ТУЛЬЧИНСЬКА РАЙОННА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
Вінницька область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Порядок подання заяв інститутами громадянського суспільства для участі в установчих зборах з формування складу Громадської ради при Тульчинській райдержадміністрації

Дата: 21.12.2021 14:11
Кількість переглядів: 317

З метою забезпечення належного формування складу громадської ради при Тульчинській райдержадміністрації в 2022 році ініціативна група з формування її складу, утворена райдержадміністрацією  (далі – ініціативна група), керуючись Типовим положенням про громадську раду при міністерстві, іншому центральному органі виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласній, Київській та Севастопольській міській, районній, районній у мм. Києві та Севастополі державній адміністрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року № 996 (далі – Типове положення), на своєму засіданні 02 грудня 2021 року (протокол засідання № 2) затвердила Порядок подання заяв інститутами громадянського суспільства для участі в установчих зборах з формування складу Громадської ради при Тульчинській райдержадміністрації .

Зазначеним Порядком визначено, зокрема, перелік документів, які необхідно подати до ініціативної групи для участі в установчих зборах та строк їх приймання ­ з 21 грудня до 05 січня 2022 року включно.

Для участі в установчих зборах з формування нового складу Громадської ради при Тульчинській райдержадміністрації інститут громадянського суспільства подає на розгляд ініціативної групи: 

1. Заяву у довільній формі, підписану уповноваженою особою керівного органу інституту громадянського суспільства.

2. Рішення про делегування для участі в установчих зборах представника, який одночасно є кандидатом на обрання до складу Громадської ради, прийняте в порядку, встановленому установчими документами інституту громадянського суспільства. 

3. Заяву делегованого представника інституту громадянського суспільства з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України  « Про захист персональних даних», підписана ним особисто.

4. Біографічну довідку делегованого представника інституту громадянського суспільства із зазначенням його прізвища, імені, по батькові, числа, місяця, року і місця народження, громадянства, посади, місця роботи, посади в інституті громадянського суспільства, відомостей про освіту, наявність наукового ступеня, трудову та / або громадську діяльність, контактної інформації (поштової адреси, номера телефону, адреси електронної пошти).

5. Відомості про результати діяльності інституту громадянського суспільства (проведені заходи, дослідження, надані послуги, реалізовані проекти, виконані програми, друковані видання, тощо протягом шести місяців до дати оприлюднення повідомлення про формування складу Громадської ради при Тульчинській райдержадміністрації .

6. Відомості про місцезнаходження та адресу електронної пошти інституту громадянського суспільства, номер контактного телефону, посилання на офіційний вебсайт інституту громадянського суспільства, сторінки у соціальних мережах (за наявності).

7. Мотиваційний лист делегованого представника інституту громадянського суспільства.

8. Фото делегованого представника інституту громадянського суспільства.     

Делегований представник інституту громадянського суспільства може подати копії документів, що підтверджують освітній та професійний рівень, досвід роботи (за наявності).

Відповідальність за достовірність поданих документів (відомостей) несуть інститут громадянського суспільства, який делегує свого представника для участі в установчих зборах, а також делегований представник.

Прийом заяв та документів до неї здійснюється:

  • у паперовому вигляді, надіслані поштою  на адресу Тульчинської райдержадміністрації: 23600, м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 1,       з поміткою «Для Ініціативної групи»;
  • в електронному вигляді шляхом надсилання заяви та скан-копій документів на електронну адресу tul_it@vin.gov.ua  Оригінали заяви та документів, що додаються до неї, необхідно направити поштою в паперовому вигляді або надати особисто.

У разі виявлення невідповідності документів (відомостей), поданих інститутом громадянського суспільства, встановленим Типовим положенням вимогам, ініціативна група не пізніше ніж за 15 календарних днів до проведення установчих зборів, інформує в електронній формі про таку невідповідність інститут громадянського суспільства з пропозицією усунути  виявлені недоліки протягом п’яти календарних днів.

Заява кожного інституту громадянського суспільства, незалежно від способу подання, реєструється в електронній системі обліку документів, що надходять на розгляд ініціативної групи.

Рекомендації:

1. Скан-копії документів інститутів громадянського суспільства та кандидатів, рекомендовано  завантажувати у форматі PDF утвореної одним файлом, названим за найменуванням ІГС та прізвищем кандидата у файлах (максимально допустимий розмір одного файлу 10 МБ).

2. Фото розміщується у правому верхньому кутку поданої біографічної довідки зі співвідношенням сторін  3х4.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь