Розрахункові показників видатків районного бюджету на 2019рік
Формування прогнозних показників районного бюджету здійснено відповідно до вимог чинного Податкового та Бюджетного кодексів України, з урахуванням проекту Основних напрямів бюджетної політики 2019 -2021 роки , змін до законодавчих актів, пов‘язаних з подальшою реалізацією реформи міжбюджетних відносин в контексті децентралізації, а також відповідно до прогнозних показників економічного і соціального розвитку району.
В основу розрахунків покладено показники доходів, видатків та обсяги міжбюджетних трансфертів з державного бюджету, розраховані Міністерством фінансів України на 2019 рік.
ДОХОДИ
У цілому ресурс районного бюджету на 2019 рік обрахований в сумі 321,3 млн.грн., в тому числі за:
загальним фондом –320,1 млн.грн.
спеціальним фондом – 1,2 млн.грн.
Бюджет є збалансованим за доходами та видатками. Він підготовлений за усіма пропозиціями головних розпорядників коштів районного бюджету та враховує мінімальну заробітну плату в розмірі 4173 грн.
Бюджет 2019 року є реальним до виконання.
Доходи районного бюджету
Прогнозний обсяг доходів загального фонду районного бюджету на 2019 рік по доходах без врахування трансфертів визначено у сумі 38408,0 тис. грн., що більше порівняно із затвердженим показником на 2018 рік на 5367,2 тис. грн. або на 16,2% і менше очікуваного виконання за 2018 рік на 2454,2 тис. грн. або на 6,0%. При прогнозуванні дохідної частини було враховано фактичне виконання дохідної частини бюджету за результатами 11 місяців 2018 року та очікувані надходження до кінця 2018 року.
Основним джерелом доходів загального фонду районного бюджету є податок та збір на доходи фізичних осіб (96,6 % планового обсягу надходжень).
Прогнозні показники податку і збору на доходи фізичних осіб на 2019 рік до районного бюджету визначено в сумі 37093,6 тис. грн., що менше очікуваних надходжень у 2018 році на 3389,6 тис. грн. або на 8,4%.
Зростання податку на доходи фізичних осіб у 2019 році планується внаслідок встановлення мінімальної заробітної плати з 1 січня 2019 року у розмірі 4173 грн., а також покращення адміністрування податку шляхом легалізації доходів громадян, виведення їх з тіньового сектору економіки.
Дохідна частина проекту бюджету на 2019 рік розроблена на основі нормативів відрахувань податку та збору на доходи фізичних осіб , а саме в розмірі 60% зараховується до районного бюджету, 15% - до обласного бюджету та 25% - до Державного бюджету.
Розрахунок надходжень податку на доходи фізичних осіб здійснено відповідно до Методики, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 24.12.2010 р.№1646:
При розрахунку податку та збору на доходи фізичних осіб враховувався фонд оплати праці на 2019 рік в сумі 1000,0 млн. грн., наданий Немирівським управлінням ГУ ДФС у Вінницькій області, по створених громадах відповідно до надходжень даного податку за 11 місяців 2018 року . Так, по району надійшло ПДФО з найманих працівників в сумі 152981,551 тис. грн., в тому числі: район -39387,735 тис. грн., Тульчинська ОТГ - 107253,049 тис. грн., Шпиківська ОТГ - 6340,767 тис. грн.. Відповідно до ПДФО фонд оплати праці в 2019 р. становитиме : по районному бюджету 257467,2 тис. грн., бюджету Тульчинської ОТГ - 701084,9 тис. грн., бюджету Шпиківської ОТГ - 41447,9 тис. грн..
- прогнозного фонду оплати праці працівників, зайнятих у галузях економіки району в сумі 257467,2 тис. грн. та вирахуваного з нього податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати – 45100,0 тис. грн. (60% від надходжень контингенту в сумі 27060,0 тис. грн.). Даного податку заплановано більше очікуваних надходжень 2018 р. на 5,0%, або на суму 1280,0 тис. грн.;
- податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата - 16600 тис. грн.( 60% від надходжень контингенту в сумі 9960,0 тис. грн.). що менше очікуваних показників на 4676,9 тис. грн., або на 32%. Зменшення даного податку пояснюється тим, що:
сплачено за земельні паї за наступні роки 1935272 грн., в т.ч. ПрАТ «Зернопродукт МХТ» за 2019-2027роки - 54491 грн., ТОВ «Богданівське» за 2019-2067 роки – 209655 грн., СТОВ «Ульянівське» за 2019-2068 роки - 53324 грн., ТОВ "Агро – ВАС" - 636532 грн., філія «Комунальний комплекс«ТОВ «Вінницька птахокомбінат»- 972803 грн., філія ПрАТ «Зернопродукт МХТ» «Птахофабрика «Вінницький бройлер» - 8467 грн. ;
сплачено за земельні паї за 2017 рік – 628645 грн.;
набуття прав оренди ПП «Кряж і К» - 558257 грн.;
виплатою дивідендів, які мають одноразовий характер 270604 грн.( ТОВ «Богданівське» , ТОВ«Агро-ВАС»);
сплачено матеріальної допомоги пайовикам – 1284107 грн.
- податку на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування - 122,667 тис. грн.( 60% від надходжень контингенту в сумі 73,6 тис. грн.), що більше очікуваних надходжень на 11,0%, або на суму 7,3 тис. грн.;
Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності планується в сумі 0,6 тис. грн., що становитиме 110,8% до очікуваних надходжень 2018 р.
Згідно листа Міністерства Фінансів України «Про прийняття Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» №05110-14-6/32399 від 10.12.2018 передбачено зарахування рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування в сумі 850,0 тис. грн. відповідно до даних лісомисливського господарства .
Прогнозні показники по частині чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань , що вилучається до бюджету передбачаються в сумі 1,8 тис. грн.. Дані надходження плануються більші на 8,2% до очікуваних показників 2018 року .
Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань передбачається в сумі 36,0 тис. грн., що більше очікуваних доходів поточного року на 9,8%, або на 3,2 тис. грн..
Плата за надання інших адміністративних послуг планується в сумі 178,0 тис. грн., що більше очікуваних надходжень на 106 тис. грн., або становить 247,2% в зв’язку з тим, що даний податок зараховується до районного бюджету з серпня місяця.
Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав та їх обтяжень визначено в сумі 91,0 тис. грн., що більше очікуваних надходжень на 3,0 тис. грн., або на 3,4%.
Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності, визначено в сумі 147,0 тис. грн., що менше очікуваних надходжень на 11,4%, або на 18,9 тис. грн.. Надходження менші в зв’язку з передачею комунального майна до Тульчинської територіальної громади та на основі фактично укладених договорів оренди по даних бюджетних установ.
Інші надходження передбачаються в сумі 10,0 тис. грн., що менше очікуваних надходжень на 8,6 тис. грн. в зв’язку з тим, що дані доходи не мають постійного характеру. Планується повернення невикористаних коштів за минулі роки.
Спеціальний фонд по доходах планується в сумі 1207,164 тис. грн., в тому числі:
Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з функціональними повноваженнями (25010100) планується в сумі 1127,7 тис. грн.: в тому числі плата за проведення святкових заходів , плата за відвідування музеїв , абонплата за користування бібліотечним фондом ( відділ культури) - 5,0 тис. грн., батьківська плата по музичній школі – 41,6 тис. грн., за оформлення довідок ( трудовий архів) - 23,9 тис. грн., батьківська плата за харчування дітей у дитячих садках (відділ освіти) – 1057,2 тис. грн., плата за проведення медичних оглядів (Тульчинська районна лікарня)- 239,8 тис. грн., плата за стоматологічні послуги – 510,733 тис. грн.. Відповідно до очікуваних показників 2018 року по даних установах зменшаться на 156,4 тис. грн., або становитиме 87,8% в зв’язку з тим, що медичні установи переведені в підприємства комунальної власності.
Плата за оренду майна бюджетних установ (25010300) планується в сумі 79,464 тис грн. по відділу освіти – 4,3 тис. грн, відділу культури –69,665 тис. грн., районній раді –1,896 тис. грн., територіальному центрі – 3,602 грн.. Розрахунки проведені на основі даних бюджетних установ на основі фактично діючих договорів оренди . Відповідно до очікуваних доходів надходження зменшаться на 10,474 тис. грн. і становитимуть 88,4% за рахунок зменшення площі, яка орендується.
Інші джерела власних надходжень бюджетних установ не плануються в зв’язку з тим, що дані надходження не мають постійного характеру. Надходження , що отримуються бюджетними установами на виконання окремих доручень та інвестиційних проектів , (25020200) не плануються по територіальному центрі , в зв’язку з передачею Тиманівського будинку геріотричного профілю в комунальну власність до Тульчинської ОТГ.
Обсяги міжбюджетних трансфертів, що передбачаються із державного та обласного бюджетів та бюджетів Тульчинської ОТГ та сільських складають 281666,73 тис. грн., у тому числі з державного бюджету:
- базова дотація - 17889,2 тис. грн.,
- дотація з місцевого бюджету на фінансування переданих з державного бюджету видатків на утримання закладів освіти та охорони здоров‘я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 11464,014 тис. грн.,
- освітня субвенція – 47397,4 тис. грн.,
- медична субвенція – 20054,2 грн.,
- субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров"я за рахунок коштів медичної субвенції – 18048,3 тис. грн., в тому числі з обласного – 892,5 тис. грн., Тульчинській ОТГ – 14169,6 тис. грн., Шпиківській ТГ – 2986,2 тис. грн..
- субвенції на соціальний захист населення - 160463,1 тис. грн.,
- з обласного бюджету – 329,3 тис. грн..
- субвенції з Тульчинської ОТГ та місцевих рад – 7256,671 тис. грн.
ВИДАТКИ :
0100 «Державне управління»
За ТПКВК 0150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально технічне забезпечення діяльності районної ради» передбачено 3047.854 тис.грн. Весь обсяг коштів спрямовано на утримання виконавчого апарату районної ради. Із вищезазначеної суми планується на оплату праці з нарахуваннями працівників виконавчого апарату – 2498.975 тис.грн., на оплату енергоносіїв та комунальних послуг – 228.008 тис.грн. По спеціальному фонду заплановано 1.896 тис.грн. видатків, які передбачається отримати у вигляді надходжень від здачі приміщень в оренду відповідно до укладених договорів і використовувати на утримання приміщень, що здаються в оренду.
За ТПКВК 0150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально технічне забезпечення діяльності районної ради» КЕКВ 2282, 2730, 3000 не планувались.
На виконання пункту 4 статті 77 Бюджетного кодексу України в повному обсязі забезпечено асигнуваннями потребу в коштах на заробітну плату з нарахуваннями, енергоносії та послуги зв‘язку.
За ТКПКВК 0180 «Інша діяльність у сфері державного управління» передбачено 75,3 тис.грн. за рахунок субвенцій з ОТГ та місцевих бюджетів на виконання районної програми розвитку архівної справи у Тульчинському районі на 2018-2022 роки для утримання районного трудового архіву. З них на оплату праці з нарахуваннями 72,3тис.грн., оплата енергоносіїв 3,0тис.грн.
1000 «Освіта»
На утримання закладів освіти передбачено по загальному фонду 85488,6 тис. грн., в тому числі за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету – 47397,4 тис. грн., додаткової дотації з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 7605,3 тис. грн., доходів районного бюджету – 29815,5 тис. грн., субвенцій місцевих рад – 670,4 тис. грн..
Фонд оплати праці по загальному фонду складає 74099,8 тис. грн.. За розрахунками відділу освіти райдержадміністрації потреба в коштах для виплати заробітної плати з нарахуваннями працівникам галузі не забезпечена бюджетними призначеннями в повному обсязі. Так по ТПКВК 1010 «Дошкільна освіта» незабезпеченість складає 2053,2 тис. грн.(заробітна плата з нарахуваннями обслуговуючого персоналу), по ТПКВК 1020 «Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами» - 1962,5 тис. грн. (заробітна плата з нарахуваннями обслуговуючого персоналу). Дану незабезпеченість планується закрити за рахунок вільних залишків районного бюджету на сесії районної ради у січні 2019 року. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв розраховані в сумі 9779,8 тис. грн., що забезпечує у повному обсязі проведення розрахунків по цінах і тарифах, діючих у грудні 2018 року з урахуванням запланованої економії їх споживання у натуральних показниках протягом 2019 року.
Вартість харчування вихованців ДНЗ на 2019 рік передбачена на рівні 20 грн. в день, учнів загальноосвітніх шкіл – 10 грн. в день і буде здійснюватися за рахунок коштів районного бюджету та субвенцій місцевих рад.
За ТПКВК 1161 «Забезпечення діяльності інших закладів освіти» передбачені видатки в сумі 2567,4 тис. грн., з них: на утримання централізованої бухгалтерії -1240,8 тис. грн., з яких 1205,8 тис. грн. видатки на виплату заробітної плати з нарахуваннями; господарської групи – 1251,6 тис. грн., з яких 1151,0 тис. грн. видатки на виплату заробітної плати з нарахуваннями; на оплату поточних видатків Тульчинського районного інклюзивно-ресурсного центру – 75,0 тис. грн..
За ТПКВК 1162 «»Інші освітні програми» передбачені кошти в сумі – 301,0 тис. грн.., в тому числі на виконання районної програми «Шкільний автобус» в сумі 264,8 тис. грн. та на виплату одноразової допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, яким у 2019 році виповниться 18 років - 36,2 тис. грн.
У 2019 році по закладах освіти передбачається отримати 1061,5 тис. грн. коштів власних надходжень до спеціального фонду.
2000 «Охорона здоров‘я»
На утримання закладів охорони здоров’я первинного та вторинного рівня надання медичної допомоги передбачено бюджетом по загальному фонду – 51237,1 тис. грн., в тому числі за рахунок медичної субвенції з державного бюджету – 20054,2 тис. грн.(за рахунок коштів медичної субвенції з державного бюджету, згідно плану використання, передбачено видатки на оплату праці з нарахуваннями закладів охорони здоров’я вторинного рівня – 20054,2 тис. грн.), додаткової дотації з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 3858,7 тис. грн., (районний бюджет – 1669,5 тис. грн., Тульчин ОТГ – 1660,0 тис. грн., Шпиків ОТГ – 529,2 тис. грн.,), доходів районного бюджету – 6805,7 тис. грн.. За рахунок субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров'я за рахунок коштів медичної субвенції – 18048,3 тис. грн. (Тульчинська ОТГ - 14169,6 тис. грн., Шпиківська ОТГ - 2986,2 тис. грн., обласний бюджет – 892,5 тис. грн.) (за рахунок субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров'я за рахунок коштів медичної субвенції Тульчинської та Шпиківської ОТГ, згідно плану використання, передбачено видатки на оплату праці з нарахуваннями – 17010,6 тис. грн., на придбання медикаментів – 145,2 тис. грн. закладів охорони здоров’я вторинного рівня; за рахунок коштів з обласного бюджету – 892,5 тис. грн. передбачено видатки за ТПКВК 2144 «Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет»), за рахунок іншої субвенції - 2011,7 тис. грн.(з Тульчинської ОТГ – 1938,2 тис. грн., з Шпиківської ОТГ – 73,5 тис. грн.), за рахунок субвенцій з місцевих рад – 129,2,0 тис. грн.
За ТПКВК 2144 «Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет» передбачені видатки в сумі 1553,2 тис. грн. в тому числі за рахунок обласного бюджету – 892,5 тис. грн., Тульчинської ОТГ – 243,2 тис. грн., Шпиківської ОТГ –73,5 тис. грн. районного бюджету – 344,0 тис. грн.
За ТПКВК 2146 «Відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань» передбачені видатки в сумі 329,3 тис. грн.
За ТПКВК 2152 «Інші заходи в галузі охорони здоров‘я» передбачені видатки на виконання районної програми кадрового забезпечення медичної галузі району (місцеві стимули) на 2013-2019 роки в сумі 18,1 тис. грн.
3000 «Соціальний захист та соціальне забезпечення»
Видатки районного бюджету на фінансування установ, закладів і заходів у галузі соціального захисту та соціального забезпечення, а також молодіжної політики на 2019 рік затверджені в сумі 5395,4 тис.грн., в тому числі:
ТПКВК 3030 «Надання пільг з оплати послуг зв‘язку та інших передбачених законодавством пільг та компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян» - передбачено 378,4 тис.грн., Кошти заплановані на виконання районної програми «Турбота» у зв‘язку із внесенням змін до Бюджетного кодексу України та передачею цих видатків на місцеві бюджети. За рахунок коштів районного бюджету передбачено 146,6 тис.грн. обсяги планових призначень збільшено за рахунок субвенції із бюджету ОТГ на суму 231,8 тис.грн. відповідно до укладених угод.
ТПКВК 3104 «Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв‘язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю» - передбачено видатки по загальному фонду в сумі 3251,5 тис.грн. на утримання територіального центру соціального обслуговування. Видатки на оплату праці з нарахуваннями передбачені відповідно фактично занятим посадам на 01.01.2019 рокуі складає 3112,3тис.грн. В повному обсязі передбачені видатки на оплату праці з нарахуваннями та енергоносії, тобто забезпечено виконання пункту 4 статті 77 Бюджетного кодексу України.
По спеціальному фонду заплановано отримати 3,602 тис.грн. коштів які передбачається отримати у вигляді надходжень від здачі приміщень в оренду відповідно до укладених договорів і використовувати на утримання приміщень, що здаються в оренду.
ТПКВК 3160 «Забезпечення соціальними послугами громадян похилого віку, інвалідів, дітей-інвалідів, хворих, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги, фізичними особами» - передбачено бюджетом на 2019 рік 396,6 тис.грн. За рахунок районного бюджету обсяг призначень складає 55,0тис.грн.,а за рахунок субвенції з ОТГ 341,6 тис.грн. відповідно до укладених угод. Це кошти на виконання районної програми «Турбота».
ТПКВК 3192 «Надання фінансової підтримки громадським організаціям інвалідів і ветеранів, діяльність яких має соціальну спрямованість» - передбачено бюджетом на 2019 рік 102,9 тис.грн., в тому числі районній організації ветеранів війни – 42,0 тис.грн., районній спілці ветеранів війни в Афганістані - 60,9 тис.грн. Це кошти на виконання районної програми «Турбота».
ТПКВК 3242 «Інші видатки на соціальний захист населення» передбачено бюджетом на 2019 рік 641,2 тис.грн. Це кошти на виконання районної програми «Турбота». За рахунок районного бюджету обсяг призначень складає 215,0 тис.грн. Субвенція з бюджету ОТГ складає 426,2 тис.грн. Розшифровка видатків подана у додатку 2.
Видатки за ТПКВК 3112 «Заходи державної політики з питань дітей та їх соціального захисту» - для виконання заходів службою у справах дітей райдержадміністрації ;за ТПКВК 3131 «Соціальні програми і заходи державних органів у справах молоді» - для виконання заходів управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації; за ТПКВК 3121 для виконання заходів по центру соціальних служб для сім‘ї, дітей та молоді в бюджеті не заплановано в зв’язку з закінченням районної цільової соціальної комплексної програми підтримки сім‘ї, молоді, демографічного розвитку, забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків, попередження торгівлі людьми та протидії насильства в сім‘ї в 2018 р., та будуть уточнені при затвердженні програми на черговій сесії 2019 р.
ТПКВК 3121 «Центри соціальних служб для сім‘ї, дітей та молоді» передбачено видатки в сумі 387,6 тис.грн. Фонд оплати праці передбачений на фактично зайняті посади ( 3 штатних одиниці). В повному обсязі передбачені видатки на оплату праці з нарахуваннями та енергоносії, тобто забезпечено виконання пункту 4 статті 77 Бюджетного кодексу України.
Обсяги субвенцій з державного бюджету на здійснення програм соціального захисту, надання пільг та субсидій населенню, виплату допомог сім‘ям з дітьми передбачені в обсязі 160463,1тис.грн. і розподілені по відповідних кодах функціональної класифікації.
Крім того, за рахунок субвенції з обласного бюджету передбачається здійснювати фінансування
- видатків на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни – 60,4 тис.грн. (ТПКВК 3090). Крім цього збільшено призначення за рахунок районного бюджету – 5,7тис.грн. та субвенції з ОТГ – 4,202тис.грн.
- видатків на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 292,9 тис.грн. (ТПКВК 3050). Крім цього збільшено призначення за рахунок районного бюджету – 78,470тис.грн. та субвенції з ОТГ – 128,630тис.грн.
- компенсаційних виплат інвалідам на бензин, ремонт, техобслуговування автотранспорту та транспортне обслуговування, встановлення телефонів інвалідам І та ІІ груп – 24,5 тис.грн. (ТПКВК 3171). Крім цього збільшено призначення за рахунок районного бюджету – 9,255тис.грн. та субвенції з ОТГ – 10,753тис.грн.
4000 «Культура і мистецтво»
Відділу культури райдержадміністрації на утримання підвідомчих закладів та проведення відповідних заходів по загальному фонду прогнозуються видатки у сумі 10959,4 тис.грн. , в тому числі за рахунок субвенції з ОТГ на утримання районного будинку культури – 572,6 тис.грн., та на утримання районної бібліотеки – 1041,0 тис.грн.
Фонд оплати праці по загальному фонду складає 9387,7 тис.грн. За розрахунками відділу культури райдержадміністрації потреба в коштах для виплати заробітної плати з нарахуваннями працівникам галузі забезпечена бюджетними призначеннями в повному обсязі. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв розраховані в сумі 1376,9 тис.грн., що забезпечує у повному обсязі проведення розрахунків по цінах і тарифах, діючих у грудні 2018 року з урахуванням запланованої економії їх споживання у натуральних показниках протягом 2019 року. Забезпечено виконання пункту 4 статті 77 Бюджетного кодексу України.
В складі видатків за ТПКВК 4080 «Інші заклади та заходи в галузі культури та мистецтва» передбачено 464,1тис. грн. , з них по ТПКВК 4081 «Забезпечення діяльності інших закладів в галузі культури і мистецтва» в сумі 364,1тис.грн. ( фонд оплати праці – 346,150 тис.грн.(3,5 штатних одиниць), 17,950тис.грн . – поточні видатки; по ТПКВК 4082 «Інші заходи в галузі культури і мистецтва» на виконання Єдиної комплексної програми розвитку галузі культури та духовного відродження у Тульчинському районі на 2018 – 2020 роки в сумі 100,0 тис.грн. на проведення районних культурно-масових заходів.
По спеціальному фонду заплановано видатки за ТПКВК 4030 «Забезпечення діяльності бібліотек» в сумі 80,0тис.грн. на придбання літератури за рахунок передачі з загального фонду до спеціального .
Закладами культури у 2019 році заплановано отримати 116,2 тис.грн. коштів до спеціального фонду за рахунок власних надходжень, з яких 10,0тис.грн. придбання основних заходів по ТПКВК 4060 «Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів та інших клубних закладів»
5000 «Фізична культура і спорт»
На виконання районної програми розвитку фізичної культури і спорту у Тульчинському районі на 2017-2020 роки передбачено бюджетом на 2019 рік 333,1 тис. грн., а саме на проведення заходів з фізичної культури і спорту -60,0 тис. грн., утримання апарату ФСТ «Колос» - 193,1 тис. грн., на проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпійських видів спорту – 60,0 тис. грн., на проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з неолімпійських видів спорту – 20,0 тис. грн..
8000 «Інші видатки»
Резервний фонд районного бюджету на 2019 рік запланований за ТПКВК 8700 в сумі 160,0 тис.грн.
За ТПКВК 9770«Інші субвенції » передбачені видатки в сумі 2337,052 тис.грн., в тому числі субвенції з районного бюджету Тульчинській ОТГ на утримання об'єктів соціально-культурної сфери , а саме:
- утримання відділення постійного проживання – 827,050грн.
- утримання закладів позашкільної освіти – 156,192грн.
- утримання ДЮСШ – 116,277грн.
- харчування дітей в ДНЗ – 208,000грн.
- утримання Тульчинської муз. школи – 1029,533грн.