ТУЛЬЧИНСЬКА РАЙОННА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
Вінницька область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Етика поведінки державного службовця в управлінні Пенсійного фонду України у Тульчинському районі

Дата: 08.06.2016 14:38
Кількість переглядів: 494

Фото без опису

Державна служба нерозривно пов’язана з мораллю, етикою, моральним складом державного службовця і має величезний вплив на життя звичайних громадян. Етика — наука про мораль, а мораль — це норми людського співжиття, поведінки людей, їхніх взаємин в особистому спілкуванні, виробничій сфері, ставлення до суспільства, держави, це форма суспільної свідомості.
В Законі України „Про запобігання корупції” в розділі 6 „Правила етичної поведінки” висвітлено вимоги до поведінки державних службовців, також підстави і порядок притягнення їх до відповідальності за порушення цих вимог.
Етика державного службовця — це система норм поведінки, порядок дій і правил, взаємин і принципів у державно-службових відносинах, що являють собою сукупність найбільш придатних, глибоко усвідомлених і конкретизованих, які належать даному суспільству і є нормами загальнолюдської моралі.
Державний службовець має сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримувати високої культури спілкування, постійно боротися з корупцією в органах державної влади, ніколи не приймати для себе і для членів своєї родини ніяких благ і переваг, використовуючи при цьому свої службові повноваження, не використовувати в корисливих цілях службове становище, не допускати дій і вчинків, що можуть зашкодити інтересам державної служби або негативно вплинути на його репутацію. Хоча у своїй роботі стикається з проблемою співвідношення справедливості та ефективності, волі та рівності, його діяльність має відповідати не тільки положенням Конституції і чинного законодавства, а й моральним принципам і нормам. При цьому етичний кодекс, яким державні службовці повинні керуватися, не просто спирається на загальноприйняту мораль, а й конкретизує її вимоги відповідно до специфіки службової діяльності, неординарних обов’язків і повноважень, що покладаються на них. У цьому і полягає сутність етики державного службовця.
Вміння поводити себе з людьми належним чином є одним із факторів, який допомагає досягти успіху в роботі і покладених обов’язків. Тому управління Пенсійного фонду проводить навчальні програми для працівників з питань етики відповідно методичних рекомендацій Головного управління, підвищуючи ефективність діяльності управління в цілому.
Співробітники управління уважні, тактовні до відвідувачів, ведуть розмову в делікатній формі, доброзичливі у відносинах з колегами. Адже на займаних посадах працюють інтелігентні і порядні працівники, прикладом для яких є керівний склад управління.
Всі заходи, які проводяться в управлінні, висвітлюються в засобах масової інформації, зміни, що стосуються пенсійного законодавства доносяться до громадян, тому що на сьогоднішній день важливим елементом роботи Пенсійного фонду у Тульчинському районі має бути доступність інформації.
Безумовно, державний службовець несе особисту відповідальність за свої дії. Така відповідальність припускає наявність у суб’єкта цієї відповідальності власних морально-етичних позицій і переконань. З цього погляду професіоналізм і ефективність діяльності державного службовця і є показником його моральності, вірності своєму професійному покликанню і боргу.
Весь світовий досвід дає досить прикладів того, що ефективне функціонування будь-яких сфер життєдіяльності вимагає конкуренції. Разом з тим, будь-яка суспільно-політична система, будь-який режим не можуть тривалий час існувати без легітимізації, яка, у свою чергу, не може існувати хоча б без видимого дотримання елементарних норм справедливості.
В основі права лежить моральність. А через те що державна служба функціонує на основі норм права, тому і професійна діяльність державного службовця безумовно ґрунтується на моральних нормах.
Таким чином можна сказати, що державна служба як культурний інститут — це такий рівень розвитку системи державної служби, в якому компетентність, професіоналізм, моральні принципи державних службовців мають втілювати цей рівень, створювати умови для її найефективнішого впливу на реальне життя громадян.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь