Неприбутківці, які досі не отримати запиту щодо підтвердження свого статусу, мають зробити це добровільно.
Дата: 06.09.2016 15:21
Кількість переглядів: 301
Нині органи ДФС надсилають неприбутковим організаціям письмові запити щодо підтвердження статусу, відповідь на які повинна надійти протягом місяця.
У разі підтвердження відповідності установчих документів вимогам п. 133.4 ПКУ й інших документів, визначених Порядком ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженим постановою Кабміну від 13.07.2016 р. № 440, така неприбуткова організація включається до нового Реєстру, в іншому випадку її посадові особи отримають повідомлення про невідповідність установчих документів.
У разі якщо неприбуткові організації не приведуть у відповідність документи вимогам ПКУ, із 01 січня 2017 року вони виключаються з Реєстру неприбуткових організацій та, відповідно, втрачають пільговий статус.
Водночас контролери зауважують: якщо організація досі не отримала запиту, її керівництву слід переглянути відеоконсультацію, підготувати необхідні документи, заповнити заяву за формою № 1-РН і в найстисліший строк надати все це до державної податкової інспекції за місцем обліку.
Відео викладено на канал проекту «Допомога платнику» в YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cXb4JcFOnJM .