Мінфін запустив електронний реєстр відшкодування ПДВ. Як він працюватиме?
У суботу, 1 квітня, Міністерство фінансів запустило електронний реєстр відшкодування ПДВ. Наразі відбувається наповнення реєстру інформацією. Про це повідомляється на офіційному сайті Мінфіну.
“Згідно з законодавством, він буде доступним в перший робочий день квітня, 3 числа. Тепер кожен підприємець зможе в онлайн-режимі перевірити, на якому етапі знаходиться його платіж”, — йдеться у повідомленні.
У Міністерстві пояснюють, що всю вхідну інформацію в реєстр формує Державна фіскальна служба на підставі заявок бізнесу та закріплює це електронним цифровим підписом. Після цього на узгодження суми відводиться не більше 30 днів (у передбачених законом випадках – 60 днів) і відбувається автоматичне відшкодування на наступний день після закінчення цього строку.
«Відшкодування відбувається в хронологічному порядку (підприємець, який перший подав, першим отримує кошти за всіх інших рівних умов) та на щоденній основі. Раніше ПДВ відшкодовували в останні 5 днів місяця. При такому підході підприємці не могли завчасно планувати», - пояснюють в Міністерстві фінансів.
Тепер повертати ПДВ будуть в будь-який день місяця після узгодження суми. Відтак, бізнес зможе краще планувати свою діяльність та отримає додаткові оборотні кошти, починаючи з 10-х чисел кожного місяця.
У відомстві вважають, що такий реєстр унеможливить корупцію при відшкодуванні ПДВ, відновить довіру бізнесу та створює рівні умови для кожного підприємця.
Тульчинське відділення Немирівської ОДПІ