Особливості застосування РРО: роз’яснює Міндоходів
Дата: 02.04.2014 16:39
Кількість переглядів: 288
Постановою КМУ "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" затверджено перелік окремих форм та умов проведення діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, яким дозволено проводити розрахункові операції без застосування РРО з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій.
Суб`єкти господарювання, що здійснюють таку діяльність, зобов`язані подавати до органів доходів і зборів звітність, пов`язану із застосуванням розрахункових книжок, не пізніше 15 числа наступного за звітним місяця за формою ЗВР-1.
Проте після підключення РРО до Системи зберігання та збору даних Міндоходів (персоналізації) контрольно-звітна інформація про використання РРО передається органам доходів і зборів в електронній формі. У подальшому подавати звіт в паперовій формі не вимагається.
У випадку подання звітності на паперових носіях за формою ЗВР-1 про застосування РРО, який вже персоналізований в Системі, суб`єкту господарювання необхідно письмово повідомити про це відповідний орган Міндоходів з метою подальшого занесення до бази даних коректної інформації про виручку РРО та щоб не виникало дублювання інформації.
Крім цього, Міндоходів роз`яснило, що у разі застосування ФОП - платником єдиного податку при проведенні готівкових розрахунків власних РРО він зобов`язаний забезпечити можливість здійснення держателями електронних платіжних засобів розрахунків за продані товари з використанням електронних платіжних засобів, якщо згідно з чинним законодавством не звільняється від обов`язкового приймання електронних платіжних засобів.
Лист Міндоходів від 26.02.14 р. № 3737/6/99-99-18-03-01-15.