ТУЛЬЧИНСЬКА РАЙОННА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
Вінницька область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Про роботу районної державної адміністрації із зверненнями громадян за 2014 рік

Дата: 15.01.2015 18:34
Кількість переглядів: 269

На адресу райдержадміністрації за 2014 рік надійшло 421 звернення від мешканців району та інших населених пунктів області та держави, що на 48 звернень більше, ніж за відповідний період 2013 року. В зверненнях порушено 447 питань, кількість громадян, які звернулися – 866 чоловік.
Поштою на ім’я голови райдержадміністрації надійшло 220 звернень, або 52,3% від їх загальної кількості, (з них через органи влади - 212 звернень (96,4%). На особистому прийомі голови районної державної адміністрації та його заступників отримано 201 звернення (47,7%).
Протягом звітного періоду роз’яснено по суті, згідно чинного законодавства України 267 питань, 16 питань знаходиться на контролі.
За даний період позитивно було вирішено 169 питань (37,8 %), зокрема: відповідно до розпоряджень голови райдержадміністрації за зверненнями громадян протягом звітного періоду 123 жителям району було надано нецільову матеріальну допомогу на загальну суму 56960 грн. для проведення складних онкологічних операцій, післяопераційного лікування та придбання ліків. Та відповідно розпоряджень голови райдержадміністрації 2 жителям району надано цільову матеріальну допомогу на загальну суму 970 грн..
Особистий прийом громадян керівництвом районної державної адміністрації проводиться систематично у встановлені дні та години та щоденно спільно з фахівцями управління соціального захисту населення райдержадміністрації, відділу Держземагенства у Тульчинському районі, Пенсійного фонду, юридичного відділу апарату райдержадміністрації та ін..
В районній газеті «Тульчинський край» та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації щоквартально висвітлюється звіт про роботу райдержадміністрації із зверненнями громадян.
З 2002 року в райдержадміністрації працює телефон «Довіра» за номером 2-24-32.
Протягом звітного періоду найбільше громадян хвилювали питання: соціального захисту, аграрної політики та земельних відносин, комунального господарства, охорони здоров’я та інші.
Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни у своїх зверненнях до керівництва районної державної адміністрації висвітлені у порівняльній таблиці:
Назва галузевих питань
2013 рік
2014 рік
Різниця
Соціальний захист
169
244
+75
Аграрна політика і земельні відносини
50
56
+6
Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика
5
10
+5
Комунальне господарство
38
39
+1
Житлова політика
9
15
+6
Праця і заробітна плата
13
9
-4
Охорона здоров'я
40
28
-12
Транспорт та зв’язок
6
2
-4
Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність
7
7
0
Культура та культурна спадщина, туризм
6
1
-5
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку
5
6
+1
Діяльність місцевих органів виконавчої влади
2
1
-1
Діяльність органів місцевого самоврядування
14
4
-10
Екологія та природні ресурси
2
5
+3
Сім’я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура та спорт
6
10
+4
З інших питань
18
10
-8
3 них колективних
32
18
-14
З таблиці видно, що в порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість звернень з деяких питань збільшилась, з деяких - зменшилась.
Зменшилась кількість колективних звернень. До районної державної адміністрації за 2014 рік їх надійшло 18. Такі звернення стосувалися питань аграрної політики та земельних відносин, екології та природних ресурсів.
З метою проведення прямого діалогу з громадянами, кваліфікованого, об'єктивного і оперативного вирішення порушених ними питань на місцевому рівні, зменшення кількості звернень до вищих органів влади, відповідно розпоряджень голови райдержадміністрації від 10 лютого 2014 року №43-р «Про затвердження графіка виїзних прийомів громадян головою, першим заступником, заступником голови райдержадміністрації безпосередньо за місцем проживання в 2014 році» здійснювались комплексні виїзні прийоми громадян в територіальних громадах району представниками райдержадміністрації та районної ради.
17.02.2014 року було проведено засідання колегії, де було заслухано звіт про роботу районної державної адміністрації із зверненнями громадян за 2013 рік. За результатами засідання колегії було прийнято розпорядження голови райдержадміністрації № 79-р від 28.02.2014 р. «Про вдосконалення роботи в районі щодо реалізації громадянами конституційного права на звернення», яким було затверджено заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.
25.08.2014 року на засіданні колегії було заслухано звіт про роботу районної державної адміністрації із зверненнями громадян за І півріччя 2014 року. Питання щодо роботи із зверненнями громадян також заслуховувались на розширених апаратних нарадах.
Районна державна адміністрація продовжує працювати над удосконаленням роботи із зверненнями громадян, забезпечує організацію розгляду звернень, що надходять на адресу керівництва, вживає дієвих заходів щодо забезпечення неухильного виконання нормативно-правових актів, спрямованих на реалізацію конституційного права громадян на звернення.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь