проєкти у пріоритетних галузях економіки, за рахунок коштів місцевого та державного бюджетів;

15) вносить Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку в межах своїх повноважень пропозиції щодо удосконалення механізму державної підтримки підприємств галузей агропромислового виробництва, розвитку малого підприємництва на селі, зокрема фермерських і особистих селянських господарств;

16) готує пропозиції стосовно укладення з профспілковими організаціями в агропромисловому комплексі галузевих і регіональних угод; в межах повноважень сприяє дотриманню підприємствами, установами та організаціями агропромислового комплексу вимог законодавства з охорони праці;

17) здійснює заходи щодо розвитку малого аграрного підприємництва різних організаційних форм (фермерських господарств, кооперативних об’єднань, особистих селянських господарств та інших), проводить моніторинг їх діяльності;

18) вживає заходів щодо цільового та ефективного використання коштів

державного бюджету, спрямованих за бюджетними програмами, передбаченими для МінАПК України, законами України про державний бюджет на відповідний рік та інформує суб’єктів господарювання агропромислового комплексу стосовно застосування норм порядків використання коштів за зазначеними бюджетними програмами;

19) координує виконання районних та галузевих програм розвитку АПК та малого підприємництва на селі;

20) у межах своїх повноважень взаємодіє з територіальними відділеннями Державного агенства рибного господарства України, лісового та мисливського господарства, державним підприємством «Тульчинський райагроліс» Вінницького обласного комунального спеціалізованого лісогосподарського підприємства «Віноблагроліс», профільними громадськими організаціями та ін.;

21) вносить пропозиції та забезпечує виконання механізму надання державної підтримки, яка передбачена законодавством, сільсько-господарським товаровиробникам усіх форм власності та господарювання;

22) вносить пропозиції у межах своїх повноважень щодо напрямів державної підтримки вітчизняних сільгосптоваровиробників та сприяє розвитку тваринництва у суб’єктів господарювання усіх форм власності в ринкових умовах;

23) забезпечує широке висвітлення досягнень у галузях тваринництва, птахівництва, бджільництва, сприяє участі підприємств, установ і організацій

усіх форм власності у виставках, ярмарках, аукціонах тощо;

24) сприяє у межах своїх повноважень впровадженню сучасних технологій виробництва, інформаційно-комунікаційних технологій, створенню системи національних інформаційних ресурсів;

25) координує діяльність та створює сприятливі умови для сільськогосподарських товаровиробників, спрямовані на розв’язання завдань, пов’язаних із виробництвом продукції рослинного походження;

26) проводить опрацювання пропозицій щодо залучення інвестицій для

технічного переоснащення агропромислового комплексу регіону;

27) бере участь у розробці та реалізації організаційних заходів, спрямованих на впровадження органічного виробництва в агропромисловій галузі району;

28) здійснює моніторинг стану проведення польових робіт;

29) розробляє проєкт регіональної програми розвитку малого і середнього підприємництва та заходи щодо її реалізації, здійснює моніторинг їх виконання;

30) сприяє створенню інфраструктури підтримки підприємництва на території району, надає консультаційну, інформаційну та іншу допомогу суб'єктам підприємницької діяльності;

31) забезпечує інформаційну підтримку у сфері регуляторної діяльності та надання адміністративних послуг;

32) забезпечує виконання заходів з питання реалізації державної регуляторної політики, проводить аналіз їх виконання та забезпечує взаємодію з громадськими організаціями, спілками, асоціаціями підприємців з питань розвитку підприємництва та реалізації державної регуляторної політики в районі;

33) забезпечує проведення моніторингу закупівель за кошти районного бюджету;

34) бере участь у підготовці пропозицій щодо переліку об'єктів права

державної власності, що не підлягають приватизації;

35) формує і веде відомості про об’єкти державної власності для наповнення Єдиного реєстру об’єктів державної власності;

36) забезпечує у межах своєї компетенції участь в інвентаризації та обліку об’єктів державної власності;

37) на основі аналізу стану торговельної та виробничо-торговельної діяльності і побутового обслуговування населення суб’єктами господарювання усіх форм власності бере участь у розробці пропозицій щодо ефективної діяльності підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування незалежно від форми власності, а також здійснює координацію діяльності в цій сфері інших органів виконавчої влади;

38) сприяє формуванню та товарному насиченню споживчого ринку, стимулює співпрацю виробників товарів і послуг з торгівельною мережею району;

39) здійснює співробітництво з громадськими організаціями та об’єднаннями суб’єктів господарювання сфери внутрішньої торгівлі і залучає їх до участі у формуванні та реалізації державної політики у сфері внутрішньої

торгівлі і побутового обслуговування населення;

40) готує пропозиції відповідним органам місцевого самоврядування щодо розміщення об’єктів торгівлі на відповідній території;

41) сприяє розвитку соціального діалогу, організації співробітництва райдержадміністрації з профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями;

42) організовує на засадах соціального діалогу проведення колективних переговорів і укладення територіальних угод між місцевими органами виконавчої влади, профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями;

43) контролює повідомну реєстрацію територіальних угод у порядку, визначеному законодавством;

44) здійснює моніторинг показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій усіх форм власності, а також фізичних осіб-підприємців;

45) сприяє ефективному використанню трудових ресурсів, раціональній, продуктивній і вільно обраній зайнятості, підвищенню конкурентоспроможності робочої сили, продуктивності праці;

46) бере участь у реалізації державної політики у сфері трудової міграції на основі постійного аналізу стану справ на території району;

47) бере участь у реалізації державної політики у сфері продуктивної зайнятості та скорочення безробіття, соціального захисту від безробіття, удосконаленні роботи державної служби зайнятості, координації її діяльності на основі постійного аналізу стану справ на території району;

48) у межах своїх повноважень взаємодіє з Тульчинським районним відділом Державної Міграційної служби України у Вінницькій області та Тульчинською районною філією Вінницького обласного центру зайнятості;

49) уносить в установленому порядку пропозиції з питань удосконалення чинного законодавства України;

50) готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові районної державної адміністрації;

51) забезпечує ефективне і цільове використання відповідних бюджетних коштів;

52) розробляє проєкти розпоряджень голови районної державної адміністрації, у визначених законом випадках – проєкти нормативно-правових актів з питань реалізації повноважень у сферах, що відносяться до компетенції Відділу;

53) бере участь у розробленні проєктів розпоряджень голови районної державної адміністрації, проєктів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;

54) бере участь у погодженні проєктів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади;

55) бере участь у підготовці звітів голови районної державної адміністрації для їх розгляду на сесії районної ради;

56) у межах своєї компетенції забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;

57) розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;

58) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;

59) забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він  є;

60) інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень;

61) надає методичну допомогу органам місцевого самоврядування з питань здійснення наданих їм законом повноважень органів виконавчої влади у сферах, що відносяться до компетенції Відділу;

62) забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;

63) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;

64) забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

65) бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);

66) забезпечує захист персональних даних;

67) здійснює інші передбачені законодавством повноваження.

6. Відділ має право:

1) одержувати в установленому порядку від місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

2) залучати до виконання окремих робіт, участі у вивчені окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів районної  державної адміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);

3) уносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи районної державної адміністрації;

4) користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;

5) скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до компетенції Відділу.

7. Відділ в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації, апаратом районної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

8. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади керівником апарату районної державної адміністрації згідно із законодавством про державну службу.  

9. Начальник Відділу:

1) здійснює керівництво Відділом, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці у Відділі;

2) подає на затвердження голові районної державної адміністрації Положення про Відділ;

3) затверджує посадові інструкції працівників Відділу та розподіляє обов’язки між ними;

4) планує роботу Відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи районної державної адміністрації;

5) вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Відділу;

6) звітує перед начальником управління правового забезпечення та взаємодії з органами місцевого самоврядування апарату районної державної адміністрації та головою районної державної адміністрації про виконання покладених на Відділ завдань та затверджених планів роботи;

7) може входити до складу колегії Тульчинської районної державної адміністрації;

8) вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії питань, що належать до компетенції Відділу та розробляє проєкти відповідних рішень;

9) може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;

10) представляє інтереси Відділу у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації, з іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями – за дорученням керівництва районної державної адміністрації;

11) здійснює добір кадрів;

12) організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців Відділу;

13) проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Департаменту;

14) забезпечує дотримання працівниками Відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

15) здійснює інші повноваження, визначені законом.

10. Фінансове забезпечення Відділу здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету.

11. Граничну чисельність, штатний розпис, фонд оплати праці працівників Відділу визначає голова районної державної адміністрації у межах відповідних бюджетних призначень.

12. Відділ не є юридичною особою, не має самостійного балансу, рахунків в органах казначейства, печатки із зображенням Державного Герба України, свого найменування та власних бланків.

________________________________________________________


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь