ТУЛЬЧИНСЬКА РАЙОННА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
Вінницька область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Онлайн послуги: зручно і швидко

Дата: 12.10.2015 10:09
Кількість переглядів: 387

Фото без опису

Адміністративні послуги через Інтернет уже є звичними для багатьох країн світу. Це сучасно, зручно, швидко. Для України запровадження онлайн сервісів – це реальний крок для спрощення ведення бізнесу та для зручності громадян, які звертаються за адміністративними послугами.
Міністерство юстиції України закликає українців активніше користуватися електронними сервісами. Адже це добра можливість отримати всі необхідні документи без черг та без зайвої необхідності спілкування з чиновниками.
Статистика звернень до реєстраційних служб свідчить, що у 2014 році українці отримали 4,8 млн. послуг з реєстрації. З них - 1,3 млн. становили виписки, витяги, довідки, які на сьогодні можна отримати через Інтернет.
У рамках реформ, що наразі здійснюються Міністерством юстиції України забезпечено відкритий доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Ще раз хочу нагадати, що 8 квітня 2015 року запущено систему надання електронних онлайн сервісів. Зареєструвати бізнес та отримати необхідну довідку, витяг або виписку можна на оновленому сайті Міністерства юстиції в режимі онлайн.
З початку роботи через систему надання онлайн сервісів на оновленому сайті Мін’юсту було видано понад 18 тис. електронних довідок.
Однак, черги, які ще сьогодні є свідчать про те, що не всі знають про можливість отримати довідки, витяги та виписки в електронній формі, не виходячи з офісу та дому.
Наразі все справді не складно: послуга «ОНЛАЙН-ВИТЯГ» дає можливість громадянам через мережу Інтернет отримати електронний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
При цьому: для отримання витягу не потрібна реєстрація або використання електронного цифрового підпису;
- витяг формується автоматично в режимі «онлайн» без участі реєстратора;
- «Онлайн-витяг» надається без підпису реєстратора, але має юридичну силу;
- сплата за послугу проводиться онлайн за допомогою платіжної картки, яка також виступає ідентифікатором особи;
- отримати «Онлайн-витяг» можна одразу після сплати.
Вартість електронних документів становить 45 грн. 68 коп., що становить 75% від вартості паперового аналогу.
Не треба боятися якихось неточностей. Кожному електронному документу присвоєно унікальний номер. За ним в електронній системі можна буде віднайти оригінал документу, якщо цього вимагатиме банк чи якась інша установа.
Слід зазначити, що Національний банк України у відповідь на численні звернення громадян про відмови з боку банківських установ приймати електронні витяги, виписки та довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців направив до всіх вітчизняних банків роз’яснення, яким зобов’язав банківські установи приймати електронні документи, отримані громадянами чи юридичними особами з державних реєстрів в електронній формі, так само як і їх паперові аналоги.
Якщо представники якогось із органів чи банківських установ відмовляються приймати отримані через онлайн-сервіси документи, про такі випадки слід одразу повідомляти представникам Мін’юсту за телефоном гарячої лінії 044 279-82-55 або листом на електронну адресу: stophabar@minjust.gov.ua. Ця інформація також є на сайті реєстраційної служби.
Вся процедура займає лише кілька хвилин. При бажанні отримані документи можна роздрукувати необмежену кількість разів.
З покроковою інструкцією отримання послуги через онлайн сервіс можна ознайомитись у кожній реєстраційній службі Вінницької області та на офіційних сайтах Міністерства юстиції України та Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області.
Крім того, необхідно зазначити, що відповідно до пункту 4 статті 20 Закону «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» органи державної влади, органи місцевого самоврядування, суди, органи внутрішніх справ, органи прокуратури, органи Служби безпеки України та їх посадові особи безоплатно отримують відомості з Єдиного державного реєстру з метою здійснення ними повноважень, визначених законом, виключно в електронній формі через веб-сайт центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, у порядку, визначеному Міністерством юстиції України.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь