Шановні мешканці та гості Вінницької області!
Дата: 04.09.2019 09:18
Кількість переглядів: 261
Координаційна група Антитерористичного центру при Управлінні Служби безпеки України у Вінницькій області звертається до Вас з проханням бути пильними та небайдужими у питаннях протидії можливим проявам терористичного характеру!
У разі виявлення підозрілої поведінки осіб, зброї, вибухових пристроїв чи схожих на вибухівку предметів, фактів запуску безпілотних літальних апаратів поблизу військових та інших важливих об’єктів негайно повідомляйте про це на гарячу лінію УСБУ у Вінницькій області за тел.: (0432) 53-13-09 (цілодобово), електронну скриньку: usbu_vin@ssu.gov.ua, або за номером «102» !
Не торкайтесь підозрілих предметів і до приїзду правоохоронців застерігайте від цього оточуючих осіб!
П А М ’ Я Т К А
щодо першочергових дій у разі виявлення вибухових пристроїв
щодо першочергових дій у разі виявлення вибухових пристроїв
чи схожих на них предметів
У разі виявлення особою вибухового пристрою або предмета, що за зовнішнім виглядом може бути вибуховим пристроєм, необхідно:
негайно повідомити чергові частини Управління Служби Безпеки України або Головного управління Національної поліції у Вінницькій області за тел.: 53-13-09, або за номером «102»;
не торкатись підозрілого предмету і до приїзду правоохоронців застерігати від цього оточуючих осіб;
у разі потреби, організувати евакуацію людей з будівлі чи території, де виявлений вибуховий пристрій чи схожий на нього предмет;
суворо дотримуватись вказівок спеціалістів-вибухотехніків або інших представників правоохоронних структур.
Характерні ознаки предметів, що можуть належати до вибухових пристроїв:
предмети (валізи, сумки, футляри, барсетки, пакунки, коробки, пакети тощо) залишені без нагляду в громадських місцях, адміністративних приміщеннях, місцях масового скупчення людей;
предмети мають вигляд боєприпасів, навчально-імітаційних, сигнальних, освітлювальних, піротехнічних виробів чи їх елементів;
наявність звуку працюючого годинникового механізму, джерелом якого є предмет;
наявність запаху розчинника, паливно-мастильних матеріалів, хімічних речовин тощо;
наявність диму, джерелом якого є предмет;
наявність елементів (деталей), що не відповідають його прямому призначенню;
невідповідність ваги предмета його об’єму;
наявність будь-якого додаткового контакту предмета з об'єктами навколишньої обстановки;
наявність у дверях, вікнах, люках будь-яких сторонніх предметів, закріпленого дроту, ниток, важелів, шнурів тощо;
наявність стороннього сміття, порушення ґрунту за відсутності пояснень щодо їх виникнення у відповідних служб;
тривале, без виправданих причин, перебування автотранспортних засобів поруч з адміністративними будівлями, промисловими об’єктами та місцями масового скупчення людей.
П А М ’ Я Т А Й Т Е !
Марна трата часу при загрозі вибуху може призвести до людських жертв !
П А М ’ Я Т К А
щодо зовнішніх ознак та дій особи (групи осіб), що можуть вказувати на її належність до терористичної діяльності:
щодо зовнішніх ознак та дій особи (групи осіб), що можуть вказувати на її належність до терористичної діяльності:
слабка орієнтація у населеному пункті чи іншій місцевості;
використання підроблених документів або документів з ознаками підробки;
невпевненість під час підрахунку готівки в українській валюті, наявність значної кількості коштів у готівці;
використання карток банківських установ, не представлених у регіоні;
пошук або придбання військового або спеціального одягу, нашивок, знаків та емблем українських силових відомств;
прагнення придбати, або винаймати житло у конкретному місці без претензій щодо його вартості (аналогічно у разі придбання автомобіля);
нав’язливість у встановленні контактів з особами та надмірна щедрість під час відвідування розважальних закладів (кафе, ресторани, клуби тощо);
намагання вивідати (наприклад шляхом заведення розмови на асоціативні теми) інформацію про плани застосування сил і засобів військових формувань та правоохоронних структур в регіоні (маршрути висунення, кінцеві пункти, стан боєготовності, укомплектованість живою силою, боєприпасами, озброєнням, ПММ, провіантом тощо);
проведення збору закритої (таємної, службової) інформації щодо підприємств, установ та організацій залізничного, автомобільного та авіаційного транспорту, зв'язку, електроенергетики, магістральних трубо-проводів, арсеналів, гідротехнічних споруд, військових та правоохоронних структур в області, інших, а також приватних відомостей про посадовців зазначених об'єктів, державних та громадських діячів;
спроби з’ясування особливостей, недоліків та проблем охоронних та режимних заходів на об’єктах критичної інфраструктури, їх уразливих ділянок (шляхом встановлення та поглиблення контактів з персоналом підприємства чи організації, або шляхом працевлаштування, чи наполегливих спроб переведення працівника на роботу саме на ці ділянки, наприклад: на склад зберігання рідкого хлору на підприємстві водопостачання тощо);
намагання отримати зразки перепусток на об’єкти, їх підроблення;
розголошення панічних чуток у безпосередньому спілкуванні з оточуючими, шляхом усного спілкування, розповсюдження газет, листівок, брошур тощо, або через ЗМІ та соціальні мережі Інтернету;
перебування в лісових масивах та лісосмугах, біля водоймищ під виглядом рибалок, мисливців, туристів, з метою легендування свого місцезнаходження в районах розташування вразливих в терористичному відношенні об'єктів (магістральних газогонів, хімічних підприємств, ГЕС, плотин, тощо);
використання лісових масивів, чагарників та ярів для скритного переміщення територією України, а також гротів, землянок, покинутих або незавершених будівель, підвалів та горищ житлових осель для прихованого проживання;
звернення до медичних закладів регіону з ушкодженнями, отриманими внаслідок застосування вогнепальної чи холодної зброї, пожеж, закупівля в аптечній мережі сильнодіючих медичних препаратів поза встановленим порядком їх придбання.
Координаційна група Антитерористичного центру
при УСБУ у Вінницькій області