ТУЛЬЧИНСЬКА РАЙОННА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
Вінницька область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

«Оптимізація навчально-виховного процесу у дошкільних навчальних закладах на засадах Гуманної Педагогіки»

Дата: 26.04.2016 11:36
Кількість переглядів: 315

Фото без опису

21 квітня 2016 року на базі Тульчинського дошкільного навчального закладу № 2 «Берізка» відбувся районний семінар вихователів.
Досвідом роботи по забезпеченню логіко-математичного розвитку дітей з використанням кубиків Нікітіна, організації фізкультурно-оздоровчої роботи з застосуванням степ-аеробіки, як однієї з видів здоров’язберігаючих технологій поділилася вихователь Тульчинського ДНЗ № 2 Очеретна Людмила Володимирівна.
Свої здобутки презентували і самі вихованці під час занять:
  1. Інтегроване заняття з логіко-математичного та пізнавального розвитку «Космічна математика» (вихователь Очеретна Л.В.).
  2. Фізкультурне заняття з використанням нестандартного обладнання «Степ-аеробіка» (вихователь Очеретна Л.В.).
  3. Лялькова вистава «Пригоди півника» (музичний керівник Бабієнко О.А., вихователь Андрусяк Т.В.)
Завідувач Удовидченко Валентина Василівна розповіла про створення тематичних осередків у ДНЗ: кімнати Космосу, кабінету пісочної терапії, лабораторії природничо-пошукової діяльності, художньої та театралізованої студій, народознавчої кімнати «Бабусина світлиця» як необхідної умови забезпечення навчально-виховного процесу.
На завершення учасники семінару дали схвальну оцінку діяльності педагогічного колективу по організації роботи з дітьми, створенню умов для їх всебічного розвитку, використанню сучасних освітніх технологій.
Фото без опису
Фото без опису

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь