Голос держави про безбар’єрність має бути єдиним – зі стратегічними акцентами та коректними аргументами.
Для цього спільно з партнерами Stratcom Ukraine торік розробили Комунікаційну стратегію до Плану заходів з реалізації Нацстратегії безбар’єрності.
Документ визначає загальний підхід при висвітленні теми безбар’єрності, зокрема, наратив і ключові повідомлення. Як інтегрувати їх у роботу комунікаційникам міністерств та їхніх структурних підрозділів – розповіли на тренінгу разом з Міністерство культури та інформаційної політики України і Центром стратегічних комунікацій StratСom Ukraine.
Дякуємо учасникам – працівникам комунікаційних підрозділів центральних органів виконавчої влади. Вас було близько півсотні! Тримаємо зв’язок та будемо раді підтримувати вас у втіленні Комстратегії – словом, ділом і репостами
Нагадаємо, Комунікаційну стратегію до Плану заходів з реалізації Нацстратегії безбар’єрності Рада безбар’єрності затвердила у жовтні 2021 року. Основою для її розробки стали:
контент-аналіз медіа щодо проявлення теми безбар'єрності у січні-червні 2021 року
кількісне дослідження знання та розуміння громадянами терміну «безбар'єрність»
експертні інтерв’ю зі стейкхолдерами та комунікаційними командами міністерств
Документ включає стратегічні цілі і показники їх досягнення, а також має у додатку Календарний план (матрицю), де кожен виконавець може себе знайти.
«Проактивна комунікація органів влади про зроблене ними у впровадженні безбар’єрності, дозволить сформувати довіру не лише до влади, але і до безбар’єрності як нової цінності. І зрештою, я в це вірю, буде сформований запит від громадян на безбар'єрність – повсюдний і без виключень», - зазначає виконавча директорка Безбар'єрність Оксана Збітнєва.
Комунікаційна стратегія з безбар’єрності доступна за посиланням http://https://bit.ly/3FCeVIC
Будуємо країну без бар’єрів, в якій приймають, поважають і цінують незалежно від статі, віку, фізичних відмінностей.
#bezbariernist #безбарєрність #ТульчинськаРДА