Реєстр ризиків
Додаток 3
до Звіту за результатами оцінювання корупційних ризиків у діяльності
Тульчинської районної військової адміністрації та її структурних підрозділів
РЕЄСТР РИЗИКІВ
№ |
Корупційний ризик |
Ймовірність реалізації корупційного ризику |
Рівень наслідків від реалізації корупційного ризику |
Рівень корупційного ризику |
Заходи впливу на корупційні ризики та етапи їх виконання |
Термін (строк) виконання заходу |
Відповідальні виконавці |
Індикатори виконання |
|
1 |
Можливість працівника задовольнити свій приватний інтерес унаслідок відмови в реалізації права громадянина на звернення |
низька - 1 бал |
середній - 2 бали |
низький - 2 бали |
1. Проходження навчання з питань дотримання законодавства про звернення громадян. 2. Розробка пам'ятки про відповідальність за порушення законодавства про звернення громадян у частині неправомірної відмови в реалізації права громадянина на звернення |
1. Протягом 2025-2026рр. 2. Протягом 2025-2026рр. |
1. Відділ з питань персоналу. Відділ правового забезпечення апарату Тульчинської районної військової адміністрації |
1. Навчання з питань дотримання законодавства про звернення громадян пройдено згідно Плану підвищення кваліфікації. 2. Розроблено пам'ятку про відповідальність за порушення законодавства про звернення громадян у частині неправомірної відмови в реалізації права громадянина на звернення |
|
2 |
Можливість задоволення приватного інтересу посадовими особами під час призначення працівників на посади державної служби на підставі та в порядку, передбаченому ч.ч. 5, 7 ст. 10 Закону України "Про правовий режим воєнного стану” |
низька - 1 бал |
середній - 2 бали |
низький - 2 бали |
Забезпечення виконання заходів щодо призначення працівників в порядку, передбаченому ч.ч. 5, 7 ст. 10 Закону України “Про правовий режим воєнного стану” |
Під час призначення кандидатів на посади |
Начальник відділу з питань персоналу апарату районної військової адміністрації та керівники структурних підрозділів |
Забезпечено призначення працівників на посади державної служби в порядку, передбаченому ч.ч. 5, 7 ст. 10 Закону України “Про правовий режим воєнного стану”. Відповідальних працівників кадрової служби, які здійснюють прийом документів, попереджено про недопустимість порушення при перевірці таких документів та їх заповнення. |
|
3 |
Можливість отримання неправомірної вигоди за розголошення інформації, що міститься в документах, призначених для службового користування |
низька - 1 бал |
середній - 2 бали |
низький - 2 бали |
1. Попередження працівників апарату та структурних підрозділів, а також членів постійних або тимчасових консультативних та інших допоміжних органів районної військової адміністрації, яким доручено опрацювання документів, що містять службову інформацію, про відповідальність за порушення порядку ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, їх втраті або розголошення службової інформації, що в них міститься. 2. Інформування керівництва вищого рівня про можливі випадки недоброчесної поведінки працівників апарату та структурних підрозділів |
1. Щопівроку після оновлення списків працівників, яким доручено опрацювання документів. 2. У разі наявності випадків недоброчесної поведінки працівників |
1-2. Структурні підрозділи районної військової адміністрації та головний спеціаліст з мобілізаційної роботи апарату районної військової адміністрації |
1. Працівників, яким доручено опрацювання документів, попереджено про відповідальність. 2. Про випадки недоброчесної поведінки проінформовано керівництво |
|
4 |
Можливість включення корупціогенних факторів до проєктів розпорядчих актів Тульчинської районної військової адміністрації для задоволення посадовою особою приватного інтересу |
низька - 1 бал |
високий - 3 бал |
середній - 3 бали |
1. У разі виявлення в проєкті акту норм, які містять корупціогенні фактори та/або не відповідають антикорупційному законодавству, надання в письмовій формі чітких обгрунтованих зауважень та пропозицій щодо їх усунення |
1. Протягом 2025-2026рр. 2. У разі виявлення в проєкті акту норм, які містять корупціогенні фактори та/або не відповідають антикорупційному законодавству |
1-2. Уповноважена особа - головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції апарату Тульчинської районної військової адміністрації та її структурних підрозділів |
1. Зауваження та пропозиції щодо усунення норм, які містять корупціогенні фактори та/або не відповідають антикорупційному законодавству, в проєктах розпорядчих актів районної військової адміністрації не виявлено |
|
5 |
Можливість розголошення інформації про особу викривача, його близьких осіб під час процедури прийняття, розгляду та перевірки повідомлень про корупцію |
низька - 1 бал |
високий - 3 бал |
середній - 3 бали |
1. Розмішення на офіційному вебсайті Тульчинської районної військової адміністрації пам'ятки: щодо правового статусу, прав та гарантій захисту викривача; щодо повідомлення про корупцію та захист викривачів |
1. Травень-червень 2025рр. |
1. Уповноважена особа - головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції апарату Тульчинської районної військової адміністрації та її структурних підрозділів |
1. Пам'ятка щодо правового статусу, прав та гарантій захисту викривача та щодо повідомлення про корупцію та захист викривачів розміщено на офіційному вебсайті районної військової адміністрації. |
|
6 |
Неподання чи несвоєчасне подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави |
низька - 1 бал |
високий - 3 бал |
середній - 3 бали |
1.Надання консультаційної та методичної допомоги суб’єктам декларування з питань подання декларації. 2.Перевірка відповідальною особою/уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції подання декларацій у Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави. 3. Здійснення нагадування про обов’язок подання декларацій. |
У період дії кампанії з декларування |
Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції апарату районної військової адміністрації та структурних підрозділів |
1. Надано консультаційну та методичну допомоги суб’єктам декларування. 2. Перевірено відповідальною особою/уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції подання декларацій у Єдиному державному реєстрі декларацій. 3. Здійснено нагадування про обов’язок про подання декларацій |
|
7 |
Ймовірність неотримання повідомлень про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення через пасивність потенційних викривачів у зв’язку з відсутністю механізму заохочення та формування культури повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень |
середній - 2 бали |
середній - 2 бали |
середній - 4 бали |
1.Розробка та затвердження порядку про впровадження механізмів заохочення та формування культури повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції. 2.Розроблення па’мяток щодо заохочення та формування культури повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень |
1.ІІІ квартал 2025 року. 2.ІІ квартал 2026 року |
Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції районної військової адміністрації та її структурних підрозділів |
1.Заатверджено порядок про впровадження механізмів заохочення та формування культури повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції". 2. Розроблено пам’ятки щодо заохочення та формування культури повідомлення про можливі факти корупційних або по’вязаних з корупцією правопорушень |
|
8 |
Можливість фаворитизму при |
низька - 1 бал |
високий - 3 бали |
середній - 3 бали |
|
|
1-2. Уповноважені особи з питань проведення публічних закупівель апарату та структурних підрозділів Тульчинської районної військової адміністрації |
1. Моніторинг товарів та аналіз контрагентів відображений в протоколі прийняття рішення уповноваженою особою під час закупівлі. |
|
9 |
Можливість задовольнити приватний інтерес в процесі управління бюджетними коштами через порушення бюджетного законодавства при плануванні та використанні фінансових ресурсів бюджету |
низька - 1 бал |
середній - 2 бали |
низький - 2 бали |
1. Складання (розробка) плану заходів щодо ефективного використання бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни та координація виконання цих заходів. 2. Перевірка усіх бюджетних запитів, паспортів бюджетних програм та змін до них, інформування за результатами перевірки про випадки порушень бюджетного законодавства самих учасників бюджетного процесу та у випадку їх неусунення - начальника районної військової адміністрації. 3. Підвищення рівня професійності та відповідальності посадових осіб, причетних до управління бюджетними коштами шляхом проведення систематичного навчання та розгляду питань фінансової дисципліни (семінари, наради, колегії, у тому числі з використанням онлайн-сервісів). |
1. Травень - червень 2025 - 2026 років стосовно складання заходів, постійно щодо координації. 2. Постійно . 3. Під час колегій, нарад, семінарів |
1-3. Відділ фінансового забезпечення районної військової адміністрації та фінансові відділи структурних підрозділів районної державної адміністрації. |
1. Підготовлено інформацію: про прийняття збалансованого бюджету за результатами надання бюджетних запитів, про затвердження паспортів бюджетних програм за результатами перевірок. 2.Проведено відкритий розгляд порушень та визначення шляхів усунення порушень фінансової дисципліни на нарадах. Проведено навчальні заходи з підвищення рівня професійності та відповідальності посадових осіб, причетних до управління бюджетними коштами |
|
10 |
Можливість впливу з боку третіх осіб на працівників архівного відділу апарату районної військової адміністрації щодо надання недостовірних відомостей в архівних довідках |
низька - 1 бал |
середній - 2 бали |
низький - 2 бали |
1. Проведення роз'яснювальної роботи щодо алгоритму дій у разі надходження пропозиції отримання неправомірної вигоди. 2. Періодичне навчання працівника з питань запобігання та протидії корупції |
1. Вересень 2025 року. 2.Під час отримання запитів фізичних та юридичних осіб на видання архівних довідок |
1. Відповідальна особа архівного відділу апарату районної військової адміністрації 2.Головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції |
1. Роз'яснювальну роботу щодо алгоритму дій у разі надходження пропозиції отримання неправомірної вигоди проведено. |
|
11 |
Можливість впливу сторонніх осіб на працівників відділу цифрового розвитку, інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю районної військової адміністрації з метою оприлюднення на офіційному вебсайті районної військової адміністрації недостовірної та упередженої інформації |
низька - 1 бал |
середній - 2 бали |
низький - 2 бали |
1. Проведення роз'яснювальної роботи щодо алгоритму дій у разі надходження пропозиції отримання неправомірної вигоди. 2. Попередження працівників відділу цифрового розвитку інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю апарату Тульчинськох районної військової адміністрації про відповідальність за розміщення недостовірної та упередженої інформації |
1. 1 раз на рік. 2. Травень 2025 року |
1-2. Начальник Тульчинської районної військової адміністрації |
1. Роз'яснювальну роботу щодо алгоритму дій у разі надходження пропозиції отримання неправомірної вигоди проведено. 2. Працівників відділу цифровізації, комунікації з громадськістю та з загальних питань апарату Тульчинської районної військової адміністрації попереджено про відповідальність за розміщення недостовірної та упередженої інформації |
|
12 |
Ймовірна недоброчесність посадових осіб та/або зловживання посадовою особою службовими обов’язками при встановленні статусу "Члени сім'ї загиблого", померлого Захисника, Захисниці України |
низька - 1 бал |
середній - 2 бали |
низький - 2 бали |
Оприлюднення на офіційному вебсайті Тульчинської районної військової адміністрації інформації про заходи, які організовуються, та результати їх проведення. |
Постійно |
Управління соціального захисту населення Тульчинської районної державної адміністрації |
На офіційному вебсайті Тульчинської районної військової адміністрації висвітлено інформацію про результати виконання заходів та результати їх проведення |
|
13 |
Можливість неправильного застосування норм чинного законодавства щодо визначення права особи на той чи інший вид допомоги |
низька - 1 бал |
середній - 2 бали |
низький - 2 бали |
1.Ознайомлення відповідальних осіб за напрямок роботи працівників управління соціального захисту населення районної державної адміністрації з обмеженнями, передбаченими Законами України "Про запобігання корупції". 2. Проходження підвищення кваліфікації працівників управління соціального захисту населення Тульчинської районної державної адміністрації з питань доброчесності. |
1. Травень 2025 року. 2. 1 раз на рік відповідно до індивідуальної програми |
1. Головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції апарату Тульчинської районної військової адміністрації. 2. Управління соціального захисту населення Тульчинської районної державної адміністрації |
1. Відповідальні за напрямок роботи працівники ознайомлені з обмеженнями, передбаченими Законом України "Про запобігання корупції". 2. Проведені семінари для працівників управління соціального захисту населення Тульчинської районної державної адміністрації з питань доброчесності |
|
14 |
Можливе задоволення приватних інтересів під час представництва інтересів районної військової адміністрації та її начальника в судах |
низький - 1 бал |
середній - 2 бали |
назький - 2 бали |
Колегіальне обговорення для узгодження єдиної позиції щодо представлення інтересів районної військової адміністрації в судових органах по тій чи іншій справі. Участь в судових засіданнях у пріоритетних справах |
Постійно |
Відділ правового забезпечення апарату районної військової адміністрації |
Проведення 1 раз на рік перевірки стану претензійно-позовної роботи районної військової адміністрації працівниками обласної державної адміністрації |
|
15 |
Ймовірність призначення на посади державної служби осіб, які не відповідають встановленим законодавством вимогам, або тих, які подали недостовірні відомості, з зв’язку з відсутністю законодавчого обов’язку проведення спеціальної перевірки |
низький - 1 бал |
середній - 2 бали |
низький - 2 бали |
1.Забезпечення проведення перевірки достовірності наданих претендентом на посаду відомостей про себе з оригіналом його документів або засвідченими копіями відповідних документів, а також його відповідності кваліфікаційним вимогам (у разі, якщо не проводиться спеціальна перевірка). 2. Ознайомлення під підпис при призначенні на посаду про обов’язки та відповідальність за порушення антикорупційного законодавства |
Постійно |
Начальники структурних підрозділів районної державної адміністрації, начальник відділу з питань персоналу |
1.Проведено перевірки достовірності наданих претендентом на посаду відомостей про себе з оригіналами його документів або завіреними копіями відповідних документів, а також його відповідності кваліфікаційним вимогам ( у випадку, якщо не проводиться спеціальна перевірка) щоразу при призначенні на посаду. 2. Ознайомлено під особистий підпис усіх працівників про обо’вязки та відповідальність за порушення антикорупційного законодавства |
|
16 |
Можливість задоволення приватного інтересу посадовими особами під час добору працівників на підставі та в порядку, передбаченому ч.ч. 5, 7 ст. 10 Закону України "Про правовий режим воєнного стану” |
низький - 1 бал |
середній - 2 бали |
низький - 2 бали |
1.Оцінка кандидатів відбувається методом проведення інтерв’ю за вимогами, визначеними у посадових інструкціях та відповідними компетенціями, а також аналізу документів про освіту та стаж роботи за участі головного спеціаліста відділу з питань персоналу. 2. Оцінка компетенцій відбувається відповідно до визначеного безпосереднім начальником відповідного структурного підрозділу набору компетенцій |
Під час проведення відбору кандидатів на посади в районну військову адміністрацію та її структурні підрозділи у період дії воєнного стану |
Начальник відділу з питань персоналу апарату районної військової адміністрації, керівники структурних підрозділів районної військової адміністрації |
1.Внутрішню процедуру добору працівників в порядку, передбаченому ч.ч.5,7 ст.10 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" доповнено оцінкою кандидатів методом проведення інтерв'ю за вимогами визначеними у посадових інструкціях та відповідними компетенціями, а також аналізу документів про освіту та стаж роботи за участі начальника відділу з питань персоналу. 2. Оцінка компетенцій потенційних працівників відбувається відповідно до визначеного керівниками структурних підрозділів набору компетенцій |
|
17 |
Можливість задоволення приватного інтересу посадовими особами під час укладання договорів на виконання мобілізаційних завдань |
низький - 1 бал |
низький - 1 бал |
низький - 1 бал |
1. Внутрішній контроль за процедурою укладання договорів. 2. Безумовне виконання норм законодавства України. |
Під час укладання договорів на виконання мобілізаційних завдань |
Головний спеціаліст з мобілізаційної роботи, начальник відділу правового забезпечення апарату РВА |
1.Внутрішній контроль за процедурою укладання договорів. 2. Безумовне виконання норм законодавства України. |