Електронні пенсійні посвідчення: чи зручна така альтернатива для пенсіонерів ?
Дата: 03.10.2018 13:32
Кількість переглядів: 711
Пенсійне посвідчення у вигляді пластикових чи картонних карток поступово втрачають актуальність і незабаром залишаться у минулому. Адже нове електронне пенсійне посвідчення (ЕПП) значно розширює можливості його користувача.
Електронне пенсійне посвідчення – це пластикова картка, яка поєднує в собі і банківську картку, на яку надходять пенсійні виплати, і посвідчення особи з відповідними персональними даними. Відповідно, пред’явивши посвідчення, пенсіонер може скористатись пільгами, які йому гарантує статус: безкоштовний проїзд у громадському транспорті, знижки у магазинах, аптеках тощо.
Електронне пенсійне посвідчення уже містить електронний цифровий підпис, який дає змогу отримувати електронні документи на веб-порталах органів влади. Користуючись ЕПП можна одержати пенсійні кошти, здійснити оплату комунальних послуг, розрахуватися за покупку як безпосередньо в магазині, так і через інтернет-мережу, контролювати кошти на рахунку. Завдяки тому, що ЕПП містить графічну та електронну інформацію про власника, а також ключі електронного цифрового підпису, за його допомогою пенсіонер може повноцінно користуватися всіма державними електронними сервісами, отримувати документи на веб-порталах органів влади. Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду надає власнику ЕПП доступ до численних послуг. Не виходячи з дому, можна переглядати інформацію про розмір пенсії, дані про страховий стаж, заробітну плату, сплачені страхові внески, подати заяву, звернення або скаргу. І, безумовно, електронне пенсійне посвідчення надає право користуватися всіма пільгами, які належать людині, як пенсіонеру.
Це сучасний багатофункціональний інструмент. Насамперед, документ поєднує в собі одночасно функції звичного для нас пенсійного посвідчення та банківської платіжної картки, що забезпечує чимало переваг для його власника. Функціонує вона у терміналах будь-якого банку як в Україні так і за кордоном.
Наразі отримати таке посвідчення можуть тульчинці з числа одержувачів пенсійних виплат через Державний Ощадний банк України.
Усім охочим отримати такий документ варто звернутися до Пенсійного фонду за місцем перебування на обліку. Там подати заяву на його виготовлення, долучивши такі документи: паспорт, документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків, фотокартку розміром 30х25 мм.
Посвідчення виготовлять безкоштовно впродовж 30 робочих днів з дня прийняття заяви від одержувача пенсії територіальним органом Пенсійного фонду. Впродовж терміну виготовлення пенсіонер зможе одержувати пенсію через каси банку без використання картки. Видають документ в установі банку. Разом з ним додають інструкцію щодо його використання. Термін дії такого посвідчення 3 роки.
Зважаючи на те, що більше 94 % наших пенсіонерів колишніх військовослужбовців та близько 30 % цивільних пенсіонерів фінансуються через Ощадбанк, рекомендують їм якнайшвидше осучаснити свої посвідчення та відкрити для себе можливість користуватися усіма зручними та доступними і безкоштовними послугами Пенсійного фонду.