Річний звіт про організацію роботи зі зверненнями громадян в Тульчинській районні військовій адміністрації за 2022 рік
За 2022 рік до районної військової адміністрації надійшло 878 звернень, що на 49 одиниць, або на 5,3 % менше, ніж за 2021 рік (927звернень).
Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян за звітній період стосуються питань:
- соціального захисту – 765 звернень, або 87 % від загальної кількості (за 2021рік 615 звернень, або 66,3 % від загальної кількості);
- на другому місці за актуальністю питання діяльність органів місцевого самоврядування – 46 звернень, або 5,2 % від загальної кількості (за 2021 рік 33 звернення, або 3,5 % від загальної кількості);
- третю сходинку найбільш поширених розділили питання діяльності місцевих органів виконавчої влади – 15 звернень, або 1,7 % від загальної кількості ( в 2021 році 13 звернень, або 1,4 % від загальної кількості) та питання аграрної політики і земельних відносин – 14 звернень, або 1,6 % від загальної кількості (в 2021 році 22 звернення, або 2,4 % від загальної кількості ).
За 2022 рік повторних звернень не зафіксовано .
Протягом 2022 року до районної військової адміністрації надійшло 9 колективних звернень, або 1 % від загальної кількості ( в 2021році було 5 звернень, або 0,5 % від загальної кількості ).
88 одиниць,або 10 % від усіх зареєстрованих за звітний період звернень, надійшли від соціально незахищених верств населення, а саме від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни ,пенсіонерів та учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС. За минулий, 2021 рік, таких звернень було 150, або 16 % від загальної кількості звернень.
За 2022 рік до районної військової адміністрації звернулися:
- поштою - 60 громадян, або 6,8 % від загальної кількості звернень (в 2021 році – 36, або 4 % від загальної кількості );
- через органи влади (обласну військову адміністрацію) – 807 громадян, або 91,9 % від загальної кількості звернень ( протягом 2021 року 872 особи, або 94 % від загальної кількості );
- 11 громадян звернулися до керівництва району на особистому прийомі, що становить 1,3 % від загальної кількості звернень (протягом 2021 року 19 осіб, або 2 % від загальної кількості).
Протягом 2022 року надійшло 407 звернень від внутрішньо переміщених осіб від загальної кількості звернень.
Начальником районної військової адміністрації разом із заступниками проводяться виїзні прийоми громадян в територіальних громадах районну згідно із затвердженим графіком. До участі у виїзних прийомах долучаються представники Управління соціального захисту населення РВА, Служби у справах дітей РВА, голови територіальних громад, представники Тульчинського РВП ГУНП у Вінницькій області, сервісних центрів Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області, районних філій Вінницького обласного центру зайнятості, керівники медичних закладів громад.
Начальник районної військової адміністрації приділяє особливу увагу розгляду звернень внутрішньо переміщених осіб, сімей захисників та захисниць.
Районна військова адміністрація систематично висвітлює у засобах масової інформації відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення питань, що у них порушуються, зокрема на власному сайті.
Графік особистого прийому громадян керівництвом районної військової адміністрації розміщений на інформаційному стенді у приміщенні районної військової адміністрації, на офіційному сайті районної військової адміністрації .
Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі керівництва районної військової адміністрації.
Головний спеціаліст відділу юридичного забезпечення
та супроводу діяльності органів місцевого самоврядування управління правового забезпечення
та взаємодій з органами місцевого самоврядування
апарату Тульчинської РВА Тетяна Ніколайчук