ТУЛЬЧИНСЬКА РАЙОННА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
Вінницька область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Про результати роботи Тульчинського відділення Немирівської ОДПІ у першому кварталі 2017 року

Дата: 26.04.2017 14:28
Кількість переглядів: 232

Фото без опису

У січні-березні 2017 року платниками податків Тульчинського відділення Немирівського району забезпечено надходження коштів до зведеного бюджету в сумі 67 194,3 тис. грн тис.грн., що на 27 900,7 тис.грн більше ніж у відповідному періоді 2016 року.

До Державного бюджету надходження склали 31 046,1 тис.грн., що в порівнянні з відповідним періодом м.р. більше на 14 763,8 тис.грн.

До місцевих бюджетів всіх рівнів зібрано 67 194,3 тис. гривень. Надходження до місцевого бюджету у порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшено на 44 183,0 тис. грн., або на 192,1 відс.

Протягом січня-березня 2016 року платники Немирівського району сплатили 34 427,1 тис.грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування. Виконання бюджетного призначення за даний період становить 169,18 відс.

Протягом січня – березня 2017 року фахівці Тульчинського відділення Немирівської ОДПІ надали понад 17,5 тисяч адміністративних послуг , а саме зафіксовано 3,1 тисячі звернень громадян в ЦОП . Серед них найбільш запитуваною залишається послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків та надання довідки про доходи громадян. Також користується попитом у суб`єктів господарювання послуга з реєстрації РРО та книг обліку розрахункових операцій.

Задля підвищення ефективності надання адміністративних послуг та сервісів ЦОП, у залі обслуговування платників Тульчинського відділення Немирівської ОДПІ виділене окреме місце для роботи із електронним сервісом «Інспектор-онлайн» та “електронний кабінет».

З метою проведення оцінки діяльності Центрів обслуговування платників податків , забезпечення якісними та своєчасними послугами на постійній основі проводиться анкетування , результати яких використовуються для розробки та реалізації заходів з поліпшення якості надання послуг у ЦОП.

Державна фіскальна служба проводить постійний відкритий діалог з суб’єктами господарювання для створення цивілізованих та партнерських стосунків між державою та бізнесом, для підвищення культури сплати податків серед громадян.

Протягом 1 кварталу 2017 року для засобів масової інформації організовано 3 брифінги . На постійній основі проводяться зустрічі з громадськістю, організовано 4 таких зустрічі.

Загальна кількість оприлюднених матеріалів в засобах масової інформації, на веб-сайтах органів місцевого самоврядування сягає понад 46 матеріалів, із них про діяльність служби – 6, з питань роз»яснення чинного податкового законодавства 40. В тісній співпраці фіскальна служба працює із Тульчинським радіомовленням, на хвилях якого прозвучали 11 матеріалів.

Для тісної співпраці із суб»єктами господарювання проведено 6 семінарів. Забезпечено проведення 3-х сеансів телефонного зв’язку „гаряча лінія”. Розповсюджено 6 видів друкованої продукції загальним накладом понад 300 примірників.

Кількість звернень на особистому прийомі громадян протягом цього року – 9, основними питаннями , що порушували громадяни - оподаткування доходів фізичних осіб, особливості сплати ЄСВ та плати за землю.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь