Тренінг "Методи ефективного спілкування"
Спілкування між людьми — надзвичайно складний процес. Чи можливо навчитися спілкуванню, використовуючи для цього тільки свій реальний досвід?
Так, можливо, причому зробити це за допомогою гри. Гра — це модель життєвої ситуації, зокрема спілкування, під час якої людина набуває певного досвіду. Крім того, припускаючись помилок під час штучно створеної ситуації спілкування, людина не відчуває того тягаря відповідальності, який є неминучим у реальному житті.
12 травня 2021 року в інформаційному класі Тульчинської районної філії Вінницького обласного центру зайнятості відбувся тренінг для вироблення навичок впевненої комунікації з метою успішного працевлаштування, який провела провідний фахівець з профорієнтації Ференець Тетяна.
Завдання тренінгу:
- розширення можливостей встановлення контакту в різних ситуаціях спілкування;
- відпрацьовування навичок розуміння інших людей, себе, а також взаємин між людьми;
- опанування навичок ефективного слухання;
- активізація процесу самопізнання та самоактуалізації.
Отже, тренінг пройшов у вигляді ігрових вправ, що дає можливість учасникам отримати оцінку своєї поведінки з боку, порівняти себе з оточуючими та скоригувати своє спілкування в майбутніх реальних ситуаціях.
Захід завершився підбиттям підсумків роботи в групі. Учасники групи обговорювали, що, на їхню думку, кожному з них допомагає в спілкуванні, а що — заважає. Називали тільки ті якості, які виявилися під час роботи в групі.