Тульчинські податківці наголошують на доцільності громадського контролю за видачею квитків на проїзд
Дата: 08.10.2015 12:11
Кількість переглядів: 316
Працівники Тульчинського відділення Немиорівської ОДПІ наголошують на доцільності громадського контролю за видачею квитків за проїзд, оскільки отриманий пасажиром квиток є доказом того, що ваші кошти не пішли на фінансування тіньової економіки, а повернулись у вигляді податків до бюджету.
При цьому, відповідно до п. 41 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.97 № 176, пасажир повинен мати квиток на проїзд, квитанцію на перевезення багажу міжміськими маршрутами регулярних перевезень, які дійсні тільки на зазначені у них день і рейс автобуса.
Квиток – це своєрідний договір між пасажиром та перевізником, за яким перевізник надає послуги пасажиру і його потрібно вимагати у будь-якому виді громадського транспорту. Насправді, це обов’язок водія – видати цей договір – квиток пасажиру, щоб останній мав доказ, що скористався послугами цього транспортного підприємства, – пояснюють у податківці.
Звідси великою проблемою нашого громадського автомобільного транспорту є відсутність обліку пасажирів, а також, відповідно, і готівки.
Так, за словами деяких перевізників, вони працюють за збитковим тарифом. Але як можна говорити про збиток, коли кількість пасажирів, яких за один день перевозить будь-який маршрут, нікому не відома. Правильно, як їх порахуєш, коли навіть квитків ніхто не видає . Відтак, немає правдивої інформації про дохід з кожного автобуса.
Шановні пасажири, пам’ятайте, що квиток – це ваш захист від недобросовісних перевізників та джерело наповнення бюджету. Змінюйте свої звички та вимагайте квитки при оплаті за проїзд у громадському транспорті,- підсумовують фахівці Тульчинського відділення Немирівської ОДПІ.