ТУЛЬЧИНСЬКА РАЙОННА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
Вінницька область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Громадські слухання в с.Ульянівка Богданівської сільської ради

Дата: 21.10.2020 14:54
Кількість переглядів: 315

20 жовтня 2020 року відбулись громадські слухання в селі Ульянівка на якому були обговорені звіт стратегічної екологічної оцінки проекту «Будівництво другого етапу будівництва внутрішньогосподарського енергетичного комплексу ТОВ «Вінницька птахофабрика» по виробництву електроенергії з біомаси рослинного та тваринного походження потужністю 12 мВт, розташованого на території Богданівської сільської ради (за межами населеного пункту) Тульчинського району Вінницької області та Детальний план території для будівництва  другого етапу будівництва внутрішньогосподарського енергетичного комплексу ТОВ «Вінницька птахофабрика» по виробництву електроенергії з біомаси рослинного та тваринного походження потужністю 12 МВт

Головуючий на громадських обговореннях був обраний начальник відділу житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, енергетики та захисту районної державної адміністрації  Микола Шевчук, який повідомив присутніх про нормативну правову базу та методологію проведення СЕО, зазначив, що стратегічна екологічна оцінка стратегій, планів і програм дає змогу зосередитися на всебічному аналізі можливого впливу планової діяльності на довкілля та використовувати результати цього аналізу для запобігання або пом’якшення екологічних наслідків в процесі стратегічного планування.

Стратегічна екологічна оцінка – це новий інструмент реалізації екологічної політики, який базується на простому принципі: легше запобігти негативним для довкілля наслідкам діяльності на стадії планування, ніж виявляти та виправляти їх на стадії впровадження стратегічної ініціативи.

Метою СЕО є забезпечення високого рівня охорони довкілля та сприяння інтеграції екологічних факторів у підготовку планів і програм з метою забезпечення збалансованого розвитку.

Рішення щодо проведення СЕО може бути прийнято відповідним органом виконавчої влади – райдержадміністрацією. Успішна й ефективна участь громадськості є важливою складовою для успіху СЕО. Відповідно до Протоколу по СЕО громадськості мають бути надані можливості для участі в СЕО. Проект ДПТ та Звіт СЕО мають бути своєчасно доведені до відома громадськості. Заінтересованій громадськості має бути надана можливість висловити свою думку щодо проекту ДПТ, а також щодо екологічного звіту. До громадськості в процесі СЕО слід звертатися якомога раніше, участь якої свідчитиме про суспільний інтерес до СЕО, підвищить прозорість процесу СЕО, забезпечить можливість виявлення потенційного конфлікту цінностей різних соціальних груп, а також гарантуватиме розгляд ряду важливих для громадськості питань.

Проведення СЕО визначає рівень стану довкілля, аналіз якого дозволяє оцінити альтернативи пропонованої стратегії розвитку регіону розміщення планової діяльності, обумовлені об’єктивними тенденціями зміни стану довкілля.

Результати оцінки ступеню врахування регіональних екологічних цілей слід обговорити з  громадськістю для того, щоб зібрати зауваження та пропозиції і врахувати їх в документації з СЕО.

При проведенні оцінки впливу планованої діяльності на складові довкілля та на стан здоров’я й добробут населення у випадку, коли передбачаються конкретні заходи і проекти, що мають територіальну прив’язку, група з СЕО оцінює вплив пропонованих заходів на складові довкілля (вплив на атмосферне повітря, воду, грунти, природні ресурси, флору і фауну, а також на стан здоров’я та добробут населення).

Обговорення документації з СЕО із заінтересованими органами влади та громадськістю є суттєвою складовою СЕО, оскільки це дозволяє не лише ознайомити громадськість з результатами СЕО, а й зібрати пропозиції заінтересованих органів влади та громадськості до планованої діяльності. Заінтересовані органи влади можуть оцінити правильність організації процесу СЕО та оцінити якість документації з СЕО.

Екологічний звіт, розроблений в процесі СЕО, передається органам влади для розгляду та ухвалення. Рекомендації СЕО мають бути максимально враховані в кінцевому варіанті проекту ДПТ. Розроблена документація з СЕО розміщується на веб-сайті Замовника.

На кінцевому етапі відбувається створення моніторингу та оцінки впливу планованої діяльності на довкілля. Документація з СЕО має містити пропозиції щодо організації системи моніторингу впливу впровадження планованої діяльності на довкілля. Також для моніторингу впливу планованої діяльності на довкілля має бути створений робочий орган, до складу якого входитимуть члени робочої групи з СЕО і представники громадськості. Робочий орган з моніторингу має забезпечити доступ громадськості та органів влади до результатів моніторингу.

Екологічний та соціальний моніторинг для внутрішньогосподарського енергетичного комплексу ТОВ «Вінницька птахофабрика» буде здійснюватися з метою забезпечення неухильного дотримання вимог законодавства під час його будівництва і експлуатації та втілення всіх заходів щодо мінімізації його впливу та  наслідків на навколишнє природнє та соціальне середовище.

Загальною метою моніторингу екологічних та соціальних аспектів даного проекту є забезпечення або гарантування того, що всі заходи пом’якшення та мінімізації впливів та наслідків успішно втілюються та вони є ефективними і достатніми.

Екологічний та соціальний моніторинг також передбачає своєчасне виявлення нових проблем та питань, що викликають занепокоєння. Моніторинг має відбуватися на декількох рівнях та передбачати можливі екологічні загрози та/або виявляти під час його здійснення впливи, що не були передбачені раніше.

Програма екологічного моніторингу буде працювати під час будівництва та експлуатації об’єкту. Вона складається із переліку дій та заходів, кожний із яких має певну мету та ключові індикатори та критерії для оцінки.

Постійний моніторинг буде здійснюватися під час всього життєвого циклу об’єкту: будівництво – експлуатація – виведення з експлуатації.

Передбачається виконання зовнішнього моніторингу об’єкту силами органів державного нагляду (територіальні органи Державної екологічної інспекції України, Держпродспоживслужби України та Держпраці), місцевого самоврядування та місцевих громадських об’єднань, представниками кредиторів та інвесторів, в т.ч. залученими ними аудиторськими компаніями. Органи державного нагляду здійснюватимуть моніторинг та контроль підприємства шляхом проведення планових та позапланових перевірок із залученням інших зацікавлених сторін. Органи місцевого самоврядування та місцеві громадські об’єднання мають право долучатись до контролюючих органів або відвідувати об’єкт самостійно відповідно до вимог біобезпеки, що встановлені на підприємстві.

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь