ТУЛЬЧИНСЬКА РАЙОННА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
Вінницька область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Отримання електронних ключів

Дата: 22.12.2015 11:06
Кількість переглядів: 416

Фото без опису

Тульчинське відділення Немирівської ОДПІ звертає увагу, що для протидії шахрайству та захисту законних інтересів заявників з 30 жовтня 2015 року для отримання послуг електронного цифрового підпису (ЕЦП) представництво юридичних осіб (за винятком органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності), фізичних осіб – підприємців, фізичних осіб та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, в АЦСК ІДД ДФС здійснюватиметься особисто або виключно на підставі довіреності, посвідченої нотаріально. Зазначена довіреність повинна бути оформлена на номерному бланку суворої звітності.
Звертаємо увагу, що у нотаріально посвідченій довіреності необхідно надати представнику відповідні повноваження для отримання послуг ЕЦП (подання до АЦСК ІДД ДФС реєстраційних документів заявника, вчинення необхідних реєстраційних дій, генерація особистих ключів заявника, блокування, поновлення та скасування посилених сертифікатів тощо). Якщо реєстраційні документи заявника (реєстраційна картка тощо) підписані безпосередньо представником, в довіреності повинно бути додатково обумовлено наділення представника повноваженнями укладати від імені заявника договір про надання послуг ЕЦП.
З метою поліпшення сервісного обслуговування платників податків ДФСУ розроблено новий механізм обробки договорів/повідомлень про визнання електронних документів з територіальними органами ДФС, який запрацював з 25 листопада 2015 р.
В разі закінчення дії раніше отриманих сертифікатів необхідно знову заключати Договір про визнання електронних документів, крім того до всіх стандартних перевірок додалося співставлення керівника, що підписав договір з обліковими даними ДФС.
Для продовження діючих сертифікатів ЦЕП (або їх заміни в зв’язку зі зміною відповідальних осіб, зобов’язаних на підписання податкових накладних) необхідно зареєструвати Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису.
Для користування послугою платникові необхідно отримати цифровий підпис та відповідне програмне забезпечення, які надаються безкоштовно у Центрах сертифікації ключів ГУ ДФС у Вінницькій області за адресами:
м.Вінниця, вул..30річчяПеремоги,211-й поверх,зал№1, тел. (043)252-33-28,
м.Жмеринка, вул..Б.Хмельницького,18 1-й поверх , тел. (04332) 2-00-41 ,
смт.Крижопіль, вул. Піонерська,30, зал.№1 ЦОП , тел.. (04340)2-67- 60
Реєстрація користувачів : пн.-пт. з 9-00 до 17-30 год
Інформацію щодо процедури реєстрації можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту: www.acskidd.gov.ua у рубриці Реєстрація користувачів.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь