До уваги суб’єктів підприємництва! Тульчинське відділення Немирівської ОДПІ надає необхідну інформацію щодо запровадження нової ІТС «Електронний кабінет»
Дата: 07.02.2018 16:57
Кількість переглядів: 244
Відповідно до наказу Мінфіну від 14.07.2017 р. № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», запроваджено інформаційно-телекомунікаційну систему «Електронний кабінет». Створення ІТС «Електронний кабінет» забезпечено на базі існуючого електронного сервісу «Електронний кабінет платника». Електронний кабінет має функціональні частини: відкрита (загальнодоступна) частина та приватна частина (особистий кабінет).
Для забезпечення взаємодії засобами Електронного кабінету в приватній частині (особистий кабінет), яка є індивідуальною персоніфікованою веб-сторінкою користувача, платник податків здійснює електронну ідентифікацію з використанням ЕЦП відповідальних осіб платника (директора, бухгалтера, осіб, які мають право підпису), наданого будь-яким акредитованим центром сертифікації ключів відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис». Приватна частина (особистий кабінет) Електронного кабінету забезпечує надання платнику податків послуг, перелік яких передбачено Податковим кодексом України.
Після ідентифікації особи в залежності від типу платника доступні наступні розділи:
1.Новини
2.Інформація з реєстрів
3.Податковий календар
4.Бланки податкової звітності
5.Декларація про майновий стан
6.Контакти та адреси центрів обслуговування платників (далі – ЦОП)
7.Облікові дані платника
8.Звітність
9.Вхідні/вихідні документи
10.Листування з органами ДФС
11.Подання заяв, запитів для отримання інформації
12.Стан розрахунків з бюджетом
13.Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних
14.Сервіси системи «Електронного адміністрування ПДВ» (для платників ПДВ)
15.Сервіси системи «Електронного адміністрування реалізації пального»
(СЕА РП)
Для забезпечення можливості незалежної перевірки коректності роботи Електронного кабінету у розділі «Електронна звітність» офіційного веб-порталу ДФС розміщено перелік тестових платників.
Відкрита частина.
Заходимо на головну сторінку ЕКП і відразу потрапляємо у відкриту (загальнодоступну) частину.
Користуватись послугами відкритої частини можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису).
Через відкриту частину ЕКП доступні такі можливості для платника (громадянина):
1.ознайомитись з останніми новинами (нововведеннями) ЕКП.
2.скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними:
·дані про взяття на облік платників;
·реєстр страхувальників;
·дані реєстру платників ПДВ;
·реєстр платників єдиного податку;
·інформація про РРО;
·інформація про книги ОРО;
·дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
·реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами
3.отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів,
обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);
4.роздрукувати бланки податкової звітності;
5.заповнити, зберегти та роздрукувати Декларацію про майновий стан і
доходи фізичних осіб;
6.отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП)
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua , а також через офіційний веб-портал ДФС.