За два місяці 2014 року сервісом „Пульс Міністерства доходів і зборів” скористалися 18 громадян Вінниччини
Дата: 25.03.2014 14:15
Кількість переглядів: 292
На антикорупційний сервіс Міндоходів за січень-лютий поточного року надійшло 18 звернень громадян Вінниччини.
Як і раніше, у переважній більшості наші громадяни використовують „Пульс” для з’ясування питань щодо організації роботи підрозділів Міндоходів та роботи Центрів обслуговування платників Вінницької області. Цієї тематики стосувалися 7 звернень.
З приводу перевірок суб’єктів господарювання звернувся лише 1 платник.
Про проблеми, які виникли при поданні звітності та реєстрації податкових накладних, повідомили 10 заявників. Безпосередньо антикорупційної тематики сервісу станом на 01.03.2014 року не стосувалося жодне звернення.
100 відсотків усіх звернень опрацьовано та поінформовано про результати заявників.
Нагадаємо, що поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків, під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.