В ногу з часом: користуйтеся електронними сервісами ДФС:
Дата: 30.09.2015 15:43
Кількість переглядів: 383
основні питання з «гарячої лінії»
запроваджена нова версія програмного забезпечення для подання електронної звітності
За словами начальника Тульчинського відділення Немирівської ОДПІ Віталія Чуби, з 4 вересня 2015 року Державною фіскальною службою України доопрацьована та опублікована версія 1.19.0 програмного забезпечення «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до "Єдиного вікна подання електронної звітності"» (дослідна експлуатація).
Програмне забезпечення «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до "Єдиного вікна подання електронної звітності"» надає можливість формування та подання звітності до Пенсійного Фонду України, Державної служби статистики України, ДФС України, а також накладання електронного цифрового підпису та шифрування електронних документів.
«Окрім самого програмного забезпечення для встановлення повної версії, у платників податків є можливість ознайомитися з описом оновлення програмного забезпечення та порядком роботи з ним. Переглянувши додану інструкцію по встановленню програмного забезпечення «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до "Єдиного вікна подання електронної звітності"» платники податків зможуть самостійно встановити дане програмне забезпечення без зайвих труднощів», – зазначив податківець.
Завантажити безкоштовне програмне забезпечення можна з офіційного веб-порталу ДФС - sfs.gov.ua розділу «Електронна звітність» або отримати в ДПІ у м. Тульчині.
При виникненні питань щодо роботи зі спеціалізованим клієнтським програмним забезпеченням «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до "Єдиного вікна подання електронної звітності"» слід звертатися за тел.: (04335)6-50-40 або завітати до Тульчинського відділення Немирівької ОДПІ за адресою: м. Тульчин, вул. Леніна,51
Дві квитанції при електронній звітності
Нещодавно, економлячи свій час, я почав подавати звітність до податкової електронкою. Але, як виявилось, за другий квартал, декларація платника єдиного податку не була прийнята, хоча я першу підтверджуючу квитанцію отримав. Я повинен був отримати ще одну квитанцію?
Хочемо наголосити, що перша квитанція є лише підтвердженням для вас про передачу податкових документів в електронному вигляді до податкової інспекції. Ця квитанція надсилається на вашу електронну адресу, з якої було надіслано податкову звітність. Другий її примірник в електронному виді зберігається в податковій.
Підтвердженням прийняття ваших податкових документів до бази даних є друга квитанція в електронному вигляді в текстовому форматі, в якій повинні бути зазначені реквізити прийнятого податкового документа, його відповідність затвердженому формату чи стандарту, результати перевірки електронного цифрового підпису, дата та час приймання, реєстраційний номер, ваші реквізити тощо. Якщо такої квитанції вам не надсилалось, звітність вважається не прийнятою.
Змінились посадові особи на підприємстві,
як оновити посилені сертифікати в податковій?
Якщо у платника податків виникають зміни облікових даних, тобто змінюється керівництво (директор, головний бухгалтер або особа, уповноважена вести бухгалтерський облік)?
У термін до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір «Про визнання електронних документів».
Також зазначимо, що скасувати посилений сертифікат можна самостійно, а саме за допомогою програми «Призначення надійного засобу електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК-1»» за електронним запитом.
Якщо договір «Про визнання електронних документів» укладається в електронній формі, то посилений сертифікат платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом з договором.
Нагадуємо, що платники податків Тульчинського району можуть отримати безкоштовні ключі електронного цифрового підпису центрі обслуговування платників податків за адресою: м. Тульчин, вул. Леніна, 51, вікно № 3, контактний тел. (04335) 2-24-54 або 2-43-11
ДФС попереджає про можливість затримки електронної звітності
в разі її подання в останній день
ДФС закликає платників податків подавати електронну звітність щонайменше за кілька днів до граничного строку її подання, оскільки можливі випадки несвоєчасного подання звітності в електронній формі засобами телекомунікаційного зв’язку.
У ДФС пояснили, що пропускна здатність і швидкодія технічного оснащення інформаційно-телекомунікаційних систем має чітко визначені параметри, у зв’язку з чим подані в електронному вигляді документи обробляються в хронологічній послідовності відповідно до їх надходження.