Наказ №165 «Про затвердження Положення про координаційну раду з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності при Тульчинській районній військовій адміністрації»
Рік: | 2024 |
Місяць: | жовтень |
Тип документу: | Наказ |
Дата: | 03.10.2024 |
Номер документу: | 165 |
Назва документу: | Про затвердження Положення про координаційну раду з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності при Тульчинській районній військовій адміністрації |
Прикріплені файли: |
|
НАКАЗ
від 03 жовтня 2024 року № 165
Про затвердження Положення про координаційну раду з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності при Тульчинській районній військовій адміністрації
Керуючись Законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про основні засади державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності», постанови Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2023 року № 364 «Про затвердження Типового положення про координаційну раду з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності при Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевому органі виконавчої влади, органі місцевого самоврядування»,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про координаційну раду з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності при Тульчинській районній військовій адміністрації (додається).
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника районної військової адміністрації Сергія Чепернатого.
Начальник районної військової адміністрації Олександр Гаврилюк
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ начальника районної військової адміністрації
від «03» жовтня 2024 р. № 165
ПОЛОЖЕННЯ
про координаційну раду з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності при Тульчинській районній військовій адміністрації
1. Координаційна рада з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності при Тульчинській районній військовій адміністрації (далі - координаційна рада) є постійно діючим консультативно-дорадчим органом, утвореним з метою участі в оцінюванні ефективності державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності та сприяє координації діяльності суб’єктів відносин у зазначеній сфері на території Тульчинського району.
2. Координаційна рада у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, указами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України, наказами, розпорядженнями міністерств, Вінницької обласної, Тульчинської районної військової адміністрації, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями координаційної ради є:
1) сприяння:
здійсненню повноважень Тульчинської районної військової адміністрації (далі районна військова адміністрація) у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності, створенню умов для національно-патріотичного, військово-патріотичного виховання та громадянської освіти на території Тульчинського району;
співпраці районної військової адміністрації з органів місцевого самоврядування. інститутами громадянського суспільства у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності;
провадженню інформаційно-просвітницької діяльності у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності;
висвітленню діяльності інститутів громадянського суспільства у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності, закладів сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності;
2) визначення шляхів та способів вирішення питань, що виникають під час реалізації державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності, підвищення ефективності діяльності районної військової адміністрації, органів місцевого самоврядування у зазначеній сфері;
3) удосконалення нормативно-правової бази у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності.
4. Координаційна рада згідно з покладеними на неї завданнями на території Тульчинського району:
1) бере участь в оцінюванні ефективності державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності;
2) бере участь у підготовці, розгляді та внесенні пропозицій, висновків, рекомендацій до місцевих та регіональних цільових програм з утвердження української національної та громадянської ідентичності, інших нормативно-правових актів органу, який її утворив;
3) подає органу, який її утворив, пропозиції щодо вдосконалення реалізації державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності на регіональному або місцевому рівні;
4) здійснює взаємодію та обмін досвідом роботи з іншими координаційними радами;
5) проводить аналіз стану справ та причин виникнення проблем у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності;
6) вивчає результати діяльності місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності, закладів сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності.
5. Координаційна рада має право:
1) отримувати в установленому порядку від органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань;
2) залучати до участі у своїй роботі представників органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, а також громадських об’єднань (за погодженням з їх керівниками) і незалежних експертів (за згодою);
3) розглядати пропозиції інститутів громадянського суспільства із питань, що належать до компетенції координаційної ради;
4) для оперативного вирішення актуальних питань, що належать до компетенції координаційної ради, та для виконання покладених на неї завдань утворювати постійні або тимчасові робочі групи, що діють у період між її засіданнями;
5) організовувати проведення конференцій, семінарів, нарад та інших заходів;
6) вносити пропозиції щодо заохочення в установленому порядку представників інститутів громадянського суспільства та окремих громадян за їх внесок у забезпечення розвитку сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності.
6. Координаційна рада під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.
7. До складу координаційної ради входять голова, заступник голови, секретар та члени координаційної ради.
Персональний склад координаційної ради затверджує начальник районної військової адміністрації.
8. До складу координаційної ради входять:
голова координаційної ради - заступник начальника районної військової адміністрації, відповідальний за реалізацію державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності відповідно до розподілу функціональних обов’язків;
заступник голови координаційної ради - представник інституту громадянського суспільства, що бере участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності відповідно до законодавства (за згодою);
секретар координаційної ради - керівник або заступник керівника структурного підрозділу районної військової адміністрації, до функціональних обов’язків якого належить реалізація державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності;
представники територіальних органів Національної поліції, Адміністрації Держприкордонслужби, ДСНС, Держлісагентства, інших центральних органів виконавчої влади, а також регіонального органу СБУ (за згодою);
представники військових частин Збройних Сил, Національної гвардії, розташованих на території району, закладів освіти військового спрямування, підприємств оборонної галузі, територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (за згодою);
посадова особа районної військової адміністрації, що відповідає за мобілізаційну роботу;
представники громадських об’єднань ветеранів війни - учасників бойових дій, військово-патріотичних і військово-спортивних клубів та організацій, керівники громадських штабів Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри “Сокіл” (“Джура”) (за згодою);
представники інститутів громадянського суспільства, що провадять діяльність у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності (за згодою);
представники місцевих медіа (за згодою);
представники закладів освіти, закладів сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності, органів учнівського та студентського самоврядування, дитячих та молодіжних громадських об’єднань (за згодою);
вчені, експерти, діячі освіти, науки, культури, мистецтва, спорту, представники підприємств, установ, організацій, діяльність яких спрямована на утвердження української національної та громадянської ідентичності (за згодою).
До складу координаційної ради може бути делеговано не більш як по одному представнику від кожного інституту громадянського суспільства, у тому числі громадського об’єднання ветеранів війни та місцевого медіа.
Строк повноважень складу координаційної ради становить два роки.
Члени координаційної ради беруть участь у її роботі на громадських засадах.
9. Персональний склад координаційної ради формується за пропозиціями територіальних органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, інститутів громадянського суспільства.
Для формування складу координаційної ради районна військова адміністрація оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті оголошення про формування складу координаційної ради.
Протягом чотирнадцяти календарних днів з дня оприлюднення оголошення про формування складу координаційної ради уповноважена посадова особа районної військової адміністрації, до повноважень якої належить реалізація державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності, приймає та узагальнює надані пропозиції.
Пропозиції щодо включення до складу координаційної ради подаються у друкованій та електронній формі за адресою та у строк, визначені в оголошенні про формування складу координаційної ради.
Після завершення строку приймання пропозицій районна військова адміністрація оприлюднює такі пропозиції на своєму офіційному веб-сайті та інших офіційних електронних ресурсах.
Після завершення десяти календарних днів з урахуванням зауважень та пропозицій посадова особа районної військової адміністрації, до повноважень якої належить реалізація державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності, протягом трьох календарних днів готує та подає на погодження начальнику районної військової адміністрації пропозиції щодо персонального складу координаційної ради.
Після погодження начальником районної військової адміністрації персонального складу координаційної ради такі особи можуть бути включені до нього на підставі офіційних листів від органів державної влади, підприємств, установ, організацій, інститутів громадянського суспільства, які вони представляють, але не пізніше ніж за три місяця до завершення строку повноважень координаційної ради.
Членство в координаційній раді припиняється в разі:
завершення строку повноважень члена координаційної ради;
відсутності члена координаційної ради на першому засіданні новосформованої координаційної ради без поважних причин;
систематичної (більш як два рази підряд) відсутності члена координаційної ради на її чергових засіданнях без поважних причин;
надходження повідомлення від інституту громадянського суспільства, підприємства, установи, організації за підписом керівника, якщо інше не передбачено його установчими документами, про відкликання свого представника та припинення його членства в координаційній раді;
неможливості члена координаційної ради брати участь в її роботі за станом здоров’я, визнання його в судовому порядку недієздатним або обмежено дієздатним;
подання членом координаційної ради відповідної заяви;
набрання законної сили обвинувальним вироком суду щодо члена координаційної ради;
смерті члена координаційної ради.
Рішення про припинення членства в координаційній раді оформляється протоколом координаційної ради.
10. Організація діяльності координаційної ради визначається Положенням про координаційну раду, розробленим з урахуванням положень цього Типового положення.
11. Основною організаційною формою роботи координаційної ради є засідання, які проводяться за рішенням голови координаційної ради в разі потреби, але не рідше ніж один раз на квартал. Позачергові засідання координаційної ради можуть скликатися за ініціативою голови координаційної ради або однієї третини від загального складу її членів. У разі відсутності голови координаційної ради засідання координаційної ради можуть проводитися за рішенням та за ініціативою заступника голови координаційної ради. Засідання координаційної ради проводить голова координаційної ради або за його відсутності заступник голови координаційної ради, а в разі відсутності заступника голови координаційної ради - член координаційної ради, уповноважений зазначеною радою.
12. Засідання координаційної ради проводяться відкрито. Засідання координаційної ради ведуться державною мовою.
Голова координаційної ради може прийняти рішення про проведення засідання координаційної ради у режимі реального часу (он-лайн) з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через Інтернет, або про участь члена координаційної ради в такому режимі у засіданні координаційної ради.
Рішення про засідання доводиться до відома членів координаційної ради не пізніше ніж за 24 години до його початку із зазначенням порядку денного та порядку відкритого доступу до трансляції засідання координаційної ради.
Засідання координаційної ради є повноважним з моменту підтвердження ідентифікації всіх осіб-учасників, якщо в ньому бере участь більшість членів від загального складу координаційної ради.
Хід і результати засідання обов’язково фіксуються за допомогою технічних засобів аудіо- та/або відеозапису. Запис засідання та його носій є невід’ємною частиною протоколу засідання.
Рішення координаційної ради приймається на її засіданні після обговорення більшістю членів від загального складу координаційної ради поіменним голосуванням.
Обговорення може здійснюватися в обмежених часових рамках, що встановлюються особою, головуючою під час засідання.
Голосування на засіданні координаційної ради здійснюється членами координаційної ради особисто після їх ідентифікації.
13. Засідання координаційної ради вважається правоможним, якщо на ньому присутня більшість членів від загального складу ради.
За запрошенням координаційної ради в її засіданнях можуть брати участь представники структурних підрозділів районної військової адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій інститутів громадянського суспільства які працюють або здійснюють свою громадянську діяльність на території району.
14. Пропозиції щодо розгляду питань на засіданні координаційної ради вносять голова координаційної ради, його заступник та члени координаційної ради.
15. Підготовку порядку денного засідання координаційної ради з урахуванням пропозицій її членів та матеріалів для розгляду на засіданні забезпечує секретар координаційної ради.
16. Рішення координаційної ради ухвалюється відкритим голосуванням більшістю голосів членів від загального складу координаційної ради. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
17. Пропозиції та рекомендації, схвалені координаційною радою, оформляються протоколом, який підписується головуючим на засіданні та секретарем координаційної ради і надсилається членам координаційної ради.
Член координаційної ради, який не підтримує рішення, може викласти в письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.
18. Протокол засідання координаційної ради розміщується не пізніше ніж через сім календарних днів з дати проведення засідання на офіційному веб-сайті районної військової адміністрації.
19. Рішення координаційної ради, ухвалені в межах її компетенції, є рекомендаційними для розгляду та врахування в роботі районної військової адміністрації, органів місцевого самоврядування.
20. Пропозиції та рекомендації координаційної ради можуть бути реалізовані шляхом прийняття районною військовою адміністрацією спільно з органами місцевого самоврядування відповідного рішення.
21. Районна військова адміністрація здійснює організаційно-методичне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності координаційної ради, створює належні умови для її роботи.
____________________________________