Ефективний сервіс «Пульс» відтепер доступний клієнтам податкової та митниці
Дата: 20.06.2013 16:18
Кількість переглядів: 432
Міністерство доходів та зборів України здійснило ребрендинг інтерактивного сервісу «Пульс податкової», який відтепер приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й з митних питань.
Сервіс «Пульс» запроваджено ще в січні 2012 року. Він попереджує: труднощі в спілкуванні, некоректне ставлення, перевищення повноважень, неякісне обслуговування. За час своєї роботи «Пульс» зарекомендував себе не тільки як ефективний сервіс для платників, який працює за принципом call-back - зворотній дзвінок про результат, а й як повноцінний консультаційний центр.
Завдяки оновленому «Пульсу» представники бізнесу, в тому числі і суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників Міністерства доходів і зборів й оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю і митного оформлення.
Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу «Пульс»: (044) 284-00-07.