ДО УВАГИ СПОЖИВАЧІВ: СТРУКТУРНІ ПІДРОЗДІЛИ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» ПЕРЕХОДЯТЬ НА ДИСТАНЦІЙНУ КОМУНІКАЦІЮ
Через постійне зростання рівня захворюваності на COVID-19, деякі Центри обслуговування з 9 жовтня припиняють прийом споживачів.
Центри обслуговування будуть переведені на режим дистанційної консультації. Товариство нагадує, що всі питання, щодо постачання електроенергії, можна вирішити за телефонами:
Кол-центр - (0432) 32-97-77 (багатоканальний). За цим телефоном споживачі можуть вирішити всі питання, щодо електропостачання. Оператори надають консультації з 8:00 до 18:00.
Номери телефонів Центрів обслуговування клієнтів є на сайті Товариства. https://vin.enera.ua/subdivisions
Контакти ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» (Пирогова, 131) https://vin.enera.ua/contacts
Відділ по роботі зі споживачами е/е – (0432) 65-86-10. Графік роботи: пн.: чтв-8:00-17:00, птн.: 8:00-15:45.
Інформаційно-консультаційний центр – (0432) 65-86-11. Графік роботи: пн.-чтв: 8:00-17:00, птн.: 8:00-15:45.
Договірний відділ - (0432) 65-86-07;
Щодо роботи особистого кабінету - 050 401 45 05;
Відділ по роботі на конкурентному ринку - 050 179 78 88;
Група по роботі з побутовими споживачами - 050 017 71 16;
050 017 71 29; 050 017 71 31;
ЦОК № 3 (ВІННИЦЯ) 050 499 87 08; 050 077 55 51; 050 038 03 42;
Група з договірної роботи: 050 499 87 06;
Група по роботі з побутовими споживачами: 050 499 87 09; 050 352 55 54;
ЦОК № 1 (БАР) 050 036 11 59;
ЦОК № 12 (ЛІТИН) 050 036 97 91;
ЦОК № 15 (НЕМИРІВ) 050 037 19 04;
ЦОК № 16 (ОРАТІВ) 050 037 19 28;
ЦОК № 24 (ХМІЛЬНИК) 050 037 90 33;
ЦОК № 28 (ЯМПІЛЬ) 050 039 04 89;
Також, в кожному Центрі обслуговування будуть створені скриньки для звернень, де споживачі зможуть залишити письмові повідомлення для фахівців ЦОКу.
Дякуємо за розуміння! Ваше здоров’я – у ваших руках!