Управління Пенсійного фонду інформує про якість обслуговування громадян
Дата: 21.07.2016 15:16
Кількість переглядів: 386
З липня 2013 року в управлінні Пенсійного фонду України у Тульчинському районі працює відділ обслуговування громадян, який з минулого року розпочав активну підготовку до впровадження централізованої системи призначення і виплати пенсій. А вже з початку 2016 року Вінниччина стала одним із перших регіонів України, де активно запроваджують нові стандарти обслуговування населення. Управління пенсійного фонду у Тульчинському районі Вінницької області обслуговує 18 645 пенсіонерів та 8 169 застрахованих осіб нашого району.
Близько 9540 послуг надано за шість місяців поточного року.
Середнє навантаження на одного фахівця в день становить 15 відвідувачів.
Найбільш затребуваною послугою традиційно залишаються консультації з пенсійного забезпечення їх надано 1575, або 16,5%,та видача довідок 2526 або 26,5%.
Вже з 4 січня відділ з обслуговування громадян послугу з первинного призначення пенсії почали надавати з використанням нової програми. За цей період автоматично оформлено 278 заяв на призначення пенсії.
У зв’язку з запровадженням в області нових стандартів обслуговування було проведено якісний моніторинг роботи відділів обслуговування громадян.
За даними проведеного моніторингу та організації обслуговування громадян, відповідно до встановлених вимог умовно було виділено чотири групи відділів:
I – „Повністю відповідають”
II – „Відповідають”
III - „Частково відповідають”
IV – „Потребують удосконалення”
Тульчинське управління Пенсійного фонду віднесено до II групи де організація роботи відділу обслуговування громадян відповідає встановленим вимогам:
- Надаються майже всі види послуг;
- Умови прийому відповідають встановленим вимогам;
- . Використовується все програмне забезпечення;
- Відділ укомплектований спеціалістами відповідним рівнем кваліфікації.
Технологічно організація роботи повністю відповідає вимогам, але матеріальне забезпечення не завжди відповідає встановленим стандартам.
Основні приорітети нової системи – підвищення якості обслуговування громадян та забезпечення максимального доступу громадян до послуг, які надає Пенсійний фонд, незалежно від місця їх проживання.
Отже, завдання пенсійної служби на сьогодні – забезпечити якість обслуговування громадян на самому високому рівні. А це – дуже важливий крок у напрямку подальшого реформування пенсійної системи.

