ТУЛЬЧИНСЬКА РАЙОННА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
Вінницька область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Новини

 
04 Липня, 2013 р., 10:59
18 липня виповнюється два роки з часу утворення Указом Президента України № 769/2011 Національного агентства України з питань державної служби - центрального органу виконавчої влади зi спеціальним статусом, що забезпечує формування та реалізацію єдиної державної політики у сфері державної служби, здійснює функціональне управління державною службою, бере участь у формуванні державної політики у сфері служби в органах місцевого самоврядування. Нацдержслужба України є продовжувачем кращих традицій діяльності Головного управління державної служби України (1994 – 2011 роки). Разом з тим, визначені концептуально нові завдання в контексті розпочатих Президентом України та Урядом України реформ, спрямовані на підвищення ефективності діяльності державних органів та гарантування професійності та відповідальності державної служби. Прийняття нової редакції Закону України від 17 листопада 2011 року № 4050-IV «Про державну службу» заклало міцні підвалини для реформування інституту державної служби, його наближення до європейських та міжнародних стандартів. З метою впровадження нового законодавства про державну службу та з урахуванням завдань, визначених у Національному плані дій (на 2012 та 2013 роки) щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», Нацдержслужбою України розроблено систему підзаконних нормативно-правових актів, яка включає в себе 7 постанов Кабінету Міністрів України, 13 наказів Нацдержслужби України (у тому числі 1 спільний наказ з МОЗ України), зареєстрованих у встановленому порядку у Мін’юсті України. Ці нормативно-правові акти врегульовують такі важливі питання проходження державної служби, як надання державним службовцям службового житла, компенсації витрат на проживання та інших витрат у зв’язку з тимчасовим переведенням на іншу посаду державної служби до іншого населеного пункту; відшкодування витрат, пов’язаних з відкликанням державного службовця з відпустки для виконання службових завдань; удосконалення порядку проведення службового розслідування; модернізація системи професійної підготовки; впровадження профілів професійної компетентності посад державної служби; удосконалення роботи служб персоналу тощо. З метою реалізації єдиних підходів до правового регулювання державної служби і служби в органах місцевого самоврядування Нацдержслужбою України у співпраці з Мін’юстом, Мінрегіоном, Мінекономрозвитку, Мінфіном, іншими заінтересованими органами державної влади доопрацьовано проект Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», який 7 травня 2013 року внесено на розгляд Уряду. З урахуванням нових завдань, визначених Указом Президента України від 1 лютого 2012 року № 45 «Про Стратегію державної кадрової політики на 2012-2020 роки», забезпечено кардинальне оновлення змісту діяльності кадрових служб шляхом переорієнтації з ведення кадрового обліку на стратегічне управління людськими ресурсами, впровадження компетентнісного підходу, передбаченого новою редакцією Закону України «Про державну службу». У зв’язку з цим забезпечено розробку профілів професійної компетентності для 97 % посад державної служби (за винятком посад в державних органах, які перебувають на стадії реорганізації), розроблено навчально-методичні комплекси з питань вивчення нового законодавства про державну службу для керівників і працівників служб персоналу, керівників державної служби в державних органах, органах влади АР Крим або їх апаратах та організовано їх навчання на центральному та місцевому рівнях, запроваджено Тренінгову програму з питань вивчення нового законодавства про державну службу для державних службовців I-IV категорії посад, підготовлено науково-практичний коментар до нового законодавства з питань державної служби, забезпечено проведення 220 комунікативних заходів з роз’яснення нового законодавства про державну службу. На основі щоквартального аналізу кадрової роботи органів виконавчої влади, щорічного інформаційного видання «Державна служба в цифрах», моніторингу дієвості формування кадрового резерву, його кількісного та якісного складу, проведення функціонального обстеження органів державної влади здійснюється підготовка всебічної та об’єктивної інформації щодо стану державної служби, про що Нацдержслужба України у встановленому порядку постійно інформує Кабінет Міністрів України. Нацдержслужбою України розроблено Державну цільову програму розвитку державної служби на період до 2016 року, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 13 травня 2013 року № 350. Ця програма спрямована на формування висококваліфікованого кадрового складу державної служби шляхом впровадження нових механізмів, стандартів і процедур управління людськими ресурсами на державній службі та посилення інституційної спроможності у системі державної служби. На сьогодні Нацдержслужбою України розроблено і затверджено наказом від 27 травня 2013 року № 95 план заходів щодо реалізації Державної цільової програми розвитку державної служби на період до 2016 року, якою, серед іншого, передбачено завдання щодо впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в управлінні державною службою. Разом з тим, автоматизація процесів управління персоналом сьогодні ускладнюється недостатньо ефективним функціонуванням ЄДКС «Кадри» (система «Картка») через її застарілість, невідповідність новому законодавству про державну службу та вимогам законодавства про захист персональних даних, відсутністю комплексної системи захисту інформації. Враховуючи зазначене, існує необхідність у розробці комплексу заходів, які передбачають модернізацію системи управління персоналом на державній службі з використанням сучасних інформаційних та комунікаційних технологій. Було приділено належну увагу такому важливому напряму роботи як впровадження нового законодавства з питань запобігання і протидії корупції, його дотримання в органах державної влади. На виконання пункту 2 Плану організації виконання Указу Президента України від 5 жовтня 2011 року № 964 вжито невідкладних організаційних заходів щодо підготовки центральних і місцевих органів виконавчої влади до запровадження спеціальної перевірки, забезпечення належних умов для її своєчасного та об’єктивного проведення. Аналіз спеціальних перевірок, проведених Нацдержслужбою України за дорученнями Адміністрації Президента України та Кабінету Міністрів України, свідчить про зменшення кількості кандидатів на зайняття посад державних службовців, які надають недостовірну інформацію. Спеціальна перевірка стала одним із ефективних механізмів протидії корупції, що дає можливість приходу на державну службу чесних, професійних та досвідчених працівників. Одночасно забезпечено проведення роботи стосовно своєчасного отримання та узагальнення інформації щодо щорічного декларування майна та доходів державних службовців як превентивного заходу запобігання і протидії корупції. Узагальнена та всебічно проаналізована Нацдержслужбою України інформація, яка надійшла від органів державної влади стосовно подання державними службовцями відомостей про майно, доходи, витрати, зобов'язання фінансового характеру, свідчить про дотримання переважною більшістю органів державної влади вимог Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції». З урахуванням розпорядження Кабінету Міністрів України від 06 липня 2011 року № 642-р забезпечено обов’язкове підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування з питань запобігання і протидії корупції. Вже підвищили кваліфікацію з питань запобігання і протидії корупції 82625 осіб (у тому числі 55680 осіб – за рахунок коштів державного бюджету). Нацдержслужба України приділила серйозну увагу питанням забезпечення реформування системи професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування. Виконання плану заходів на період до 2014 року щодо реалізації Концепції реформування системи підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 липня 2012 року № 480-р, дозволило у 2012 році збільшити кількість державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, які підвищили рівень професійної компетентності, удосконалити нормативно-правову базу, посилити спроможність навчальних закладів в організації підвищення кваліфікації на більш високому професійному рівні. Одночасно започатковано нові напрями підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, які враховують пріоритети державної політики з питань взаємодії з громадськістю, доступу до публічної інформації, розвитку місцевого самоврядування, впровадження інформаційних технологій, забезпечення гендерної рівності тощо. У 2013 році Нацдержслужбою України спільно з МОН України проведено комплексну роботу щодо оновлення галузевого стандарту вищої освіти з підготовки магістрів за спеціальністю «Державна служба» галузі знань «Державне управління», що дасть змогу вже в цьому році кардинально модернізувати навчальний процес, впровадити нові навчальні дисципліни та інноваційні технології з підготовки державних службовців. З метою кадрового забезпечення реалізації реформ, залучення на державну службу обдарованої молоді Нацдержслужбою створено дієву систему добору кандидатів до Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації», започаткованого згідно з Указом Президента України від 5 квітня 2012 року № 256/2012. За результатами успішного проведення у 2012 році комплексу організаційних заходів розпорядженням Президента України від 29 грудня 2012 року № 246/2012-рп до Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації» зараховано 60 осіб. Відповідно до наказу Нацдержслужби України від 14 січня 2013 року № 5 здійснюється реалізація Комплексної програми професійного розвитку осіб, зарахованих до Президентського кадрового резерву. Збільшення кількості кандидатів до Президентського кадрового резерву у 2013 році свідчить про ефективність проведеної Нацдержслужбою інформаційно-просвітницької кампанії та зростання інтересу серед молоді до цієї ініціативи Президента України. Підвищенню рівня професійної компетентності державних службовців І-ІІ категорій сприяє реалізація Нацдержслужбою України та Школою вищого корпусу державної служби Програми розвитку лідерства, визначеної постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 року № 728. Підготовка до виконання майбутньої Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом обумовлює необхідність внесення відповідних змін до Державної цільової програми підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців у сфері європейської інтеграції та євроатлантичного співробітництва України на 2008-2015 роки, а також удосконалення нормативно-правового забезпечення впровадження інструментів інституційного розвитку TWINNING, TAІEX. Аналіз, проведений Європейською Комісією, свідчить, що Україна стала одним із лідерів впровадження європейських інструментів інституційного розвитку TWINNING і TAIEX серед країн, що беруть участь у реалізації Європейської політики сусідства. На сьогодні можна стверджувати, що TWINNING і TAIEX стали ефективними інструментами реалізації як внутрішніх реформ, розпочатих Президентом та Урядом України, так і наближення до норм та стандартів ЄС у відповідних галузях. Одночасно забезпечено утворення на якісно нових засадах дієвої системи інституційної підтримки органів державної влади у сфері європейської інтеграції, що включає в себе проведення постійних зустрічей контактних осіб з питань впровадження європейських інструментів у відповідних органах, організацію семінарів, конференцій, інших комунікативних заходів, а також підготовку, друк та поширення інформаційно-аналітичних видань (брошури, буклети, звіти), взаємодію з експертами ЄС тощо. Результати діяльності інституту державної служби, який сьогодні нараховує 274 739 державних службовців, зумовлюють підстави сподіватись, що реформи, спрямовані на розвиток України як демократичної європейської держави, будуть ефективно реалізовані. Матеріали прес-служби Управління державної служби Головдержслужби України у Вінницькій області
 
04 Липня, 2013 р., 10:01
Авторитетні і небайдужі громадські діячі Вінниччини долучились до обговорення ситуації щодо подій у Врадіївці Миколаївської області громадські активісти Вінниччини. Валерій БЕВЗ, генерал-лейтенант міліції, керівник групи радників при голові ОДА «Я обурений причетністю до цього злочину представників правоохоронних органів. Вважаю, що необхідно встановити фільтр під час відбору кадрів. Ця система сама не очиститься, досягти цього можна лише під постійним пильним контролем громадськості.» Валентина РАТОВА, голова ради Вінницького обласного відділення Всеукраїнського об’єднання ветеранів: «Старше покоління вражене тим, що відбувається. Подібні випадки значно почастішали і тому варто на всіх рівнях звернути на це увагу , а також посилити контроль над ситуацією, адже це може призвести до соціального вибуху.» Світлана ДЕМКО, голова громадської асоціації захисту прав інвалідів «Відкриті серця»: «Ми підтримуємо позицію Президента держави в тому, що винні мають бути покарані. Немає значення, яку посаду, чи яке місце в суспільстві вони займають – якщо їхні дії підпадають під ознаки злочину, має бути відповідна жорстка реакція. Як громадська організація ми також глибоко переконані в тому, що не має значення, на кого ці дії направлені – є ця людина цілком здоровою, чи має якість обмеження, її права зобов’язана захистити держава. Звісно, ми повинні стимулювати владу працювати ефективно і вирішувати нагальні питання, це змушує владу реагувати на осуд суспільства, однак громадськість в подібних ситуаціях має діяти в рамках закону і бути конструктивно налаштованою на ефективний результат.» Ігор ОКУЛЕНКО, голова Вінницької обласної організації Спілки офіцерів України: «Такі речі є неприпустимими. Вони є наслідком того, що подібні факти спочатку приховуються, а потім, коли вже набувають суспільного розголосу, стають резонансними і збурюють суспільну свідомість. Громадянське суспільство, яке, щоправда, тільки формується в Україні, виступає своєрідним щепленням від такого сценарію подій. Тільки завдяки небайдужій позиції громадськості і безпосередній активності контролюючих органів такі випадки стають каталізатором змін. Винні, безумовно мають понести максимальне покарання. Однак неприпустимо, щоб під впливом тиску громадськості було проведено одностороннє, тенденційне розслідування, необхідно об’єктивно і неупереджено вивчити ситуацію.» Лариса МОВЧАН, голова правління ГО Центр розвитку здорової дитини та відповідального батьківства «Лелека»: «Те, що трапилося, отримало надзвичайний резонанс у суспільстві. Безумовно, покарання має бути справедливим. Від того, по якому шляху піде розвиток справи, залежить довіра людей до влади, оскільки до цієї резонансної події прикута значна увага громадськості. Цілковито підтримую позицію Президента відносно того, що необхідно максимально ретельно розібратися в тому, що сталося і покарати винних.» Валентина ТКАЧУК, голова Вінницької громадської організації «Територія мам»: «Мені, як, напевно, і кожній жінці, особливо неприємно чути про випадки такого знущання. Вкотре обурює знову причетність працівників міліції до вчинення таких дій. Чому окремі люди вважають за допустиме таке відношення до інших, хто їм дає такі повноваження? Чому це не перший подібний випадок? Як голова Вінницької обласної громадської організації "Територія мам", я наполягаю на тому, що винні мають бути покарані і це має бути донесено до людей. Адже сьогодні одні, а завтра – інші. А чому ж ні? Якщо на це заплющують очі! Вже набридло кумство, сватство, братсво у чиновницьких рядах. Щиро вірю в те, що вимога Президента про понесення покарання винними буде дотримана і ми більше не будемо заручниками подібних ситуацій». Раїса ПАНАСЮК, голова правління Вінницької громадської організації «Гармонія»: «Для мене особисто те, що сталося – це жах. Ми завжди сподіваємося, що міліція захистить громадян, але аж ніяк не інакше. Цей випадок свідчить про те, що потрібно змінювати саму структуру органів внутрішніх справ. В органи мають йти люди не за принципом блату, а з усталеними принципами, моральними цінностями. Громада, безумовно, має реагувати на такі випадки. І винні мають бути покарані. Адже це не просто так сталося, значить допускалися подібні моменти раніше, і в якусь мить люди відчули себе безнаказаними. Агресія не повинна проявлятись в жодному вияві. Це нонсенс, але реалії життя вимагають створити такий механізм, щоб людина була захищена, в тому числі і від правоохоронних органів. Впевнена, що Президент доведе ситуацію до логічного завершення і покарає винних у скоєнні даного злочину.» Андрій КАДОЧНІКОВ, голова ради Вінницької обласної громадської правозахисної організації «Опора Вінниччини»: «Випадок зі згвалтуванням жінки у Миколаївській області є безперечно жахливим, проте особливе обурення викликає те, що мова іде про причетність до цього злочину представників правоохоронних органів. На сьогодні рівень довіри населення до представників органів внутрішніх справ і так є вкрай низьким. Випадки перевищення повноважень, а часто і вчинення злочинів співробітниками правоохоронних органів в Україні носять вже системний характер. Безкарність породжує ще більшу жорстокість та свавілля. Цей випадок повинен стати підставою для об’єднання сил правозахисної спільноти, направлених на захист прав громадян від свавілля окремих представників правоохоронних органів. Із проблемою необхідно боротися у правовій площині шляхом звернень як до вищого керівництва держави, МВС, так і шляхом звернень до міжнародних інстанцій. Правоохоронна система потребує реформ, якісної зміни складу її співробітників та підвищення вимог до їх професійності та морального виховання. На сьогодні ми маємо чимало справ у Європейському суді з прав людини проти України, в яких наші громадяни скаржаться на порушення їхніх прав працівниками правоохоронних органів та пенітенціарної служби.» Михайло КАМЕНЮК, заступник голови Національної спілки письменників України: «Вітаю всі кроки Президента на нещадне покарання нелюдів (в погонах і без них), які все більше розперізуються. Простим громадянам необхідно забезпечити вільний доступ до керівників держави із заявами, повідомлення про вчинки виродків, які часто мають регіональні важелі влади.» Пилип ПРУДИУС, президент ГО Вінницька обласна асоціація ендокринологів»: «В тому, що сталося, винні всі, адже хворе саме суспільство, яке породило і виховало таких нелюдів, а сьогодні прикриває їхні злочинні дії.» Ольга БЕЗПАЛЬКО, голова Спілки Молодіжних Організацій Вінниччини: «Ця подія виклакала величезний резонанс серед нашої молоді. Адже переважна більшість нашої громадської організації – це дівчата. Закони мають виконуватись в однаковій мірі всіма. Винний повинен нести покарання. Найстрашнішим є те, що порушують закон люди, від яких ми очікуємо захисту.» Дмитро СЛОБОДЯНЮК, екс-голова Студентського парламенту Вінниччини: «Основне, щоб це болюче питання не переросло в політичну площину. Оскільки старше покоління працівників внутрішніх справ не пам’ятає подібних випадків, а у тій же Врадіївці за останній час це не перший випадок, то слід проаналізувати і неодмінно внести корективи в підготовку міліцейських кадрів. Позиція Президента щодо термінового розслідування цього резонансного злочину цілком логічна і зрозуміла».

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь